سارا McSpadden ارتقا به مدیر ارشد اجرایی از الیزابت آسایشگاه

هیئت مدیره از الیزابت آسایشگاه اعلام کرده است که سارا McSpadden, RN, MSN, MHA ترویج شده است به مدیر اجرایی الی

توسط NEWSCENTERALS در 15 تیر 1399

هیئت مدیره از الیزابت آسایشگاه اعلام کرده است که سارا McSpadden, RN, MSN, MHA ترویج شده است به مدیر اجرایی الیزابت آسایشگاه, بزرگترین مستقل آسایشگاه ارائه دهنده خدمات در سان Diego شهرستان و جنوب غربی شهرستان ریورساید. McSpadden جایگزین Jan جونز, RN, BSN که اعلام بازنشستگی پس از 33 سال کار حرفه ای در آسایشگاه صنعت.
 
McSpadden یک حرفه ای بهداشت و درمان با بیش از 20 سال از رهبری ارشد تجربه در زمینه خانه بهداشت پس از حاد مراقبت های پزشکی مراقبت تسکینی و مراقبت از خانقاه. او پیوست الیزابت آسایشگاه در سال 2016 به عنوان افسر ارشد عامل و ترویج شد و به رئیس جمهور در 2019. قبل از پیوستن به الیزابت آسایشگاه McSpadden به عنوان رئیس انطباق افسر در سلامت ملزومات, LLC, که در آن او بود و کلام در تحقق اعتبار برای هشت آسایشگاه برنامه در سه متحده است. قبلا او به عنوان معاون رئیس جمهور بالینی عملیات برای Silverado خانقاه که در آن او نظارت بالینی مراقبت از تحویل پایان زندگی آموزش پرستاری کیفیت و انطباق.
 
McSpadden در حال حاضر در حال خدمت در هیئت مدیره برای ملی خانقاه و مراقبت تسکینی سازمان (NHPCO) و در خانقاه و مقررات کمیته در دولت و در سطح ملی از جمله کیفیت و استانداردهای ملی کمیته در NHPCO و شورای آموزش و پرورش کالیفرنیا خانقاه و مراقبت تسکینی انجمن (CHAPCA).
 
متولد و بزرگ شده در سن دیگو McSpadden است هیجان زده می شود در یک موقعیت که در آن او می تواند تاثیر زندگی مردم در زادگاه خود جامعه است. "پدر من تجربه در آسایشگاه خدمات منجر به وقف زندگی حرفه ای من به بهداشت و درمان این زمینه است. من به شدت اعتقاد دارند که هر فردی شایسته برای دریافت دلسوز و ماهر پایان زندگی مراقبت است و هر خانواده سزاوار به منابع و پشتیبانی آنها نیاز به ارائه عزیزان خود را با یک تجربه مثبت" گفت: سارا.

Jan جونز' بازنشستگی نشانه اتمام هشت سال تصدی خود به عنوان رئیس اجرایی از الیزابت آسایشگاه. میراث او را شامل ایجاد الیزابت خانقاه به عنوان یک ملی با حضور در آسایشگاه صنعت و پیشرو در انتقال برای بسیاری از بیماران و کارکنان پس از بسته شدن Scripps آسایشگاه.
 
"ما سپاسگزار به جان جونز برای همه است که انجام شده تحت رهبری او زده می شوند و به سارا McSpadden فرض نقش مدیر اجرایی گفت:" علامت گذاری Neu, رئیس هیئت مدیره از الیزابت آسایشگاه. "سارا پس زمینه به ما کمک می کند درک تغییراتی که در حال وقوع در صنعت مراقبت های بهداشتی و مهارت های لازم برای توسعه و پیاده سازی استراتژی های است که اطمینان حاصل شود جامعه ما همچنان برای دریافت با کیفیت بالا پایان زندگی مراقبت و غم و اندوه خدمات پشتیبانی."

در مورد الیزابت خانقاه

الیزابت آسایشگاه 501(c) (3) غیر انتفاعی, بهداشت و درمان, رهبر, فراهم می کند, پزشکی و عاطفی و معنوی حمایت از کودکان و بزرگسالان fac ing چالش های مرتبط با یک بیماری تهدید کننده زندگی و بازگرداندن امید به عزادار کودکان و بزرگسالان است که احساس از دست داده و به تنهایی. از سال 1978 الیزابت آسایشگاه را لمس کرده است زندگی بیش از 100 ، 000 نفر در سن دیگو شهرستان و جنوب غربی شهرستان ریورساید. الیزابت خانقاه به دست آورده طلا مهر و موم از تصویب توسط کمیسیون مشترک و عضو کالیفرنیا خانقاه و مراقبت تسکینی انجمن و ملی خانقاه و مراقبت تسکینی سازمان است. برای کسب اطلاعات بیشتر تماس 800-797-2050 و یا بازدید elizabethhospice.org.

###



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن