یمن: کودک, عروس, ازدواج لغو شد اما موارد افزایش

فوق العاده مورد ازدواج کودکان در یمن بر افزایش تعداد مجبور مراسم ازدواج زیر سن قانونی. در موارد نادر, زنان موف

توسط NEWSCENTERALS در 22 اردیبهشت 1399

فوق العاده مورد ازدواج کودکان در یمن بر افزایش تعداد مجبور مراسم ازدواج زیر سن قانونی. در موارد نادر, زنان موفق شده اند برای مبارزه, گزارش, Safia مهدی از صنعا.

زمانی که 12 سال عقبی بازدید پدرش در زندان چند ماه پیش او به او گفت که او به ازدواج با یک همکار زندانی. او داماد 30 شده بود محکوم به اعدام برای قاچاق مواد مخدر و در اختیار داشتن اما آنها ازدواج کنید به هر حال او گفته شد.

زمانی که عقبی را موفق به دریافت حکم دادگاه لغو قرارداد ازدواج داستان او یکی از نادر موارد تاخیر در یمن که در آن نرخ ازدواج در حال افزایش است به سرعت در حال.

هنوز هم وجود دارد هیچ قانون روشن تنظیم حداقل سن ازدواج در ایران و بسیاری از دختران مجبور به ازدواج در سنین در نظر گرفته بیش از حد جوان به اجازه می دهد برای رضایت خود را.

بیشتر بخوانید: توانمند سازی زنان در یمن جنگ داخلی

ادامه جنگ که آغاز شد در سال 2014 یکی از دلایل اصلی در کمک به بالا رفتن تعداد فرزند, ازدواج, با توجه به بیانیه اخیر توسط شورای امنیت سازمان ملل متحد گروه کاری.

یک مورد در میان بسیاری از

عقبی است که نه تنها در خانواده او را مجبور به ازدواج در سنین جوانی با پدر زندانی و او گفت: DW از خود متواضع دو اتاق آپارتمان در حومه صنعا.

یکی از خواهر Sabrin بود ازدواج توسط پدر او را به زندانی دیگری. بعد از عروسی او مریض شد و باردار است. زندانیان در یمن مجاز هفتگی بازديد توسط همسران خود را.

یکی دیگر از عقبی خواهر Wadad نیز مجبور به ازدواج در حالی که هنوز یک کودک است و در حال حاضر دارای دو فرزند خود را.

A court ruling canceling a marriage

سند آزادی: قضاوت که لغو عقبی عروسی قرارداد

اما حتی پس از برنده شدن در این مورد به قرارداد لغو عقبی را jilted داماد تهدید مادر از طریق پیام متنی است که او را دختر خود را "به زور" اگر عقبی نمی آمد به دیدن او در زندان به زودی. داستان خود را زده وتر در میان گرفت.

جنگ درایوهای فقر, فقر درایوهای افزایش نرخ

بحث بر سر ازدواج است نه جدید در یمن و یا گسترده تر منطقه است. اما در بالای اجتماعی سنت های درگیری در یمن را تشدید کرده است که شرایط را دیده اند یک افزایش سریع در عمل.

زیر سن قانونی ازدواج اغلب توجیه ادعا می کند به سنت و یا قرار است دلایل مذهبی. در سال های اخیر برخی از کشورهای منطقه شده اند پسرفت پس قبلا عبور قوی اقدامات قانونی علیه آنها.

یمن مزمن فقر مرکب جنگ منجر به بدتر شدن وضعیت. حدود 24 میلیون یمنی وابسته به کمک های بشردوستانه و برنامه های آموزشی با هدف جلوگیری از ازدواج شده اند و یا به تعویق افتاد کاهش یافته است در دسترس نباشد.

در سال 2017 سازمان ملل متحد برای هماهنگی امور انسان دوستانه (OCHA) گزارش داد که 52 درصد از یمن دختران و زنان به ازدواج قبل از سن 18 سالگی.

بین سال 2017 و در سال آینده OCHA گزارش سه برابر افزایش زیر 18 ازدواج. در صورت افزایش فقر پدر و مادر یا نمی توانیم برای مراقبت از کودکان و یا باور یک شوهر و خانواده می تواند در ارائه بهتر حفاظت صندوق کودکان سازمان ملل متحد گزارش داد.

ادامه مطلب: دکتر هاشمی گفت: 'هر روز می شنوم تیراندازی در خارج'

سیستمیک شکست

آمار دقیق آنها دشوار است برای جمع آوری در میان جنگ است. اما Ahmed al-Qurashi رئیس جمهور یمن Seyaj حمایت از کودکان سازمان, تایید افزایش ازدواج های پس از جنگ آغاز شد با استناد به تفکیک در حکومت به عنوان یک علت عمده.

یمن هیچ قدرت مرکزی که اجرای حقوق کودکان. دادگاه ها و دادستان ها و پلیس دیگر در انجام وظایف خود در اکثر مناطق کشور به خصوص در مناطق روستایی که در آن ازدواج کودکان شایع است Qurashi گفت.

نرخ بالای فقر و فقدان فرصت های در حال سقوط حقوق و سطح بالایی از فساد در کمک های انسان دوستانه محافل نیز به این مشکل کمک کرد.

"این است که با نگرانی بسیار است که ما شاهد نقض و شیوه های است که نقض حقوق کودکان" Qurashi گفت. "عدم حفاظت از قربانیان باعث می شود آن همه جدی تر است."

آسیب زا عواقب

زنان رنج می برند به طور نامتناسبی از چنین شرایطی دچار عواقب.

بسیاری از دختران را از ازدواج در سن جوان برای پیدا کردن آن بسیار دشوار است برای فرار از شوهران خود. اما منال بود که مجبور به ازدواج با یک مرد 20 سال مسن تر از او هنگامی که او فقط 13 موفق به گرفتن طلاق.

بعد از عروسی او هر روز سخت تر شد به یاد او گفت:. "قدیمی تر من بیشتر من به این احساس چه بی رحمانه این تجربه بود. آن زمان از دست رفته."

A psychiatrist in Yemen at her desk

مبارزه برای حقوق کودکان: روانشناس Balqees ابو Lahum

یمن روانشناس Balqees ابو Lahum تاکید کرد عواقب چنین ازدواج می توانید برای عروس جوان مجبور به کودکان است.

بسیاری از آنها آنقدر جوان است که آنها زندگی نمی کنند از طریق تولد در حالی که کسانی که زنده ماندن مشکلات روانی رنج می برند که آنها را منتقل به فرزندان خود ابو Lahum گفت.

مهم در پرداختن به این وضعیت است که امکان دسترسی دختران به آموزش و پرورش او گفت: همچنین تلاش بیشتر برای افزایش آگاهی در جامعه است.

بالاتر از همه, آن را ضروری است برای تعیین حداقل سن قانونی برای ازدواج, ابو Lahum گفت. اما با این کشور تقسیم شده و جنگ وارد ششمین سال خود شد هنوز فاقد یک عملکرد دولت است که می تواند با تصویب و اجرای چنین قانونی است.

بیشتر بخوانید: جنگ یمن نشانه 5 سال با هیچ پایانی در چشم

DW ویراستاران ارسال یک انتخاب روز اخبار و ویژگی های. ثبت نام در اینجا.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب