هنگ کنگ: کری لام در دفاع از سرزمین اصلی قانون تامین

مدیر اجرایی کری لام گفت: بحث قانون تامین خواهد شد و نه تجاوز در این شهر حقوق و آزادی. نظرات او به دنبال عمده ت

توسط NEWSCENTERALS در 6 خرداد 1399

مدیر اجرایی کری لام گفت: بحث قانون تامین خواهد شد و نه تجاوز در این شهر حقوق و آزادی. نظرات او به دنبال عمده تظاهرات در برابر پیش نویس لایحه.

چین برنامه ای برای تحمیل امنیتی جدید قانون در هنگ کنگ کاهش نمی خواهد این شهر را از حقوق و آزادی های هنگ کنگ اجرایی کری لام گفت: به عنوان او تلاش برای اطمینان بخشیدن به سرمایه گذاران بین المللی نگران این پیشنهاد است.

لام خواست شهروندان به صبر برای دیدن جزئیات این قانون گفت: این قانون خواهد بود "تنها هدف یک تعداد انگشت شماری از lawbreakers." اما او از ارائه جزئیات دقیق در مورد چگونه قانون اعمال می شود و یا چه اقدامات و نظرات تلقی می شود غیر قانونی است.

پکن اعلام کرد قصد دارد هفته گذشته برای امنیت ملی قوانین برای هنگ کنگ است که با هدف به ممنوعیت تجزیه طلبی براندازی فعالیت های تروریستی و دخالت خارجی در این شهر پس از ماهها طرفدار دموکراسی تظاهرات سال گذشته است.

مخالفان این قانون از ترس این پیشنهاد که می توانید ببینید چینی سازمان های اطلاعاتی راه اندازی رسمی پایگاه های خود در شهر می تواند پایان دادن به هنگ کنگ عبور قوانین خاص خود را دارد.

پیش نویس این قانون انتظار می رود که تصویب شده در روز پنج شنبه و می تواند اجرا شود در تابستان.

ادامه مطلب: پیشنهاد چین امنیتی قانون: حکم اعدام برای هنگ کنگ?

'بدون نیاز به نگرانی'

"وجود دارد هیچ نیازی نیست برای ما نگران" لام گفت: در یک کنفرانس خبری هفتگی.

"در 23 سال گذشته هر زمان که مردم نگران هنگ کنگ آزادی بیان و آزادی بیان و اعتراض به زمان و دوباره هنگ کنگ ثابت کرده است که ما با رعایت و حفظ آن ارزش ها."

"هنگ کنگ آزادی حفظ خواهد شد و هنگ کنگ طراوت و چالاکی و ارزش های اصلی از نظر حاکمیت قانون و استقلال قوه قضائیه مختلف حقوق و آزادی لذت می برد توسط مردم ادامه خواهد داد وجود دارد," او اضافه شده است.

قانون جرقه ترس است که می تواند اجازه می دهد تا به صورت گسترده تر سرکوب کسانی که ابراز مخالفت در برابر پکن به عنوان براندازی قوانین به طور معمول استفاده می شود در برابر منتقدان از سرزمین اصلی چین است.

وقتی پرسیده شد که توسط یک خبرنگار که آیا قانون می تواند مورد استفاده قرار گیرد برای دستگیری معترضان در هنگ کنگ, Lam دست تکان داد کردن این سوال که "تخیل" و اضافه کرد که تظاهرات می تواند همچنان اگر انجام شده در یک "راه قانونی."

ادامه مطلب: هنگ کنگ, قانون تامین 'مورد نیاز برای مقابله با تروریسم'

مالی ترس

اعلام پیش نویس قانون خواهد شد که نوشته شده توسط پکن و دور زدن هنگ کنگ قوه مقننه موجب بزرگترین افت در این شهر بورس در پنج سال اما لام به نام ترس بیش از کسب و کار مربوط به آزادی "کاملا بی اساس."

روز دوشنبه شیه فنگ کمیساریای از نیمه مستقل شهرستان را به وزارت امور خارجه همچنین در دفاع از قانون گفتن سرمایه گذاران که "کاملا وجود دارد بدون نیاز به وحشت."

در همین حال ایالات متحده آمریکا و بریتانیا و اتحادیه اروپا ابراز نگرانی بیش از قوانین در حالی که ایالات متحده هشدار داد که دلار هنگ کنگ می تواند از دست دادن ترجیحی اقتصادی درمان اگر این قانون اثر صورت گرفت.

ادامه مطلب: گاز اشک آور شلیک به هزاران نفر در اعتراض به قانون جدید امنیتی

موج جدید تظاهرات

هزاران نفر در اعتراض روز یکشنبه پس از قانون اعلام شد, در حالی که پلیس با شلیک گاز اشک آور و توپ آب برای متفرق کردن جمعیت و دستگیر تقریبا 200 نفر است.

بیشتر انتظار می رود که تظاهرات در این شهر در روز چهارشنبه در برابر امنیت ملی قانون و لایحه ای را که به جرم توهین به چین سرود ملی.

روز یکشنبه تظاهرات مشخص شده عمده پس از درگیری گسترده و اغلب خشونت آمیز دموکراسی تظاهرات را تکان داد هنگ کنگ در سال گذشته بیش از یک پیشنهاد برای معرفی یک قانون استرداد با چین است.

در حالی که ستیز استرداد قانون اوراق تظاهرات ادامه داد: در طول تماس برای حق رای همگانی عفو برای کسانی که دستگیر شده و خواستار تحقیق در نیروی انتظامی را از دست داده و تظاهرات.

lc/aw (یمن)

اشتراک, به, تاج, جمع و جور — DW خبرنامه ردیابی coronavirus در آسیا



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب