سرپا ایستادن کردن با یک کولر در تابستان امسال

اگر شما فوق العاده پرشور در مورد کولر شما یافت نشد, یکی از سمت راست. یک کولر شادی در زندگی: نه تنها می تواند س

توسط NEWSCENTERALS در 5 خرداد 1399

اگر شما فوق العاده پرشور در مورد کولر شما یافت نشد, یکی از سمت راست. یک کولر شادی در زندگی: نه تنها می تواند سخت بدن کولر یک صندلی آنها نیز محافظت و سرد مواد غذایی خود را بر روی بروید. فکر می کنم آنها را به عنوان قابل حمل یخچال و فریزر. و بهتر است اگر شما یک خوب شما به ندرت نیاز به جایگزین کردن آن. کولر ساخته شده است به مقاومت در برابر هر چیزی حتی خرس. به کمک حق انتخاب کردن کولر برای شما که آیا شما در حال پیاده روی صرف روز در ساحل و یا فقط ساخت حیاط خلوت خود یک نقطه روشن ما گرد کرده ام تا برخی از بهترین سیستم های خنک کننده وجود دارد.

برای بهترین کولر

یتی تندرا 35

کرم د لا کرم از سیستم های خنک کننده, یتی تندرا طراحی شده است که با خرس-آزمایش سختی برای محافظت در برابر خرس و یا حتی خودتان. پرمافراست عایق واقعا دارای یخ در روز در یک زمان و بهترین بخش T-Rex سنگین لاستیک دستگیره آسان برای قفل کردن و شکستن نیست مثل چفت در دیگر سیستم های خنک کننده خواهد شد.

برای یک کوله پشتی کولر

آبی فلاسک نرم کولر بسته

برای بیشتر قابل حمل کمتر شدید گزینه از Yeti آبی فلاسک بسته است یک کوله پشتی کولر. پوسته ساخته شده است با طراحی اثبات نشت و می توانید نگه داشتن نوشیدنی های سرد تا 48 ساعت ، اما بهترین قسمت این است که به خالی بند و پشتوانه است که حمل این کولر یک نسیم است.

کلاسیک کولر

کلمن کولر

این نوع از کولر شما می خواهم با شما را در اردو حدود 20 سال پیش اما طراحی آن به آزمون زمان ایستاده بود. دستگیره راحت و آسان برای نگه دارید و کولر خود را می توانید نگه داشتن چیزهایی سرد به مدت چهار روز در یک زمان. اما فقط در طراحی: این چیزی است که یک کولر باید مانند نگاه.

برای نرم و کولر

CleverMade کولر

این نرم کولر گزینه است. آن را نمی خواهد نگه داشتن چیزهایی سرد برای مدت طولانی, اما گاهی اوقات شما لازم نیست که. آن را آسان برای ذخیره هنگامی که شما با استفاده از آن و فقط یک روز پیک نیک خرید مواد غذایی و هر چیزی در میان است. علاوه بر آن یک درب بازکن بطری متصل به آن است. فقط گفت.

برای LUNCHBOX کولر

قطب شمال منطقه Deep Freeze

Scouted بی وقفه تلاش می کند تا محصولات جدید و اسهال اینترنت به توصیه بهترین چیز برای ارتقاء زندگی خود را – بنابراین شما لازم نیست که. هر آنچه که شما دنبال آن هستید ما رو شما پوشش داده شده است.

Scouted انتخاب محصولات به طور مستقل و قیمت ها منعکس کننده آنچه در دسترس بود در زمان انتشار. ثبت نام برای خبرنامه ما برای حتی بیشتر توصیه. فراموش نکنید که برای بررسی از ما کوپن سایت برای پیدا کردن پوشاک معاملات از L. L. Bean, Lands' End, فاصله, و بیشتر. اگر شما خرید چیزی از پست های ما, ما ممکن است کسب یک کمیسیون کوچک.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب