Valk با استفاده از آخرین فن آوری برای کامل پین از استخوان و بخش برش با جت آب

Valk نوآوری ماهی پردازش صنعت با دولت از هنر پین از استخوان و بخش دستگاه برش با جت آب است که تضمین استخوان-محصو

توسط NEWSCENTERALS در 16 تیر 1399

Valk نوآوری ماهی پردازش صنعت با دولت از هنر پین از استخوان و بخش دستگاه برش با جت آب است که تضمین استخوان-محصولات رایگان. شامل X-Ray و 3D پردازش تصویر برای تشخیص استخوان کوچک به عنوان 0.2 mm در اندازه Valk برش اجازه می دهد تا ماهی پردازنده به کاهش نیروی کار در حالی که به طور همزمان افزایش کیفیت محصول و افزایش میزان تولید. پین استخوان و بخش دستگاه برش بسیار کارآمد و فوق العاده انعطاف پذیر در دقت portioning فیله هر اندازه برای چندین گونه از ماهی است.

"افزایش بهره وری و گسترش عملکرد و به حداکثر رساندن دقت برای ماهی پردازنده همواره در خط مقدم از آنچه ما می گوید:" Valk, مدیر بازاریابی, Águst Sigurðarson. با استفاده از دولت از هنر X-Ray دوربین برای تشخیص استخوان Valk را برش سیستم افزایش ارزش محصولات با به حداکثر رساندن اندازه نسل و افزایش عملکرد با به حداقل رساندن استخوان خارج قطع شده است. با توجه به کاهش از دست زدن به محصول و تمام کاهش ساخته شده بر روی یک ماشین واحد داشتن Valk برش را خط پردازش معنی است که شما در حال ارائه یک محصول برتر است.

این Valk برش قادر به تجزیه و تحلیل هر یک از فیله و برش سازگار بخش در رابطه با اندازه و وزن و ضخامت با توجه به مشخصات مورد نظر. چند برش الگوها و یا برنامه می تواند تعریف شده و اندازه فیله را می توان به الگوهای مختلف. و با انواع برش و تشخیص گزینه های ماهی پردازنده می تواند سفارشی کردن یک سیستم با توجه به نیازهای خود را. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد Valk برش بازدید از وب سایت خود را در https://valka.is/cutting/
 
در مورد Valk
در Valk ما پرشور در مورد بهبود پردازش ماهی. هدف ما افزایش تولید ماهی روند به طوری که مشتریان ما می تواند تولید محصولات با کیفیت بهتر و بیشتر سود آور. ما که با طراحی و ساخت نوآورانه و کارآمد تجهیزات و سیستم های که ایجاد ارزش افزوده است. ما سیستم های فرایند با دقت بیشتر به حداقل رساندن ضایعات و افزایش مواد اولیه عملکرد به بالاتر از ارزش محصولات. ما در ساخت تجهیزات سیستم های هوشمند است که کمک به تولید در بهینه سازی تولید خود را. ما با مشتریان ما را به توسعه یک راه حل که در دیدار خاص خود را نیاز و انتظار.
 



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن