FrieslandCampina در بالا 3 شرکت های هلندی با بهترین شهرت

تا آنجا که شهرت نگران است در این سال FrieslandCampina رتبه سوم در 30 بالا از شرکت های پیشرو در هلند. شهرت موسس

توسط NEWSCENTERALS در 3 خرداد 1399

تا آنجا که شهرت نگران است در این سال FrieslandCampina رتبه سوم در 30 بالا از شرکت های پیشرو در هلند. شهرت موسسه اعلام کرد این در 19 مارس سال 2020 است. تحقیقات به شهرت بالای 30 شرکت انجام شده است سالانه اعتبار موسسه.

بالا 4 شرکت ها باید حفظ موقعیت خود را در مقایسه با سال گذشته از آنجا که همه آنها را دیدم شهرت خود را نمرات افزایش است. Philips اول به پایان رسید دوباره ASML دوم و Heineken چهارم. FrieslandCampina در شرکت خوب با این رتبه بندی است. این واقعیت است که FrieslandCampina قادر به حفظ موقعیت خود یک دستاورد از سال گذشته پر حادثه در جهات مختلف.

سیمون Boitelle شرکت مدیر امور شرکت ها و ارتباطات FrieslandCampina: "این یک نتیجه بزرگ است. در طول سال گذشته ما سخت کار کرده اند به ما کل زنجیره پایدار و من خوشحالم برای دیدن که ما سهامداران قدردانی از تلاش های ما. وجود دارد البته همیشه بیشتر به آرزوی. جاه طلبی ما این است که برای حفظ این موقعیت و در صورت امکان صعود به دوم یا اول. و ما همچنان تلاش های ما. در این زمان به چالش کشیدن ما در حال انجام همه چیز ما می تواند ارائه به مشتریان و مصرف کنندگان با ما مغذی محصولات".

شهرت موسسه با استفاده از RepTrak© روش یکی از مهمترین و به طور گسترده ای استفاده می شود روش. این مدل بر اساس هفت ابعاد و 23 ویژگی های که در آن یک سازمان ارزیابی شده است. همه این عناصر با هم در نتیجه شهرت نمره. ستون اندازه گیری خارجی که تصاویر شایع در میان گروه های هدف با توجه به موضوعات مختلف مرتبط با سازمان. در علاوه بر این به مصرف کنندگان نظرات ذینفعان مهم نیز در نظر گرفته شود.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن