'بود که کسی پسر': هزاران نفر پرداخت جهات به Floyd

هوستون—دنیس داگلاس و دخترش بریتنی وارد شده در یک بازار در جنوب شرق هوستون حدود 8:30 صبح روز دوشنبه بیش از سه س

توسط NEWSCENTERALS در 20 خرداد 1399

هوستون—دنیس داگلاس و دخترش بریتنی وارد شده در یک بازار در جنوب شرق هوستون حدود 8:30 صبح روز دوشنبه بیش از سه ساعت قبل از اولین اتوبوس می رسند به شاتل آنها را به کلیسا که در آن بدن از جورج فلوید بود را مشاهده کنید. آنها در دسته های اهدا شده توسط Mayesh عمده فروشی گل دامن زد و خود را با کاغذ طرفداران که به عنوان خوانده شده "توقف نژاد پرستی در حال حاضر."

"همه ما همان مشکل" گفت: دنیس 57 ساله آفریقایی-آمریکایی با اشاره به هزاران نفر از مردم در حال انتظار در خط به پرداخت فلوید نهایی خود را در جهات در یک مشاهده عمومی در شهرستان که در آن او بزرگ شده.

"مشکل این است که مردم گوش دادن نیست و مردم ما را برای اعطا. مردم هنوز هم آن را نمی بینیم اشتباه پلیس برای کشتن مردم است."

فلوید بزرگ در هوستون بخش سوم نقل مکان کرد و چند سال پیش به, مینیاپولیس, که در آن در مارس 25, پلیس به زانو در گردن او برای نزدیک به 9 دقیقه ای دردناک او را به قتل و رها کردن یک تاریخی موج اعتراضات و ناآرامی های مدنی و نکات را تغییر دهید.

Houstonians که می خواستم برای دیدن Floyd—که تا به حال شده است در یک دبیرستان بازیکن فوتبال و عضو یک گروه محلی رپ خدمه مجبور به پارک در حدود یک مایل دور و ساعت صبر کنید در مجازات 95-درجه حرارت به یک اتوبوس شاتل به کلیسا.

برای اطمینان اجتماعی فاصله حداکثر 15 عزاداران اجازه داده شد به چشمه ستایش کلیسا در یک زمان که به معنای ساعت در خط قبل از آنها می تواند صرف فقط چند لحظه در مقابل gleaming طلایی تابوت در صف روشن آبی رویال.

شش-ساعت-خط طولانی شد fulled از تصاویر Floyd—در تی شرت و کلاه و حتی نقاشی های انجام شده توسط یک مرد در خط. بسیاری از اتومبیل های آلاینده پارکینگ تا به حال پیام بر روی صفحه نمایش: "عشق شما غول مهربان جورج فلوید" خواندن یک. "سوم بخش" جزئیات دیگر. داوطلبان از غیر انتفاعی تگزاس سازماندهی پروژه گذشت از آب و گل در حالی که دیگر داوطلبان ثبت نام مردم برای رای دادن. یک فروشنده به فروش می رسد جورج فلوید تی شرت برای 20 دلار از کاپوت ماشین. شعارهای "جورج فلوید" و "نه عدالت بدون صلح" گاهی اوقات شکست.

یکی از عینک یک نشانه در اطراف گردن او را که گفت: "تمام راه را از لوئیزیانا."

نوزده سال از دوستانم کاب یک دانش آموز در آلاباما هوور دانشگاه زندگی می کند که در هککلی محله جنوب شرق هوستون گفت: او آمده بود به بخشی از تاریخ است. او در مقایسه با مردم ملاقات به یکی از برجسته لحظات جنبش حقوق مدنی.

"این مثل این است که زمانی که امت تا به قتل رسید و مادرش نشان داد و بدن خود را به جهان" کاب گفت. "این نشان می دهد که هیچ چیز تغییر کرده است در این کشور. امیدوارم این جرقه چیزی."

پس از پیاده شدن از اتوبوس در چشمه ستایش کلیسا عزاداران پیوست خط دیگر از چند صد نفر که snaked در اطراف megachurch را eponymous آب چشمه. ده ها تن از اخبار کامیون ها در پارکینگ و خبرنگاران به زنده به روز رسانی. با وجود حضور سنگین پلیس وجود دارد کمی تنش بین اجرای قانون و عزاداران حداقل در اوایل.

قبل از عزاداران وارد کلیسا یک مرد ساخته شده مطمئن شوید که آنها با پوشیدن ماسک و از آنها خواست به خاموش کردن تلفن های خود را. به عنوان آنها راه می رفت از طریق درب خود را در درجه حرارت مورد بررسی قرار گرفت, یک یادآوری از این بیماری همه گیر است که در خدمت به عنوان پس زمینه برای تظاهرات گسترده بیش از فلوید را کشتن.

می گویند مشاهده باز کردن تابوت—که احاطه شده توسط Floyd خانواده بود بسیار عاطفی تجربه کتمان حقیقت خواهد بود.

جهانرو Pigott و Terena Molo آمده از این کلیسا با اشک در چشمان خود را. Molo گفت: او با حضور جک یاتس دبیرستان با فلوید و عینک تی شرت با عکس او گفت که او و فلوید در زمان در senior prom. "چگونه می تواند آنها را در زندگی خود را که می خواهم؟" Pigott پرسید. "این بود که کسی را به کسی پدر کسی برادر. من یک پسر که به نظر می رسد مانند او. آن را تنها عادلانه نیست."

در همان زمان Houstonians و دیگران بودند بیرون آمدن در اعداد بزرگ, Derek چوین—سابق-مینیاپولیس پلیس به اتهام قتل او شد ساخت اولین دادگاه ظاهر. وثیقه تعیین شد تا $1.25 میلیون در یک مورد که مشخص شده است فوق العاده—و اغلب خشونت آمیز—تلاش پلیس و گارد ملی و دیگر ماموران فدرال برای قرار دادن مطالبات عمومی برای عدالت است.

اما برای بسیاری از کسانی که مراجعه به پرونده و در سراسر کشور حرکت بودند حداقل برای یک لحظه ثانویه به مطلق ترسناک از یک مرد محلی که کشته است.

جری Carroway, 55 بود مشخصه متزلزل با دیدن فلوید بدن. "این هرگز نباید دوباره اتفاق می افتد به هر کسی نه فقط به یک فرد سیاه و سفید," او گفت:.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب