WeTransfer راه اندازی فصل 2 نفوذ یک پادکست در وضعیت فعلی صنعت تبلیغات

دنیای تبلیغات فقط تغییر (دوباره) و فصل دو از WeTransfer تبلیغات پادکست نفوذ است که در اینجا برای کمک به شما را

توسط NEWSCENTERALS در 26 اردیبهشت 1399

دنیای تبلیغات فقط تغییر (دوباره) و فصل دو از WeTransfer تبلیغات پادکست نفوذ است که در اینجا برای کمک به شما را نگه دارید تا.

فصل 1 در زمان شنوندگان در یک سفر را از طریق تاریخ از تبلیغات و حوادث است که به شکل صنعت امروز است. در این فصل میزبان Damian Bradfield, WeTransfer را CCO مذاکرات به متفکرین مانند سیندی تازد تروی کارتر رعنا ال-Kaliouby و متی فروید در مورد مردم به تکنولوژی و ایده هایی که در حال پرتاب صنعت به آینده – برای بهتر یا بدتر. اکثر قسمت ثبت شد از مستند به عنوان یک جهانی همه گیر upends زندگی و معیشت مردم در همه جا این منجر به دیدگاه جالب در مورد آنچه پس از همه گیر صنعت می تواند مانند نگاه از این پیشرو ذهن.

"به عنوان یک پلت فرم تبلیغاتی, WeTransfer همواره به ارزش نوآوری و زیبا, طراحی, میزبانی, صفحه نمایش کامل, 'تصویر زمینه تبلیغات با سازش ناپذیر تمرکز بر روی سادگی و کاربر تجربه" گفت: Damian Bradfield, مدیر ارشد خلاق افسر در WeTransfer و میزبان نفوذ است. "ما همیشه شیفته ساخت و داستان سرایی عناصر از تبلیغات است. این پادکست به ما می دهد این فرصت را به درک پیچیده دولت از تبلیغات امروز است و به نظر می رسد به جلو به آینده آن را به عنوان اتفاق می افتد."

دامیان Bradfield kicks off Season 2 با راست-صحبت کردن, تبلیغات, نیروگاه, سیندی می تازد. از تبدیل بازار ایالات متحده با مبارزات انتخاباتی خود را برای تبر به عنوان تنها سخنران به "صورت" در TED مرحله سیندی می داند که یک چیز یا دو مورد اخلال در سیستم. او در مورد تضمین فرمول برای خلاق موفقیت (ما به شما یک اشاره همه چیز در مورد اعتماد) چرا زنان باید بپرسید برای پول بسیار بیشتر و واقعیت در حال اجرا یک فناوری راه اندازی.

برای گوش دادن به, تریلر, تریلر قسمت 1 و زمینه بیشتر از دامیان Bradfield, نگاهی به این پست وبلاگ. https://ideas.bywetransfer.com/influence-podcast-season-two

در مورد WeTransfer

WeTransfer باعث می شود ابزار به حرکت ایده های. تاسیس در سال 2009 در شهر آمستردام به عنوان یک روش ساده و خوب طراحی شده هاست های خدمات, خلاق, جامعه, WeTransfer به رشد شامل ابزار که در مقیاس بزرگ در سراسر خلاق طیف از جمله سرمقاله پلت فرم WePresent (با 2M ماهانه خوانندگان) نرم افزار تلفن همراه, 'جمع آوری توسط WeTransfer' (با 4M کاربران ماهانه) سریع اسلاید-ساخت ابزار رب® (با 40,000 فعال تیم) همهجانبه طراحی ابزار کاغذ® (با بیش از 25M محبوبیت), و اصلی وب پلت فرم با 50M کاربران ماهانه و بیش از یک میلیارد فایل های ارسال شده در هر ماه.

از آغاز WeTransfer اولویت بندی کرده است آوردن "آفلاین" ارزش - اعتماد به شفافیت و اخلاق - آنلاین. این به معنی داشتن یک مسئول اطلاعات سیاست و ابزار است که نمی منحرف کردن اذهان مردم از خلاق خود را جریان. WeTransfer پیشگام معنی جدیدی از تبلیغات آنلاین در نتیجه این پلت فرم را تمام صفحه تصاویر پس زمینه طراحی شده توسط برنده جایزه ما در خانه creative studio. تبلیغ عبارتند از: صنعت-مارک های پیشرو مانند اپل, Saint Laurent, گوگل, Balenciaga, سامسونگ, Netflix, آدیداس و Squarespace.

از زمان تاسیس آن WeTransfer است با افتخار پشتیبانی خلاق جوامع و با توجه به 30% از فضای تبلیغاتی برای حمایت از هنر اهدای بیش از 5 میلیارد دلار برداشت در سال 2017. از طریق ما جریان تبلیغات گرانت برنامه و محتوا پلت فرم WePresent ما همکاری با صدها نفر از پیشگامانه هنرمندان و سازمان ها از جمله Bjrk پادشاه Krule, FKA twigs, رایان McGinley, Ami Vitale تا نلسون ماندلا, بنیاد توسعه سازمان ملل متحد برنامه جهانی حیات وحش بنیاد و شاهزاده و مستغلات. در سال 2016 WeTransfer راه اندازی رایگان کارشناسی ارشد هنر در تفکر طراحی با دانشگاه زیرزمینی و در سراسر جهان FM جهانی ایستگاه رادیویی اجرا شده توسط افسانه ای BBC DJ ژیل پترسون.

پس از 25 میلیون دلار سرمایه گذاری از کوهستانی اروپا در 2015, WeTransfer باز ما در ونیز ساحل لس آنجلس برای اضافه کردن به آمستردام ستاد. در 2018, WeTransfer به دست آورد محبوب خلاق برنامه های کاغذ® و رب® و گسترش آن حضور آمریکا به شهر نیویورک است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن