سفید هالیوود فمینیست' 'مضحک نژادپرستی' حساب

یکfter سال دو برابر را در جوک های نژادپرستانه و انتخاب "انتخاب کردن" از بحرانی مکالمات در مورد تصاویر از مردم

توسط NEWSCENTERALS در 14 تیر 1399

یکfter سال دو برابر را در جوک های نژادپرستانه و انتخاب "انتخاب کردن" از بحرانی مکالمات در مورد تصاویر از مردم از رنگ Tina Fey کار در نهایت با او.

آخرین سه شنبه ، پنج شنبه شب زنده آلوم پیوست کر هالیوود کمدین و showrunners تلاش برای اصلاح اعمال نژادپرستی و نژادی miscasting درخواست حذف برخی از 30 Rock قسمت حاوی blackface—چهار به دقیق—از Hulu و دیگر سیستم عامل های دیجیتال. در حالی که اینترنت به نظر نمی رسد که همه علاقه مند در بازجویی لنگی اظهارات Jimmy Fallon, Jimmy Kimmel, Jenny Slate و دیگران در مورد گذشته خود را (اما نسبتا اخیر) اشتباه رک و پوست کنده چرا که آنها فقط خسته کننده برای مردم را به خواندن و بیش از بیش فی استراتژیک تلاش برای پاک کردن قطعات مهم از میراث او را به عنوان خالق منجر به Streisand اثر برای او و دیگر کمدین که بدست دور با استفاده از گرايشات نژادپرستانه تحت پوشش خود آگاه مترقی کمدی و برای Fey به طور خاص فمینیستی, کمدی.

این پدیده نشان می دهد تا در Louis C. K., ایستاده, روال, Martin McDonagh, فیلم دفتر و مقدار زیادی بیشتر در تلویزیون و فیلم است و در غیر این صورت شناخته شده به عنوان "مضحک نژادپرستی است." روانشناسان همچنین با اشاره به آن به عنوان "meta-disparagement طنز" و "meta-نژادپرستانه شوخ طبعی است." در این چارچوب یک کمدین یا شخصیت داستانی طول می کشد در نقش یک نژادپرست و یا با بهره گیری از یک شوخی نژادپرستانه به برجسته پوچی و/یا نفاق در واقع برگزاری چنین تهاجمی اعتقادات. به عنوان مثال وجود دارد در حال اجرا تهوع در آمار قتل رمز و راز چاقو را که در آن اعضای سفید, upper-class Thrombey خانواده بارها و بارها mislabel قومیت خود را لاتین سرپرست با آنها ادعا می کنند به یک پیوند خانوادگی. در حالی که Latinx منتقدان شکایت کرده اند در مورد این بیت ساخت آنها فوق العاده ناراحت کننده, نویسنده, کارگردان Rian Johnson بود مسلما استدلال می کنند که قصد شوخی است که برای هجو "نواخته تحمل" مردم سفید به جای حمایت از نژادپرستانه ادعا می کنند که تمام لاتین فرهنگ عملا یکسان هستند.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب