Twitter, Facebook حذف دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن در مراسم تجلیل از جورج فلوید

Facebook, Twitter و Instagram باید همه در نظر گرفته شود یک تصویری ادای احترام به جورج Floyd نوشته شده توسط ریی

توسط NEWSCENTERALS در 17 خرداد 1399

Facebook, Twitter و Instagram باید همه در نظر گرفته شود یک تصویری ادای احترام به جورج Floyd نوشته شده توسط رییس جمهور انتخاباتی. کلیپ حذف شد برای نقض قانون کپی رایت هزاره دیجیتال.

رئیس جمهور ایالات متحده دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن به استقبال بیشتر بحث خود را با رسانه های اجتماعی پست ها در روز جمعه. این بار با Twitter, Instagram و Facebook همه معلول یک ویدیو ادای احترام به جورج فلوید بیش از مسائل مربوط به کپی رایت.

مغلوب ساختن پیشی جستن انتخاباتی ارسال شده در کلیپ نشان دادن تصاویر و فیلم از تظاهرات همراه با نمونه هایی از خشونت در حوادث پس از فلوید مرگ با مغلوب ساختن پیشی جستن صحبت کردن در پس زمینه.

به عنوان یک نتیجه تعداد شکایات ارسال شد و یک توییتر نماینده گفت: "ما در پاسخ به معتبر کپی رایت شکایت ارسال شده به ما توسط مالک کپی رایت و یا نمایندگان مجاز خود."

فلوید کشته شد هنگامی که یک افسر پلیس فشرده زانو خود را در برابر فلوید گردن برای تقریبا نه ساعت. فلوید التماس برای رحمت او به عنوان تلاش برای نفس اما فایده ای نداشت.

آشفته تظاهرات علیه نژادپرستی و خشونت پلیس در ایالات متحده و در سراسر جهان به دنبال فلوید مرگ است.

مغلوب ساختن پیشی جستن ساخته شده یک سری از اظهارات این موضوع اما به این مناسبت به نظر می رسد او دچار مشکل کپی رایت. Facebook که صاحب Instagram گفت: در آن زمان پایین این ویدئو پس از دریافت خالق شکایت تحت قانون کپی رایت هزاره دیجیتال.

"سازمان که با استفاده از هنر اصلی مشترک در Instagram در حال انتظار به حق به انجام این کار" Facebook گفت: از طریق یک بیانیه رسمی.

مغلوب ساختن پیشی جستن رسانه های اجتماعی اختلاف

این اولین بار نیست که تهمت فرود آمد خود را در آب داغ با غول رسانه های اجتماعی. هفته گذشته توییتر را مخفی می کردند و متصل سلب به یک صدای جیر جیر ارسال شده توسط رئیس جمهور او را متهم به "ستایش خشونت" و گفت: پست خود را نقض کرده سیاست های خود را. در اشاره به ناآرامی های برانگیخته توسط مارس 25 کشتن جورج فلوید مغلوب ساختن پیشی جستن در توئیتر خود نوشت: "هر گونه مشکل و ما فرض را بر کنترل اما زمانی که غارت شروع به تیراندازی شروع می شود."

ادامه مطلب: توییتر پنهان جیر برای 'ستایش خشونت'

پس از مغلوب ساختن پیشی جستن است تشدید اختلاف متعهد به قانون است که ممکن است ضایعات و یا تضعیف یک قانون است که محافظت از رسانه های اجتماعی شرکت از مسئولیت مطالب ارسال شده توسط کاربران خود را.

در این قسمت که برای مغلوب ساختن پیشی جستن و تیم او متهم شده اند نقض کپی رایت سه دقیقه 45-دوم تصویری ارسال شده در توییتر در مبارزات انتخاباتی خود را در ژوئن 3. آن را نیز آپلود جمهور کانال یوتیوب و مبارزات انتخاباتی خود را در Facebook صفحه. این کلیپ را دریافت کرده است بیش از 1.4 میلیون بازدید در YouTube و Facebook ترکیب شده است.

jsi/اس ام اس (Reuters, AP)

DW می فرستد یک انتخاب روزانه از اخبار و ویژگی های. ثبت نام در اینجا.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن