گرگ ها محافظت می شود حتی در شهرک های انسانی, بالا, اتحادیه اروپا قوانین دادگاه

اروپا گرگ جمعیت است دوره نقاهت به آرامی با آنها اعطا وضعیت حفاظت در زیستگاه. اتحادیه اروپا بالاترین دادگاه حکم

توسط NEWSCENTERALS در 22 خرداد 1399

اروپا گرگ جمعیت است دوره نقاهت به آرامی با آنها اعطا وضعیت حفاظت در زیستگاه. اتحادیه اروپا بالاترین دادگاه حکم داده است که حفظ قانون هنوز هم صدق می کند اگر گرگ ولگرد به ساکنان مناطق.

اتحادیه اروپا دادگاه عالی روز شنبه که گرگ ها نیز محافظت می شود زمانی که آنها ولگرد محافظت از ذخایر به مناطق که در آن انسان ها زندگی می کنند.

دادگاه عدالت اروپا (ECJ) در لوکزامبورگ حاکم بود در یک مورد از 2016 در رومانی زمانی که یک گرگ منحرف به یک روستا بین دو منطقه که در آن حیوانات محافظت شده است. حیوانات دستگیر شد قبل از اینکه فرار و بازگشت به طبیعت رزرو.

"سخت حفاظت از گونه های جانوری در ارائه رهنمود زیستگاه به گسترش نمونه که ترک زیستگاه طبیعی خود و ولگرد به انسان در شهرک" از ECJ در بیانیه ای گفت.

رومانیایی مورد نیز مطرح ابرو به دلیل آن انجام شد "بدون اجازه قبلی" منجر به یک شکایت کیفری در حال ثبت در رومانی "در رابطه با جرائم مرتبط با غیربهداشتی ضبط و نقل مکان از یک گرگ است."

رومانیایی دادگاه که در برخورد با این مورد نمی تواند تصمیم می گیرید اگر زیستگاه بخشنامه همچنین تمدید برای دستگیری گرگ وحشی در حومه یک شهر و یا شهرستان و یا در قلمرو یک مقام محلی و ارجاع آن به ECJ.

ادامه مطلب: می, گردشگری, گرگ نجات در آلمان ؟

چه زیستگاه بخشنامه?

زیستگاه بخشنامه برای اولین بار تصویب شده توسط اتحادیه اروپا در سال 1992 و محافظت بیش از 200 نوع زیستگاه و همچنین بیش از 1000 گونه است. آن را "تضمین حفاظت از طیف گسترده ای از نادر تهدید یا بومی حیوانات و گونه های گیاهی" با توجه به اتحادیه اروپا تعریف خود را.

دوشنبه حاکم بر تفسیر گرگ "را در محدوده طبیعی" یا "وحشی" را به عنوان تصرف در آن ممنوع است تحت قوانین اتحادیه اروپا.

آن تصمیم گرفت که یک گرگ ضلالت "نزدیک به و یا به بشر شهرک عبور از این مناطق و یا تغذیه در منابع تولید شده توسط انسان نمی تواند به عنوان یک حیوان است که سمت چپ آن" محدوده طبیعی,'" است و بنابراین هنوز هم محافظت می شود.

جمعیت گرگ درون اتحادیه اروپا باقی مانده در پایین هزاران نفر با اقدامات حفاظت اجازه می دهد اعداد به آرامی افزایش می دهد. جبران خسارت وجود داشته باشد برنامه به صورت از دست دادن دام.

اد/msh (AFP dpa)

هر شب DW می فرستد یک انتخاب روز اخبار و ویژگی های. ثبت نام در اینجا.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب