آنچه در مورد نوشتن رپورتاژ آگهی باید بدانید

یکی از بهترین راه های معرفی خود با محتوای تبلیغ ، تحقیق در مورد روندهای محصول یا خدمات خود در قالب گزارش تحقیق

توسط NEWSCENTERALS در 30 تیر 1399
یکی از بهترین راه های معرفی خود با محتوای تبلیغ ، تحقیق در مورد روندهای محصول یا خدمات خود در قالب گزارش تحقیق است. رپورتاژ یا محتوای حمایت شده اگر مطابق با اصول نوشتن گزارش آگهی تهیه شوند ، مخاطب در اولین برخورد متوجه جنبه تبلیغاتی آن نمی شود و آن را فقط به عنوان یک محتوای آموزشی می خواند. هرچه محتوای تولید شده آموزشی تر باشد ، مخاطب نیز نسبت به آن جذب می شود. از این طریق می توانید نام تجاری خود را در قالب گزارش آگهی و تحت عنوان معرفی و آموزش محتوای مرتبط با محصول یا خدمات خود معرفی کنید. گزارشگری یا گزارش تبلیغات چیست؟ با این وجود ، شکی نیست که شما در زمینه کار خود تخصص و دانش زیادی دارید. اما همانطور که در بالا توضیح دادیم ، نکات و ترفندهایی وجود دارد که شاید با آنها آشنا نباشید. گروه خدمات مشاوره ای را به مشاغل متقاضی ارائه می دهد تا از حداکثر کارآیی کمپین های روابط عمومی و استفاده بهینه از ابزارهای گزارشگری تبلیغاتی استفاده کنند. همچنین ممکن است برای کسب و کارهایی که متوجه نیاز به اجرای کمپین های روابط عمومی می شوند ، محتوا متناسب با کمپین های تعریف شده تولید کنند. اخیراً شاهد ظهور برندهای جدید و خدمات آنلاین در زمینه وب ایرانی هستیم که توسط نوآوران و کارآفرینان جوان و هوشمند در کشور ما ارائه می شود. امروز ما می توانیم از جدیدترین فن آوری های جهان استفاده کنیم و بخش بزرگی از نیازهای خود را از طریق وب سایت ها و برنامه ها تأمین کنیم. بسیاری از خدمات بصورت آنلاین ارائه می شوند و ما می توانیم تمام کالاهای مورد نیاز خود را از طریق فروشگاه های آنلاین خریداری کنیم. اما برای مدیران و بازاریابان جالب است که بدانند از چه روشهایی برای بازاریابی و برندسازی استفاده می کنند که مارک هایی که اکنون در ایران مشهور و محبوب هستند بصورت آنلاین و البته درآمد بسیار بالایی دارند. هم اکنون بین شرکت های مختلف رقابت زیادی وجود دارد ، اما موفقیت برای مدیرانی است که با آخرین علم و دانش در جهان حرکت می کنند و از روش های جدید و هدفمند برای بازاریابی استفاده می کنند. روش هایی که همیشه بیشترین بازخورد را دارند و البته اقتصادی تر و ارزان تر هستند. در هر گزارش خبری ، می توانید چندین محصول یا نمونه های مختلفی از خدمات خود را معرفی کنید و همانطور که توضیح داده شد ، برای هر یک ، یک بک لینک به صفحه فروش همان محصول دریافت کنید. این بک لینک ها از نظر سئو دارای ارزش هستند. ساختمان بک لینک یکی از استراتژی های سئو خارجی است. در حقیقت ، گوگل به بک لینک ها به شرح زیر نگاه می کند: سرپرست یک سایت در دنیای مجازی ، محتوای یک سایت دیگر را آنقدر مفید می یابد که کاربران خود را برای خواندن آن دعوت می کند ، و برای این منظور ، پیوندی به سایت داده است. ارزش این پیوند به اعتبار و ارزش دامنه وابسته به سایت شما بستگی دارد. به عنوان مثال ، اگر سایتی بسیار معتبر و شناخته شده با لینک بالای ترافیک به سایت شما ، ارزش آن به مراتب بیشتر از پیوندی است که شما از سایت ناشناخته با ترافیک محدود دریافت می کنید. در مورد گزارش آگهی نیز همین اتفاق می افتد. شما از یک سایت پر ترافیک و معتبر به سایت خود لینک می دهید. Google این موضوع را برای سایت شما در نظر می گیرد و ارزش و اعتبار خود را به سایت شما می افزاید. می توانید این تأثیر را در افزایش DA سایت خود مشاهده کنید. نظر Google درباره گزارش تبلیغات پس از آنکه گوگل الگوریتم خود را بر اساس ارزش بک لینک ها در اعتبار سایت اعلام کرد ، تعدادی از متخصصان سئو کلاه سیاه دوباره اقدام به تبلیغ روش های ساخت بک لینک های مصنوعی کردند. از آنجا بود که پیوندها و مزارع پیوندی شکل گرفت. گوگل همچنین روش های مقابله با آنها را پیدا کرد و نه تنها به سایت هایی که به بک لینک مشکوک هستند اعتباری نداد بلکه آنها را نیز مجازات کرد. اما وب مسترها برای بدست آوردن بک لینک باید چه کنند؟ تکنیک های سئو کلاه خاکستری برای بدست آوردن بک لینک ایجاد شده است که شاید بهترین آنها نوشتن گزارش های خبری باشد. بک لینکهایی که از گزارش خبری دریافت می کنید به بک لینک های طبیعی بسیار نزدیک هستند. علاوه بر این ، آنها از یک سایت معتبر به سایت شما می آیند. بنابراین می توانید با اطمینان این نوع بازاریابی را انجام دهید زیرا Google شاهد انتشار لینک های گزارش دهی آگهی نخواهد بود. در ادامه اینجا کلیک کنید
آخرین مطالب