خرید و قیمت انواع کولر گازی در سال 1400

  خرید و قیمت کولر گازی در فصول گرم سال و به خصوص در مناطقی که گرمسیری هستند کولرها و به ویژه کولرها

توسط NEWSCENTERALS در 1 تیر 1400

 

خرید و قیمت کولر گازی

در فصول گرم سال و به خصوص در مناطقی که گرمسیری هستند کولرها و به ویژه کولرهای گازی نقش بسیار مهمی در تامین تهویه مطبوع انواع ساختمان‌ها از جمله منازل مسکونی دارند. به صورت کلی کولر گازی دستگاهی است که به واسطه پروسه تبخیر مایع، عهده‌دار وظیفه جذب هوای گرم و تبدیل آن به هوای خنک است. یک کولر گازی عمدتا متشکل از اواپراتور، کمپرسور، کندانسور، و شیر انبساط است.

 

 

انواع کولر گازی اجنرال

 

انواع کولر گازی

کولرهای گازی بر حسب کاربردی که دارند در مدل‌های مختلفی تولید می‌شوند. در ادامه به بررسی تعدادی از مدل‌های پرکاربرد کولر گازی خواهیم پرداخت.

1-    کولرگازی یک تکه: این نوع کولر گازی که اصطلاحا پنجره‌ای نیز نام دارد از پر کاربردترین کولرهای گازی است که در داخل پنجره نصب می‌شود. از آن‌جا که این کولرها از کمپرسورهای نسبتا قدیمی بهره می‌برند، مصرف برق در آن‌ها نسبت به سایر کولرهای گازی بیشتر است.

2-    کولر گازی دو تکه: به این نوع کولر گازی اسپیلت نیز گفته می‌شود. منظور از دو تکه در این مدل پنل‌های داخلی و خارجی آن است. تکه داخلی، اواپراتور یا یونیت داخلی و تکه خارجی، کندانسور یا یونیت بیرونی نام دارد. یونیت داخلی به صورت کلی روی دیوار نصب می‌شود و دارای دریچه تهویه هوا است. از ویژگی‌های مهم کولرهای گازی اسپیلت می‌توانیم به قابلیت تنظیم و تغییر دما متناسب با دمای محیط و همچنین قابلیت تنظیم زمان کارکرد اشاره کنیم.

اسپیلت‌ها خود به دو دسته اسپیلت سرد و اسپیلت سر و گرم تقسیم می‌شوند.

ü     اسپیلت سرد: این نوع اسپیلت در محدوده دمایی 16 الی 26 درجه سانتی‌گراد کار می‌کند و تنها در فصول گرم سال به منظور خنک کردن محیط ساختمان کاربرد دارد.

ü     اسپیلت سرد و گرم: اسپیلت‌های سرد و گرم قابلیت استفاده در فصول گرم و سرد سال را دارند. بازه دمایی آن‌ها معمولا بین 16 الی 35 درجه سانتی‌گراد قرار دارد.

3-    کولر گازی پرتابل: کولرهای گازی پرتابل یا قابل حمل در ظرفیت‌های پایین تولید می‌شوند و در برخی مدل‌ها دارای حالت گرمایشی نیز هستند. این نوع از کولرهای گازی دارای ریموت کنترل بوده و به دلیل اندازه کوچک آن برای فضاهای کوچک و استفاده‌های موقتی پیشنهاد مناسبی هستند.

4-    کولرگازی ایستاده: برخی اشتباها کولرهای گازی ایستاده را به با کولرهای گازی پرتابل اشتباه می‌گیرند. کولرهای ایستاده همانند کولرهای دو تکه دارای کندانسور بیرونی هستند. ظرفیت کولرهای گازی ایستاده بالا است و در سالن‌های با مساحت بزرگ کاربرد دارند. از ویژگی این کولرها می‌توانیم به مصرف انرژی نسبتا کم و قدرت رطوبت زدایی بالا اشاره کنیم.

 

مزایای استفاده از کولر گازی

 

ü     خنک سازی هوا طبق دمای مشخص شده

ü     تصفیه هوا از طریق گرفتن بخارهای اضافی و ریزگردهای موجود در آن

ü     عدم تولید بوی ناخوشایند کولرهای آبی

ü     تاثیر بر زیبایی و ظاهر ساختمان

 

ü     گرم کردن هوای ساختمان و عدم نیاز به سایر سیستم‌های گرمایشی 

 

برندهای سازنده کولر گازی

در بخش پایانی این مطلب سعی بر معرفی چندین برند معروف تولید کننده کولرهای گازی داریم. در صورتی که قصد خرید کولر گازی دارید بایستی با ویژگی هر برند آشنایی داشته باشید.

1-    کولر گازی اجنرال (OGENERAL): برند اجنرال را بایستی جزء برترین برندهای سازنده کولر گازی بدانیم. کولرهای گازی اجنرال با رده مصرف انرژی A++ کم مصرف‌ترین کولرهای گازی در دنیا هستند. سایر ویژگی‌های این برند شامل استحکام بالای قطعات، کم صدایی موتور، مقاومت بالا در شرایط گرمسیری و تنوع بسیار بالا در مدل‌های مختلف آن می‌شود، برای خرید بهترین کولر گازی اجنرال روی لینک کلیک کنید https://coolernew.com/shop/ogeneral/

2-    کولر گازی ال جی (LG): کولرهای گازی ال جی از برندهای پر طرفدار کولر گازی در بازار ایران به شمار می‌روند. مدل اینورتر این برند با کاهش شدید 73 درصدی مصرف انرژی، باعث افزایش محبوبیت این برند شده است. از دیگر مزایای این برند به قابلیت نصب و سرویس ساده آن اشاره کرد.

3-    کولر گازی سامسونگ (SAMSUNG): دیگر برند محبوب کولرهای گازی در دنیا، سامسونگ است. از ویژگی‌های این برند بایستی به مدل‌های متنوع کولر گازی و خدمات با کیفیت پس از فروش سام سرویس اشاره کنیم.

4-    کولر گازی گری (GREE): کولر گازی گری از محصولات با کیفیت تولید شده در چین است. ویژگی‌های مهم این برند شامل تنوع مدل بالا، استحکام جنس بدنه، مصرف مناسب برق، عملکرد و کارایی بسیار خوب، قیمت مناسب و سازگاری با انواع محیط‌های کوچک و بزرگ می‌شود.

5-    کولر گازی جنرال (GENERAL): کیفیت بالای کولر گازی جنرال به خاطر بهره‌مندی آن از موتور بسیار عالی توشیبا ساخت تایلند است. از ویژگی‌های این مدل می‌توان به رده مصرف انرژی B و قیمت مناسب آن اشاره کرد.

6-    کولر گازی بوش (BOSCH): این برند نام آشنای آلمانی سال‌ها است که در زمینه تولید انواع لوازم خانگی فعالیت دارد. کولر گازی برند بوش را می‌توان به دلیل خصوصیاتی همچون طراحی بسیار چشم نواز، قدرت بالای پرتاب باد، مصرف انرژی بهینه، توانایی کارکرد در تمامی شرایط آب و هوایی، استفاده از فیلترهای آنتی باکتریال، بهره‌مندی از سیستم عیب یابی خودکار، کمپرسورهای قوی و سیستم Auto Start در صدر بهترین تولیدات اروپایی دانست. 

برای خرید بهترین کولر گازی های جدید و باکیفیت از بانه حتما به وبسایت خرید کولر گازی از فروشگاه اینترنتی کولرنیو مراجعه کنید و بهترین کولر گازی را خریداری کنید.

منبع: https://coolernew.com/baneh-gas-cooler/

 

 

 

آخرین مطالب