airteam برنده قرارداد در رابطه با Ferring A/S رئیس جدید دفتر

airteam برنده تهویه و خنک کننده قرارداد در ارتباط با ساخت و ساز از شرکت های دارویی Ferring A/S جدید ستاد Sound

توسط NEWSCENTERALS در 14 تیر 1399

airteam برنده تهویه و خنک کننده قرارداد در ارتباط با ساخت و ساز از شرکت های دارویی Ferring A/S جدید ستاد Soundport در Amager در حومه کپنهاگ.

این پروژه شامل, در میان چیزهای دیگر, تحویل و نصب و راه اندازی مرکزی سیستم های تهویه برای هر دو آزمایشگاههای تحقیقاتی و امکانات دفتر.

"ما خوشحال هستیم که airteam انتخاب شده برای انجام این بازی هیجان انگیز و مشخصات فنی پروژه به چالش کشیدن. این پروژه شامل طیف گسترده ای از های مختلف راه حل های تهویه از جمله آزمایشگاههای تحقیقاتی و امکانات دفتر همه مشخص می شود با کیفیت بالا و راه حل ها و اطلاعات می گوید airteam مدیر عامل شرکت Poul Pihlmann.

"جایزه این پروژه یک بار دیگر ثابت می کند airteam قوی و موقعیت در کرون بازار است. این شرکت نرخ رشد بالا و کیفیت بالا و رضایت مشتری در پروژه های نتایج در airteam مناقصه برای بزرگترین تهویه قرارداد در دانمارک است که بسیار لذت بخش است" می گوید مسیحی جوهانسون Gebauer رئیس airteam هیئت مدیره و سر از کسب و کار منطقه ساخت و ساز و خدمات در Ratos.

این پروژه با ساخت و ساز از Ferring A/S جدید یکی از هیجان انگیز طراحی معماری است که به کپنهاگ خط ساحلی یک پروفایل جدید نسبت به Öresund.

airteam ارائه می دهد با کیفیت بالا و کارآمد راه حل های تهویه در دانمارک و سوئد. این شرکت بر روی توسعه پروژه, مدیریت پروژه و تدارکات که در آن پروژه ها تا حد زیادی انجام شده توسط یک شبکه گسترده ای از کیفیت مطمئن پیمانکاران فرعی. علاوه بر این airteam ارائه می دهد تعمیر و نگهداری و خدمات نصب و راه حل های تهویه. برای نورد 12 ماه از مارس 31, airteam تولید فروش 825 MDKK با EBITA-حاشیه از 8 درصد.

در مورد Ratos:
Ratos یک کسب و کار گروه متشکل از 12 شرکت تقسیم به سه حوزه کسب و کار: مصرف کننده و فن آوری و ساخت و خدمات و صنعت است. در مجموع شرکت های SEK 38 میلیارد در فروش و EBITA از SEK 1.8 میلیارد دلار است. ما مفهوم کسب و کار است که به توسعه اواسط اندازه شرکت های مستقر در Nordics که یا می تواند تبدیل به رهبران بازار است. ما را قادر می سازد مستقل اواسط اندازه شرکت ها به اکسل توسط بخشی از چیزی بزرگتر است. مردم و رهبری و فرهنگ و ارزش های کلیدی تمرکز بر مناطق برای Ratos. همه چیز ما است که بر اساس Ratos ارزش های اصلی: سادگی و سرعت در اجرا و آن را همه چیز در مورد مردم است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب