مزایای استخر پیش ساخته + بررسی انواع استخرهای پیش ساخته

دقت شود که دیواره تا بدنه استخر حداقل 30سانتیمتر از هر طرف فاصله داشته باشد. 4- دقت شود از میزان کافی نوار تف

توسط مدیر سایت در 7 اردیبهشت 1402

دقت شود که دیواره تا بدنه استخر حداقل 30سانتیمتر از هر طرف فاصله داشته باشد. 4- دقت شود از میزان کافی نوار تفلون و چسب آببند برای متصل کردن اتصالات استفاده گردد. به همین دلیل حدود 6 تا 8 ساعت در روز روشن بودن فیلتر تصفیه استخر کافی است. گفته میشود در سالهای پایانی حکومت ابوکالیجار وزیری با یکی از زمینداران محلی استخر درگیر شد. یکی دیگر از مزیت های استفاده از این محصول در این زمینه، هماهنگی با تغییرات دما می باشد که برای پرورش آبزیان می توان شرایط زیستی ماهیان را با توجه به آن مهیا نمود. یکی دیگر از مزایای ساخت استخرهای پیش ساخته می توان به هزینه پایینتر این استخر ها در مقایسه با سایر استخرها اشاره کرد؛ با توجه به اینکه این استخرها نیاز به بتنریزی یا آرماتور بندی ندارند، در نتیجه نیازمند هزینه کمتری هستند. از دیگر مزایای استخر پیش ساخته می توان به هزینه تمام شده بسیار پایین آن ها اشاره کرد. این استخرها گزینه مناسبی به عنوان استخر تفریحی در باغ و ویلای شما خواهد بود و نسبت به استخرهای سنتی آجری و بتنی بسیار مقرون بصرفه تمام میشود.

نمی توان از نیمکت یا پله در آن استفاده کرد در صورت نیاز بسیار گران تمام می شود زیرا از پشم شیشه در ساخت آن استفاده می شود. از آنجایی که استخرهای پیش ساخته از رزین ساخته شده اند به همین دلیل در برابر نمک مقاوم بوده و دچار آسیب نمی شوند. به طور کلی نمک موجود در سطح آب استخر سبب می شود تا بتن موجود در دیواره ها آسیب ببیند. حداكثر كل نياز آب 2.5 تا 4 ليتر در ثانيه با دمای كمتر از 17 درجه سانتی گراد پیشنهاد میگردد. 1- با توجه به ابعاد استخر خریداری شده توسط مشتری، ابتدا به وسیله چهار میله نشان چهار گوشه خارجی استخر به وسیله کوبیدن میله نشان در زمین علامت گذاری شود. نکته قابل توجه درباره این نوع استخر این است که برخلاف استخر های بتنی، نیازی به پی ریزی، عایقکاری و کاشیکاری ندارد به همین دلیل هم سرعت نصب آن و هم هزینه اجرای آن نسبت به ساخت استخر بتنی بسیار کمتر میباشد. نکته بسیار مهم: ولتاژ ورودی برق چراغها 12 ولت میباشد و باید از آداپتور متناسب با آنها استفاده شود. از جمله مزایای عالی که این نوع استخرها دارند میتوانیم به اصول آب بندی در ساخت آنها اشاره کنیم و همچنین تمامی این استخرها و جکوزیها با پکیج تصفیه، گرمایش و گندزدایی به همراه تابلو برق ارائه شوند.  This has be​en c re᠎ated by GSA Con​tent Ge᠎nera tor  DE᠎MO .

6- محل نصب تجهیزات جانبی مانند دستگاه تصفیه آب، سیستم گرمایش، لوله کشی آب و سایر ملحقات به گونه ای مشخص شود تا در صورت نیاز به تعمیرات، قابلیت دسترسی راحت و مناسبی را داشته باشند. پیدا کردن جای مناسب برای این استخرها نسبت به سایر استخرهای پیش ساخته سخت تر است، چرا که باید کاملا هموار باشد تا استخر ظاهری کج نداشته باشد و آب یک طرف آن جمع نشود. به همین دلیل این نوع از استخر های پیش ساخته نسبت به سایر استخر های موجود از طرفداران بیشتری برخوردار هستند. در صورتی که برای طراحی و ساخت استخر و نیز نگهداری استخر نیاز به اطلاعات بیشتری داشتید، میتوانید با مشاوران ما در ارتباط باشید. از همین رو امکان رشد جلبک ها و باکتری ها در سطح دیواره ها بسیار کمتر از استخر های بتنی است. وجود این منافذ سبب می شود تا انواع باکتری ها و جلبک ها در آب رشد پیدا کرده و در نتیجه PH آب تغییر کند. منافذی که در ساختار استخرهای بتنی وجود دارند، باعث رشد جلبک و باکتری ها در آن شده به همین دلیل کف و دیواره های این استخرها باید دائما مورد بررسی قرار گیرند تا در صورت نیاز، اقدام به تمیزکاری آن کنید.

پس از خشک شدن و گرفتن بتن کف، استخر با روش مناسب و با استفاده از جرثقیل و تسمههای مناسب به طور دقیق در محل خود قرار گیرد. 1- پس از اتمام جایگذاری استخر، ابتدا لوله های خروجی تصفیه کف و زیر اسکیمر، با توجه به محل نصب تاسیسات تصفیه و ورودی استخر متصل و تا محل تاسیسات کشیده شود. 5- مسیر مناسب و امنی برای انتقال استخر توسط کامیون حمل و جرثقیل برای حمل و نصب، با توجه به امکانات در دسترس مشخص گردد. نشانگر ترکیب مواد همراه با بالاترین کیفیت است که در ساخت استخر پیش ساخته مورد توجه قرار گرفته است. در حین استفاده باید بسیار مراقب اجسام تیز باشیم زیرا به آن خسارت وارد می کند. بطور کلی درجوامع آبزی پروری دنیا برای پرورش ماهی و انواع آبزیان بدلیل وجود محیط های مرطوب و آب، استخر های پیش ساخته با ورق زینکالیوم مورد استقبال قرار میگیرد، که این مسئله سبب طول عمر بالاتر و کاربردی بودن این استخرهای پیش ساخته می گردد. شرکت آبزیناب با کادر تخصصی خود توانسته با استفاده از بروز ترین تکنولوژی دنیا با کیفیت ترین و مقرون به صرفه ترین استخرها و تجهیزات آبزی پروری را تولید کند و با ضمانت و خدمات پس از فروش خود در کل کشور و حتی خارج از کشور به شهرت در ساخت استخر پیش ساخته پرورش ماهی در جنس و ابعاد مختلف رسیده است چرا که برندی جهانی بوده و استاندارد های اصلی را پاس کرده اند. Th is conte nt has ​been w​ritt en  wi​th GSA Con te nt Generator DEMO.

آخرین مطالب