چگونه توییتر صدای جیر جیر برچسب زدن کار می کند ؟

رسانه های اجتماعی غول توییتر است که در سرفصل برای قرار دادن هشدارهای سیاستمداران' توییتهایی از جمله کسانی که ا

توسط NEWSCENTERALS در 10 خرداد 1399

رسانه های اجتماعی غول توییتر است که در سرفصل برای قرار دادن هشدارهای سیاستمداران' توییتهایی از جمله کسانی که از ما رئیس جمهور مغلوب ساختن پیشی جستن. DW به نظر می رسد در آنچه توییتر جدید برچسب ها چگونه کار می کنند و چرا از آن است که نه واقعیت-چک کردن.

توییتر مشغول است در گسترده تر شوی از توییت های ارسال شده در پلت فرم رسانه های اجتماعی برای هشدار دادن به کاربران در مورد پست های حاوی اطلاعات آن را بداند نادرست و یا بی اساس. در حالی که این حرکت خوشحال و برخی دیگر از جمله آمریکا دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن در حال خشم. اما آنچه که تغییر در توییتر روش ؟

آنچه توییتر شروع به انجام?

توییتر تصمیم گرفت در ماه مارس آن نیاز به اضافه کردن پیام های هشدار دهنده برای توییتهایی شامل doctored یا غلط تصاویر. در ماه مه آن را اعلام کرد و آن را گسترش هشدارها و ایجاد برچسب برای توییت حاوی اطلاعات نادرست در مورد COVID-19 بیماری همه گیر.

برچسب مبتنی بر سه دسته:

  • اطلاعات گمراه کننده
  • مورد مناقشه ادعا
  • ادعای تایید نشده

اطلاعات گمراه کننده است یک صدای جیر جیر است که ثابت شده است به غلط آنچه موضوع کارشناسان گفته اند اختلاف ادعای کسانی هستند که در آن یک صدای جیر جیر محتوای اعتراض و تایید نشده ادعا می کند کسانی هستند که در آن حقیقت از یک صدای جیر جیر نمی تواند تایید.

توییتر قرار می دهد یک برچسب هشدار دهنده بر توییتهایی آن را بررسی می کند و فراهم می کند یک لینک به توییتر-سرپرستی صفحه و یا یک "اعتماد منبع خارجی" را فراهم می کند اطلاعات اضافی. همچنین کاربران نیاز به کلیک بر روی "نمایش" لینک برای دیدن اصلی جیر جیر.

لینک ارائه اطلاعات اضافی در مورد موضوعات جاری اما به صراحت می گویند اگر محتوای یک صدای جیر جیر اگر درست یا غلط به عنوان برخی از واقعیت-بررسی سازمان انجام دهد.

"احتمالا نه این که عادلانه می گویند آنها واقعیت-چک کردن برچسب ها" گفت: Baybars Orsek مدیر بین المللی واقعیت-چک کردن شبکه در آمریکا پوینتر موسسه. "آنها واقعا مشاوره, برچسب ها, تشویق کاربران برای چک کردن اطلاعات اضافی."

که چک کردن توییت ها و اضافه کردن اطلاعات ؟

توییتر نشان داد که دقیقا چگونه با این نسخهها کار روند. در یک پست وبلاگ یوئل راث و نیک ترشی توییتر سر از سایت یکپارچگی و مدیر جهانی سیاست های عمومی به ترتیب نوشت توییتر "استفاده و بهبود در سیستم های داخلی به فعالانه نظارت بر محتوای مرتبط با COVID-19."

اما تا کنون به نظر می رسد به توان داخلی بهره برداری است.

"این بسیار برای ما روشن است که آنها کار نمی کنند با خارجی مستقل واقعیت-چکرز" Orsek گفت.

به نظر می رسد توییتر خود ترتیب لیست و منابع اطلاعات افزوده آن است که هدایت کاربران به سمت.

به همین دلیل است که آن را به طور ناگهانی دریافت بسیار توجه می شود ؟

توییتر به گسترش هشدار برای پوشش موضوعات دیگر. این برچسب را دریافت کرده اند گنده توجه پس از یک قرار داده شد در یک صدای جیر جیر در برخورد با پست الکترونیکی-در رای گیری تقلب در تهمت حساب میشه.

در این مثال خواندن پیام "دریافت حقایق در مورد پست الکترونیکی-در برگه های رای" به نظر می رسد تحت جیر با لینک نظر گرفتن خوانندگان را به گزارش های رسانه ها و یک لیست از نقاط گلوله که توضیح داد: "واقعیت-چکرز می گویند هیچ مدرکی وجود ندارد که پست الکترونیکی-در برگه مرتبط به تقلب انتخابات."

یکی دیگر از رئیس جمهور توییتهایی دربارهی اعزام گارد ملی برای مقابله با شورش در مینیاپولیس پوشیده شده بود با یک برچسب آن گفت: "توییتر نقض قوانین مورد ستایش خشونت است." توییتر در سمت چپ صدای جیر جیر در دسترس, اما حاکی از آن بود که "در جهت منافع عمومی" را به انجام این کار.

اما رئیس جمهور تهمت است نه تنها به برچسب های توییتر. به نیویورک تایمز گزارش داد که چین سخنگوی وزارت خارجه ژائو Lijian تا به حال یکی از توییت خود دارای برچسب COVID-19 هشدار و صدها نفر از "دستکاری رسانه" هشدارهای اضافه شد توییتهایی این ادعا نشان می دهد یک عکس از مینیاپولیس افسر پلیس درک چوین در یک نژادپرست قرمز کلاه.

تا چه حد خواهد توییتر بروید ؟

پیشرفت که توییت های توییتر را برچسب به سرعت رشد کرده است اما این ایده هنوز در فاز آزمایشی.

"من فکر می کنم آن را عادلانه می گویند که آنها در حال بررسی گزینه های خود را و در حال انجام است که توسط نورد کردن ویژگی های به سرعت در حال" Orsek گفت. "اگر این است برای رفتن به یک سیاست جهانی وجود دارد بیشتر داده ها و ورودی های مورد نیاز برای این تصمیم. تصمیم گیری در ایالات متحده می توانست تا به حال نتیجه ای متفاوت در یک کشور دیگر و متفاوت با حکومت قانون است."

مغلوب ساختن پیشی جستن است بسیار ناراضی در مورد سیاست جدید است و یک فرمان اجرایی را امضا اقدام به حذف افترا حمایت از رسانه های اجتماعی شرکت ها. در صورتی که منظور این است که به چالش کشیده نشده و لغو آن معنی است که توییتر می تواند شکایت بیش از محتوای پست کاربران که ممکن است تشویق این شرکت برای افزایش هشدارهای این پست.

بعید است دیگر خدمات رسانه های اجتماعی را تا شوی ایده در هر زمان به زودی. Facebook مارک زوکربرگ مدیر عامل انتقاد توییتر تصمیم گفتن فاکس نیوز که سیستم عامل رسانه های اجتماعی "نباید داور حقیقت از همه چیز است که مردم می گویند آنلاین نیست." Facebook نیز صاحب Instagram و واتساپ.

ادامه مطلب: Facebook معاف سیاستمداران' پست از واقعیت-چک کردن

اتاق را برای بهبود?

Orsek گفت: این برچسب در حال حاضر فاقد یک زمان تمبر بنابراین کاربران نمی تواند بگوید که چه مدت آن چیزی نوشته شده بود که توییتر اضافه شده یک هشدار و یا لینک به اطلاعات اضافی.

وی افزود: این امر می تواند مفید برای توییتر به کار با این واقعیت مستقل-چک کردن سازمان.

"به عنوان یک پزشک از واقعیت-چک کردن من خواهد بود علاقه مند به دیدن توییتر و دیگر سیستم عامل رسیدن به واقعیت-چکرز و کار با آنها را برای این نوع از اقدامات" Orsek گفت.

بین المللی واقعیت-چک کردن شبکه طرفداران واقعیت-چکرز در سراسر جهان و مجموعه استانداردها در آن واقعیت-چکرز' کد اصول است.

DW می فرستد یک انتخاب روزانه از اخبار و ویژگی های. ثبت نام در اینجا.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب