کاوش در کودکان بینش و همدلی در هنگام نوشتن در مورد مسابقه

ما را مورد تجزیه و تحلیل 5,983 داستان ارسالی به 500 واژه ها: Black Lives Matter 2020 (500 واژه ها: پل 2020)—که

توسط NEWSCENTERALS در 29 تیر 1399

ما را مورد تجزیه و تحلیل 5,983 داستان ارسالی به 500 واژه ها: Black Lives Matter 2020 (500 واژه ها: پل 2020)—که به دعوت کودکان به نوشتن در مورد موضوعات و مسائل در حال ظهور از زندگی مهم جنبش و منتشر یافته های ما در یک گزارش جدید.

ما مطالعه این مطالب با استفاده از آکسفورد کودکان جسم یک بانک اطلاعاتی الکترونیکی از زبان های نوشته شده برای کودکان و توسط کودکان است. پیکره شناسایی الگوهای زبانی و استفاده فرهنگنويسان و زبانشناسان به عنوان بخشی از ما در حال انجام تحقیقات زبان و دیکشنری تدوین برنامه. تحصیل 500 واژه ها: پل 2020 مطالب ارائه روشنگری شواهد از کودکان ظرفیت برای همدلی و تخیل در هنگام نوشتن در مورد مسابقه.

وقتی پرسیده شد که به نوشتن در موضوع از زندگی ماده کودکان تمایل به قرعه کشی در یک محدوده خاص از واژگان واقع گرایانه با استفاده از عبارات دقیق و دانش تاریخی مانند "مردم سیاه و سفید', 'black lives matter', 'رنگ پوست', 'افسر پلیس' و 'من نمی توانم نفس بکشم'.

با توجه به این موضوع و زمان از 500 واژه ها: پل 2020 رقابت آن است که شاید تعجب آور است که جورج فلوید بود نام های بالا استفاده می شود با مارتین لوتر کینگ, نلسون ماندلا, دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن و بوریس جانسون همچنین این برنامه شامل در ده بالا نام. این همزمان با 1,250 درصد افزایش در استفاده از زبان سیاسی با اغلب اتفاق می افتد کلمات از جمله 'black', 'پوست', 'نژادپرستی', 'اعتراض' و 'مسابقه'. علاوه بر این, 'نژادپرستی', 'نژادپرستانه', 'نژادپرستانه', 'تبعیض' و 'قومی' نشان داد که بیشترین میزان افزایش در استفاده در سال های گذشته رو به افزایش از فقط 100 اشاره در ما موجود جسم به بیش از 6 ، 000 در 500 کلمه: پل 2020 داستان.

داستان عناوین منعکس بینش همدلی و تخیل در تمام قطعه از نوشتن و شامل خاطرات و نامه ها به عنوان مراجع به حیوانات و ابرقهرمانان. برای مثال: 'سیاه و سفید ابرقهرمان و یتی و Buttercups', 'ما خونریزی همان خون', 'عزیز Donald J. Trump', 'داستان رزی پارک', 'اژدها نژاد پرستی' و 'I Love My Skin'.

هلن Freeman, مدیر آکسفورد کودکان لغت و زبان اطلاعات اظهار داشت: 'OUP خوشحال است برای یک بار دیگر از زبان کارشناسان حمایت از 500 کلمه است. این رقابت تحویل برخی از هیجان انگیز بینش جدید نشان میدهد که چگونه فرزندان نوشتن با دقت و همدلی و بصیرت زمانی که آنها در حال نوشتن در مورد مسابقه. سیاه و سفید زندگی می کند توجه به موضوع کودکان را تشویق به کشف واژگان خود را و آزمایش با سبک های مختلف نوشتن مناسب به موضوع رقابت است. من می خواهم همه را تشویق به خواندن این پژوهش است.'

ما به عنوان خوانده شده گزارش کامل در 500 کلمه: پل 2020



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب