برای $295 این 'کلانتر' آموزش شما را به یک الاغ مانند او

Nتا کنون ذهن ده ها هزار نفر از قابل پیشگیری مرگ و میر ناشی از COVID-19.هرگز به ذهن بسیاری از هزاران نفر از COV

توسط NEWSCENTERALS در 9 مرداد 1399

Nتا کنون ذهن ده ها هزار نفر از قابل پیشگیری مرگ و میر ناشی از COVID-19.

هرگز به ذهن بسیاری از هزاران نفر از COVID بازماندگان خواهد شد که رنج می برند ماندگار شاید مادام العمر آسیب به ریه های خود را و یا قلب.

هرگز به ذهن کسانی که در سمت چپ با گردش خون عوارض است که می تواند در نتیجه از دست دادن انگشتان دست و پا و یا کل اندام.

هرگز به ذهن هزاران نفر از دیگران رنج می برند آسیب های عصبی با یک آرایه شناختی و اثرات روانی از جمله وحشتناک توهم.

ذهن هرگز گزارش که با پوشیدن ماسک و رعایت اجتماعی فاصله به نظر می رسد که شروع به خلق و خوی سنبله از coronavirus عفونت در آریزونا و تگزاس و کالیفرنیا.

یک کلانتر سابق آریزونا آماده است به چشم پوشی از همه است و مردم هزینه $295 برای حضور در یک سمینار مجازی که در آن او را مربی را در چگونه به مخالفت با آن نجات داد.

زمانی Graham County Sheriff ریچارد مک است که 67 سال از قانون اساسی کلانترها و ماموران امنیت عمومی انجمن (CSPOA). این "CSPOA گواهینامه کلاس" او قصد دارد برای شروع تدریس در دوشنبه فعال خواهد شد و کسانی که پرداخت هزینه برای "ارتباط با افراد همفکر و کمک به یکدیگر ایجاد آزادی بیشتر در سراسر کشور!"

"آیا شما آماده برای ایجاد یک جنبش آزادی با ما ؟" وب سایت می پرسد. "پایان ظلم و ستم در خود شهرستان و دولت... کمک به بازگرداندن آزادی در سراسر کشور...پایان موظف ماسک.. پایان موظف واکسن."

شرکت کنندگان خواهد شد "به درخواست کلانتر ماک سوالاتکه بدان معنی است که شما می توانید دانش از اولین کلانتر در تاریخ ایالات متحده به شکایت دولت فدرال و پیروزی در دیوان عالی کشور!"

ماک در واقع شکایت دولت فدرال در سال 1994 به چالش کشیدن قانون اساسی بردی لایحه نیاز به محلی کلانترها به اجرا چک پس زمینه در هزینه های خود را برای تفنگ-خریداران. و او در واقع فشار آن را تمام راه را به موفق 5-4 حکم در دیوان عالی کشور است.

"به یاد ماندنی تصمیم برای آزادی!" این CSPOA سایت اعلام کرد.

در آن زمان به پیروزی مک بود و در دومین دوره به عنوان کلانتر در زبان مادری خود Graham County است. او در سال 1997 اما در ادامه به لایحه خود را به عنوان کلانتر ماک به عنوان او یک فعال سیاسی در برابر تمام اشکال کنترل اسلحه. او بعد از همه یک مشمول NRA سالن از شهرت به عنوان به خوبی به عنوان یک زمانی NRA قانون افسر از سال است.

او نیز شد و پرشور صدا در برابر چنین "دولت بزرگ" اقدامات به عنوان Obamacare.

"ایالات متحده را مجبور به گرفتن و یا پشتیبانی و یا پرداخت برای Obamacare و یا هر چیز دیگری از واشنگتن دی سی ایالات متحده منوط به فدرال جهت" او اعلام کرد در وب سایت خود را.

یک دردسر بودن خود منصوب قهرمان آزادی بود که او نمی باید بیمه درمانی هنگامی که او دچار یک حمله قلبی در سال 2015. همسر خود را پس از آن بیمار نیاز به جراحی های متعدد. او شروع به یک GoFundMe صفحه.

"از آنجا که او و همسرش هستند و خود اشتغالی آنها ندارد بیمه برای پرداخت صورتحساب های پزشکی خود را" یک دوست نوشت.

دوستان و حامیان لگد در $53,149.

"کلانتر ماک اعتبار شما با کمک به او برای جلوگیری از ورشکستگی و او را قادر می سازد برای از سرگیری کار خود را با CSPOA و می گوید که او نمی داند آنچه که او انجام داده اند بدون تو" از GoFundMe اعلام کرد.

این صفحه: گزارش های جدید توسعه در ماک زندگی که انجام آنچه او ظاهرا آمده به رسمیت شناختن به عنوان یک لازم بهره مند شوند:

"او پذیرفته تدریس و موقعیت های جدید فراهم می کند که بیمه بهداشت و درمان و برنامه های به را حتی قوی تر و بهبود کار برای بهتر سلامت در سال پیش رو مانند بقیه از ما."

ماک در حال حاضر تدریس تاریخ آمریکا با مزایای کامل در ققنوس مدرسه بالا بالا او ترجیح می دهد به نام. هر گونه نگرانی او برای سلامت دیگران را تحت الشعاع خود را که ماسک حکم و اجتماعی فاصله مورد نیاز مبرم تهدید به حقوق اساسی. چهره اش خواهد بود کشف که او گزارش خود را به مدرسه در روز چهارشنبه برای آموزش در آماده سازی برای یک آنلاین ترم شروع ماه آینده.

"من مطمئن هستم که برخی از معلمان دیگر ناراحت خواهد بود" ماک گفت: روزانه وحش در روز دوشنبه. "من به آنها می گویم من یکی از توده ها نشسته حسرت به نفس و... من فقط می گویند" این یک انتخاب فردی. من به شما بگویم چه چیزی را می پوشند و لازم نیست شما به من بگویید چه چیزی را می پوشند. و اگر شما آن را دوست ندارم دور ماندن از من است."

ذهن هرگز که او و همکار معلمان خواهد بود آماده برای آموزش آنلاین ترم به علت یک ویروس سنبله در بخش سوخت توسط افرادی که موفق به پوشیدن ماسک و اجتماعی رعایت فاصله. ذهن هرگز که COVID ادعا کرده زندگی از جمله ستارگان آریزونا معلمان به عنوان کیمبرلی برد برتر.

"من در اینجا به بحث در مورد اثر پوشیدن ماسک" ماک گفت: روزانه وحش در دوشنبه شروع یک هفته کار که در آن او خواهد هر دو بازگشت به مدرسه و آغاز CSPOA سمینار. "من در اینجا به بحث در مورد آزادی."

او افزود: "به زور مرا به پوشیدن یک ماسک به زور مرا به فاصله اجتماعی آنها ندارد و قدرت."

او متقاعد نمی کند با این استدلال که این یک مسئله بهداشت عمومی با وجود جهانی نزدیک نظر پزشکی که ماسک و اجتماعی فاصله می تواند به جلوگیری از گسترش این ویروس است که به کشته شدن نزدیک به 150,000 آمریکایی است.

"قانون اساسی محافظت از ما را از خود ما بهتر از منافع" در واقع او گفت:.

تعداد قابل توجهی از کلانترها در سراسر کشور در نظر او از ماسک حکم. اما او قادر به خبرنگار فوری شمارش چگونه بسیاری از در حال حاضر همسو با CSPOA.

"آن را مانند گاو و گربه" او گزارش داد..

سابق lawman که هنوز تماس خود را کلانتر گفت که او شخصا حاضر به رعایت این شهرستان و شهرستان ماسک حکم زمانی که او پیاده روی در اطراف مراکز خرید در منطقه خود را.

"من ورزش وجود دارد," او اشاره کرد.

او پرسید که آیا او نگران است که او با به خطر انداختن سلامت دیگران است.

"من نمی خواهم به خطر اندازد همسایه اما مسئولیت من به مراقبت از همسایه من," او گفت:. "من هنوز هم دیدن همسایه درب بعدی من و او با پوشیدن یک ماسک و نه من."

وی ارائه مشاوره به کسانی که نمی خواهند به اطراف او و دیگران که حاضر به پوشیدن ماسک که پیشنهاد خود را آزادی می آید قبل از این که از دیگران.

"خانه بمانند."

به او اصرار دارد که او دیگر تکان دست در دست مردم و با استفاده از ضد عفونی کننده دست نگه می دارد و یک فاصله خاص زمانی که او می تواند. اما او نمی خواهد به پوشیدن ماسک مهم نیست که آن را ممکن است به خطر اندازد.

"من قصد دارم برای رفتن در مورد زندگی من به عنوان بهترین من می توانم به عنوان یک رایگان آمریکا," او گفت:.

که شامل زمانی که او می رود به مدرسه خود را در روز چهارشنبه به آماده شدن برای یکی دیگر از ترم آموزش کودکان و نوجوانان مجبور به یادگیری آنلاین حداقل تا حدودی به دلیل بیش از حد بسیاری از مردم در آریزونا مانند مک انتخاب "آزادی" بیش از سلامت عمومی است.

"من می خواهم و نه توان انجام آن را در شخص" او گفت:. "من عاشق بچه ها."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب