Accenture قرار به عنوان یک رهبر در IDC MarketScape در سراسر جهان ابر خدمات حرفه ای سال 2020

Accenture (NYSE: ACN) شده است به عنوان یک رهبر در IDC MarketScape: در سراسر ابر خدمات حرفه ای سال 2020 فروشنده

توسط NEWSCENTERALS در 13 خرداد 1399

Accenture (NYSE: ACN) شده است به عنوان یک رهبر در IDC MarketScape: در سراسر ابر خدمات حرفه ای سال 2020 فروشنده ارزیابی است.*
 
این IDC MarketScape ارزیابی 2020 ابر خدمات حرفه ای بازار از طریق IDC MarketScape مدل ارائه یک تحلیل کمی و کیفی از ویژگی های است که برجسته هر فروشنده موفقیت در بازار است. این ارزیابی بر اساس یک چارچوب جامع و مجموعه ای از پارامترهای انتظار می رود منجر به موفقیت در ابر ارائه خدمات حرفه ای در کوتاه مدت و دراز مدت.

Accenture نقاط قوت به صورت end-to-end ابر راه حل شامل قابلیت های قوی در زمینه تکنولوژی ابر سیستم عامل و برنامه های کاربردی شتاب مهاجرت به ابر و رانندگی نوآوری و رشد. اضافی نقاط قوت ذکر شده در این گزارش عبارتند از:
 

  • برنامه محور سیستم عامل: برای کمک به مشتریان حرکت تغییرات به ساخت یک ابر راه حل که بهترین متناسب با خود را منحصر به فرد استراتژیک کسب و کار نیاز Accenture راه اندازی myNav پلت فرم. myNav است که کمک به کسب و کار برای کاهش ریسک هزینه و زمان مورد نیاز برای رسیدن به اهداف استراتژیک کسب و کار در حالی که مرور در ابر.
  • توانایی نوآوری: Accenture همچنان به سرمایه گذاری به شدت به توانایی های خود و استراتژی خود را همچنان به تمرکز بر روی پوسته پوسته شدن و یکپارچه سازی آن از خدمات موجود است. همچنین توسعه خدمات جدید برای انطباق با خریداران تنظیمات در سراسر صنعت خاص یا افقی ابر پشته.
  • رشد کلی: با شروع در حدود 12 سال پیش Accenture عمیق تجربه به عنوان یک محرک اجرای خدمات ابر برای مشتریان خود ادامه می دهد که به نفع آن است.

"در نظر Accenture هنگامی که شما به دنبال end-to-end ابر راه حل است که نه تنها شامل نوآورانه استراتژی و طراحی و همچنین توانایی های اساسی تکنولوژی ابر" گفت: Gard کوچک, معاون رئیس جمهور, جهانی, خدمات, بازار و روند در IDC MarketScape. "Accenture با آن قوی دانش صنعت, صنعت و ابر ارائه می دهد و وسعت خدمات فن آوری هایی که از مشاوره تمام راه را به مدیریت خدمات می تواند تحقق ابر تکنولوژی پیاده سازی نیاز در مقیاس جهانی است."

Kishore دورگ ارشد مدیر عامل و coraggio منجر به Accenture خدمات فناوري افزود: "ما مشتریان سازمانی نیاز به ابر برای ایجاد کسب و کار انعطاف پذیری در سفارش به outmaneuver عدم قطعیت است. از همه مهمتر ما کمک به مشتریان ما با استفاده از یک ابر به رشد خود را دیجیتال خدمات با سرعت و مقیاس در حالی که شتاب کسب و کار خود ارزش و رشد است."
 
در این گزارش مورد بررسی 14 ارائه دهندگان خدمات در جهانی ابر خدمات حرفه ای است. دامنه این تجزیه و تحلیل شامل هر دو آن مشاوره و سیستم یکپارچگی – خدمات حرفه ای در اطراف این طرح طراحی و ساخت فاز برای هر دو ترکیبی و چند ابر مدل های ارائه.
 
منبع: * * * * Doc #US45439120, مارس 2020
 
در مورد IDC MarketScape:
IDC MarketScape فروشنده ارزیابی مدل طراحی شده است برای ارائه یک نمای کلی از رقابتی تناسب اندام از ICT (ارتباطات و فناوری اطلاعات) تامین کنندگان در بازار داده شده است. روش تحقیق با بهره گیری از دقیق به ثمر رساند متدولوژی مبتنی بر هر دو کمی و کیفی معیارهای که در نتیجه در یک تصویر گرافیکی از هر فروشنده موقعیت در بازار داده شده است. IDC MarketScape فراهم می کند یک چارچوب مشخص است که در آن محصول و خدمات ارائه شده و قابلیت ها و استراتژی های فعلی و آینده بازار عوامل موفقیت آن و فروشندگان مخابرات می تواند به طور معنی داری در مقایسه با. چارچوب نیز فراهم می کند فن آوری خریداران با 360 درجه ارزیابی از نقاط قوت و ضعف فعلی و آینده نگر فروشندگان.
 
در مورد Accenture
Accenture پیشرو جهانی حرفه ای شرکت خدمات ارائه طیف گسترده ای از خدمات در استراتژی و مشاوره, سلامت, فناوری و عملیات های دیجیتال با قابلیت های سراسر همه از این خدمات است. ما ترکیب بی نظیر تجربه و تخصصی قابلیت های سراسر بیش از 40 صنایع — طراحی شده توسط بزرگترین شبکه ای از فن آوری های پیشرفته و هوشمند عملیات مراکز. با 509,000 مردم خدمت به مشتریان در بیش از 120 کشور Accenture به ارمغان می آورد نوآوری مستمر برای کمک به مشتریان بهبود عملکرد خود و ایجاد ارزش پایدار در سراسر شرکت است. دیدار ما در www.accenture.com.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن