DB سرمایه گذاری یک میلیارد یورو در یخ: 30 اضافی یخ قطار با سرعت بالا ابتدا در سال 2022

ابتدا در سال 2022 DB خود را گسترش دهد اصلی ناوگان با 30 جدید قطار با سرعت بالا. Deutsche Bahn است اعطا میلیارد

توسط NEWSCENTERALS در 26 تیر 1399

ابتدا در سال 2022 DB خود را گسترش دهد اصلی ناوگان با 30 جدید قطار با سرعت بالا. Deutsche Bahn است اعطا میلیارد یورو به منظور زیمنس تحرک. DB به نام مناقصات در پایان 2019 زمانی که دولت فدرال اعلام کرد این امر می تواند کاهش مالیات بر ارزش افزوده در mainline بلیط راه آهن از آغاز سال 2020 است.

قطار را در ابتدا اجرا در مسیرهای بین ایالت نوردراین-وستفالن و مونیخ طریق با سرعت بالا و ادکلن-راین-اصلی خط. قطار جدید را افزایش می دهد DB روزانه ظرفیت مسافر در این مسیرهای اصلی توسط 13,000 صندلی.

دکتر ریچارد لوتز مدیر عامل شرکت دویچه بان AG گفت: "امروز نشانه یک گام بزرگ برای قوی و سازگار با محیط زیست سیستم راه آهن: DB است که سرمایه گذاری در قطار جدید در سطح رکورد. خلبان به ناوگان ما خواهد بود گرفتن دولت از-هنر شده با یخ جدید قطار و مسافران ما را از بهره مند شوند بیشتر صندلی های راحتی بیشتر و سرعت بالاتر در پایان سال 2022. کل DB ناوگان خواهد به رشد 20 درصد در طول سال های آینده. حتی اگر تقاضا به شدت کاهش یافته و با توجه به کرونا, همه گیر, همه چیز صحبت می کند در حمایت از آب و هوا-دوستانه راه آهن حمل و نقل برای مدت طولانی. به همین دلیل ما در حال متعهد به رشد!"

Andreas Scheuer آلمان فدرال وزیر حمل و نقل و زیرساخت های دیجیتال اظهار داشت: "جدید و فوق العاده مدرن یخ قطار را راه آهن سفر حتی بیشتر جذاب – همچنین به دلیل عملکرد بالا و قطار با سرعت بالا همراه با مدرن راه آهن و زیرساخت ها یک پیش شرط اصلی برای افزایش فرکانس در سراسر کشور از خدمات ریلی. با این حرکت راه آهن است به طور فزاینده تبدیل شدن به یک آب و هوا پسند جایگزین برای سفر از راه دور. منظور این است که هم قوی اقتصادی و در نتیجه یک سیگنال مثبت برای بسیاری از کارکنان در صنعت راه آهن و خانواده خود را. با سفارش این اندازه ما در حال تامین امنیت هزاران نفر از شغل و تقویت نوآوری های ساخته شده در آلمان است."

"ما در حال کمک به دویچه بان در اجرای طرح جامع برای تبدیل آلمان در بخش حمل و نقل. هدف این است که به انبوه کاهش CO2 تولید گازهای گلخانه ای در حالی که در همان زمان جذب بیشتر مردم به حمل و نقل عمومی گفت:" رولاند Busch معاون مدیر عامل و عضو هیئت مدیره زیمنس AG. "زیمنس و DB به مدت طولانی لذت می برد بسیار موفق مشارکت. مهم ترین نیاز برای یخ سفارش برای دریافت جدید قطار بر روی ریل بسیار به سرعت. ما می توانید انجام دقیقا همان است که با تکیه بر ما ثابت شده Velaro پلت فرم."

توسط 2026, 421 یخ قطار با 220,000 کرسی خواهد بود عامل در آلمان سیستم راه آهن. در علاوه بر این به 30 جدید قطار یخ فقط دستور وجود دارد یک گزینه اضافی برای 60 قطار.

جدید قطار یخ خواهد شد در تولید زیمنس مکان در ایالت نوردراین-وستفالن در کشور آلمان و اتریش. مشخصات فنی این قطار بر اساس ثابت پلت فرم یخ 3. قطار جدید را 440 کرسی و سرعت بالا از 320 متر/ثانیه. آنها ارائه خواهد شد مسافران بیشتر آسایش و راحتی را با ویژگی هایی مانند فرکانس-شفاف ویندوز به صورت پایدار تلفن همراه دریافت و فضا برای حمل و نقل دوچرخه.
 

اطلاعات بیشتر برای رسانه ها:



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب