تطبیقی بیوتکنولوژی و مایکروسافت راه اندازی مجازی ImmuneRACE مطالعه به اطلاع رمان COVID-19 تشخیص برای رسیدگی به نیازهای برآورده نشده در تست

 تطبیقی بیوتکنولوژی Corp. (Nasdaq: ADPT) اعلام کرد روز سه شنبه آن را آغاز کرده است ثبت نام مجازی مطالعه بالینی

توسط NEWSCENTERALS در 22 اردیبهشت 1399

 تطبیقی بیوتکنولوژی Corp. (Nasdaq: ADPT) اعلام کرد روز سه شنبه آن را آغاز کرده است ثبت نام مجازی مطالعه بالینی ImmuneRACE به عنوان بخشی از یک تلاش گسترده را انجام داده با شرکت مایکروسافت (Nasdaq: MSFT) به سرعت در حال نقشه و اندازه گیری پاسخ ایمنی به COVID-19 ویروس به اطلاع بهبود تشخیص را به انجام برسانند نیاز به قابل اعتماد تر تست. این مطالعه خواستار 1,000 شرکت کنندگان در انتخاب ایالات متحده در مناطق شهری نهفته COVID-19. د-شناسایی داده خواهد شد ساخته شده است آزادانه در دسترس به مقامات بهداشت عمومی دانشگاه و صنعت برای کمک به سرعت بخشیدن به راه حل برای این بیماری همه گیر. LabCorp (NYSE: LH) از طریق آن Covance مواد مخدر توسعه کسب و کار را مدیریت کند مجموعه ای از نمونه خون و بینی/سواب گلو از شرکت کنندگان در ایمنی و راحتی از خانه خود را.

چند رسانه ای اضافی منابع در دسترس هستند https://www.adaptivebiotech.com/about-us/media-resources/.

در حال حاضر وجود دارد دو نوع تست برای COVID-19. تست PCR نشان دهنده وجود ویروس زنده از بینی یا گلو گرد و خاک و سرولوژی آزمون نشان می دهد قرار گرفتن در معرض بالقوه و ایمنی در برابر این ویروس توسط اندازه گیری حضور آنتی بادی در خون است. تطبیقی و مایکروسافت بر این باورند یک نوع سوم از آزمون به طور بالقوه می تواند کمک به مقابله با چالش های فعلی با تست و در نتیجه در حالات زیر:

  • مکمل یا جایگزین تست تشخیصی برای افراد شناخته شده مواجهه یا علائم
  • توانایی به تریاژ بیماران و اطلاع رسانی به استراتژی های درمان مبتنی بر ریسک
  • مداوم ایمنی نظارت تست از جمعیت برای اطلاع رسانی به تصمیم گیری در محدودیت

"ما صرف دهه گذشته یادگیری چگونه تطبیقی سیستم ایمنی بدن به طور طبیعی تشخیص و درمان همه بیماری و ما به خوبی می چرخاند به درخواست ما ایمنی پزشکی پلت فرم به طور خاص به COVID-19. ما امیدواریم که ما می تواند کمک اطلاعات مهم است که تبدیل به بخشی از سیستم دفاعی بدن را اسکن برای کمک به بازگشایی جامعه" گفت: چاد Robins, مدیر عامل و بنیانگذاران تطبیقی بیوتکنولوژی. "همانطور که بسیاری از آنها پناه در محل تعجب که چگونه آنها می توانند به کمک ما می خواستیم برای راه اندازی ImmuneRACE با مایکروسافت و به مردم این فرصت را به شرکت. این تلاش ها مکمل هستند برای بسیاری از طرح جهانی در جریان بررسی ویروس خود را."

به عنوان بخشی از مطالعه همکاران اندازه گیری خواهد شد حضور تخصصی سلول های سیستم ایمنی بدن در خون به نام سلول های T که شناسایی این بیماری در اوایل و تکثیر برای مبارزه با عفونت. با هم سازگار و مایکروسافت در حال نقشه برداری و اندازه گیری پاسخ ایمنی سلولهای T خاص به بسیاری از بیماری ها و در حال حاضر درخواست خود را همراه قابلیت COVID-19.

"ما در حال اختصاص داده شده به عنوان بخشی از راه حل در برابر COVID-19" گفت: Peter Lee, شرکت, معاون رئیس جمهور, هوش مصنوعی و تحقیقات مایکروسافت است. "پاسخ ایمنی داده ها ممکن است به تقویت آنچه که یادگیری شده است تا به امروز برای کمک به تعیین این که چه کسی در معرض خطر ابتلا به علائم شدید است و ممکن است کمک به آینده مهار کردند. هر کسی که تحت تاثیر قرار شده است COVID-19 دارای اطلاعات کلیدی است که می تواند کمک به مهار و مدیریت ویروس."

در ماه مارس این شرکت اعلام کرد گسترش موجود خود مشارکت برای استفاده از یادگیری ماشین به نقشه سیستم ایمنی بدن در پاسخ به بسیاری از بیماری های مختلف از جمله بیماری های عفونی اختلالات خود ایمنی و سرطان در مقیاس به مطالعه COVID-19. اطلاعات به دست آمده از شرکت کنندگان در مطالعه از جمله چگونه سیستم ایمنی بدن شناسایی ویروس و چگونه مردم در پاسخ به این ویروس خواهد بود یکپارچه با داده های به دست آمده از نمونه های ارائه شده توسط بیمارستان ها و سایر موسسات در سراسر جهان است. دقت پاسخ ایمنی امضا خواهد شد به طور مداوم بهبود یافته و به روز آنلاین را در زمان واقعی به عنوان مطالعه بیشتر نمونه ها تعيين توالی شده و با استفاده از مایکروسافت hyperscale دستگاه قابلیت یادگیری و ابری Azure platform.

دیگر رهبران صنعت از جمله Illumina و مشیت الهی نیز نیروهای با مایکروسافت و تطبیقی برای سرعت بخشیدن به این مهم تلاش در برابر COVID-19.

چگونه برای پیوستن به ImmuneRACE

ImmuneRACE خواهد شد ثبت نام از 1000 نفر از بیش از 20 مناطق شهری در ایالات متحده شما می توانید بخشی از راه حل اگر شما بین سنین 18 و 89 و:

  • در حال حاضر COVID-19
  • به تازگی از بهبود COVID-19
  • قرار گرفتند به کسی که مبتلا به COVID-19

اگر شما تصمیم به شرکت و واجد شرایط برای مطالعه شما خواسته خواهد شد که به ارائه اطلاعات مربوطه مورد تاریخچه پزشکی شما, علائم و قبلی تست های تشخیصی.

بیمارانی که واجد شرایط برای مطالعه می توانید برنامه قرعه کشی خون و سواب مجموعه در راحتی از خانه خود را. این فصاد تکمیل مجموعه نمونه خواهد بود با استفاده مناسب از تجهیزات حفاظت فردی با خیال راحت به انجام این سفر در هنگام ورود به شرکت کنندگان خانه.

هر تلاش خواهد شد برای اطمینان از محرمانه بودن اطلاعات محافظت شده بهداشتی مطابق با HIPAA. کسانی که مایل به شرکت و یا یادگیری در مورد راه های بیشتری برای پیوستن به مبارزه علیه COVID-19 باید بازدید www.ImmuneRACE.com.

در مورد تطبیقی و مایکروسافت همکاری

تطبیقی و مایکروسافت همکاری در سال 2018 به ایجاد یک TCR-آنتی ژن نقشه رویکرد به ترجمه ژنتیک تطبیقی سیستم ایمنی بدن به درک در مقیاس چگونه کار می کند. ما با هم در حال استفاده از immunosequencing و یادگیری ماشین به نقشه T-cell receptor (TCR) توالی به بیماری و بیماری های مرتبط: آنتی ژن. با استفاده از این داده ها هدف ما به توسعه یک آزمایش خون برای تشخیص زود هنگام و دقیق از بسیاری از بیماری ها, ترجمه های طبیعی تشخیصی قابلیت سیستم ایمنی بدن به درمانگاه. در سال 2019 ما تایید بالینی سیگنال در دو بیماری و تاسیس اولین اثبات مفهوم در بیماری لایم. تطبیقی انتظار برای ارسال اولین کاربرد بالینی به FDA در سال 2020 است.

در مورد تطبیقی بیوتکنولوژی

تطبیقی بیوتکنولوژی تجاری-مرحله بیوتکنولوژی شرکت با تمرکز بر مهار ذاتی زیست شناسی تطبیقی سیستم ایمنی بدن برای تبدیل, تشخیص و درمان بیماری است. ما معتقدیم تطبیقی سیستم ایمنی بدن است و طبیعت بیشتر ریز کوک تشخیصی و درمانی برای بسیاری از بیماری های, اما عدم توانایی رمزگشایی آن مانع از جامعه پزشکی به طور کامل از اهرم قابلیت های آن است. اختصاصی ما ایمنی پزشکی پلت فرم نشان می دهد و ترجمه عظیم ژنتیک تطبیقی سیستم ایمنی بدن با مقیاس و دقت و سرعت به توسعه محصولات در زندگی علوم تحقیقات بالینی تشخیص و کشف مواد مخدر. ما دو محصولات تجاری و قوی بالینی خط لوله به تشخیص نظارت و قادر به درمان بیماری هایی مانند سرطان و شرایط خود ایمنی و بیماری های عفونی. هدف ما این است که برای توسعه و تجاری ایمنی محور بالینی محصولات متناسب با هر فرد بیمار است. برای اطلاعات بیشتر مراجعه کنید adaptivebiotech.com

در مورد Illumina

Illumina است بهبود سلامت انسان با باز کردن قدرت از ژنوم است. ما تمرکز بر نوآوری تا به ما به عنوان رهبر جهانی در توالی DNA و آرایه های مبتنی بر فن آوری در خدمت مشتریان در تحقیقات بالینی و کاربردی در بازار است. محصولات ما استفاده می شود برای برنامه های کاربردی در علوم زندگی, انکولوژی بهداشت باروری کشاورزی و دیگر بخش های در حال ظهور. برای کسب اطلاعات بیشتر مراجعه کنید www.illumina.com

در مورد LabCorp

LabCorp (NYSE: LH) S&P 500 شرکت پیشرو جهانی در علوم زندگی شرکت است که عمیقا یکپارچه در هدایت مراقبت از بیمار ارائه جامع علوم آزمایشگاهی و end-to-end مواد مخدر توسعه خدمات است. با یک ماموریت برای بهبود سلامت و بهبود زندگی, LabCorp ارائه جهان کلاس تشخیص راه حل های به ارمغان می آورد نوآورانه دارو به بیماران سریع تر و با استفاده از تکنولوژی به منظور بهبود ارائه مراقبت. LabCorp گزارش درآمد حاصل از بیش از 11.5 میلیارد دلار در سال 2019. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد LabCorp, بازدید www.LabCorp.com و برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد LabCorp را Covance مواد مخدر توسعه کسب و کار بازدید www.Covance.com.

در مورد پراویدنس

مشیت ملی است نه برای سود کاتولیک نظام سلامت شامل متنوع خانواده از سازمان ها و رانده شده توسط یک باور است که سلامت یک حق انسانی. با 51 بیمارستان 1,085 پزشک درمانگاه ارشد خدمات حمایتی مسکن و بسیاری دیگر از سلامتی و آموزشی, خدمات نظام سلامت و شرکای آن به استخدام بیش از 119,000 مراقبان در خدمت جوامع در سراسر هفت متحده – آلاسکا, کالیفرنیا, مونتانا, New Mexico, اورگان, تگزاس و واشنگتن با سیستم دفاتر در رنتون, بشویید., و ارواین کالیفرنیا.

در مورد مایکروسافت

مایکروسافت (Nasdaq "MSFT" @مایکروسافت) را قادر می سازد انتقال دیجیتال برای عصر هوشمند ابر و هوشمند لبه. ماموریت آن این است برای توانمند سازی هر فرد و هر سازمان بر روی این سیاره برای دستیابی به بیشتر.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب