شنیده جورج پادکست? باعث می شود پادکست تاریخ به عنوان اولین انگلستان پادکست برای برنده شدن یک جایزه پی بادی

شنیده جورج پادکست? توسط جورج Mpanga بهتر شناخته شده به عنوان جورج شاعر و همکار Benbrick موفق به کسب یک سال 202

توسط NEWSCENTERALS در 24 خرداد 1399

شنیده جورج پادکست? توسط جورج Mpanga بهتر شناخته شده به عنوان جورج شاعر و همکار Benbrick موفق به کسب یک سال 2020 جایزه پی بادی و آن را اولین پادکست در خارج از ایالات متحده به برنده این جایزه معتبر.

Peabody جایزه تشخیص فوتی و فوری ترین و توانمند سازی داستان های منتشر شده در صدا و سیما و رسانه های دیجیتال هستند و اغلب به اشاره به عنوان معتبرترین جایزه در آمریکا رسانه ها با توجه به سخت گیری خود را از نامزدی و انتخاب روند. خارج از حدود 1,300 نوشته 60 انتخاب شده به عنوان نامزد و تنها 30 انتخاب شده به عنوان برندگان به اتفاق آراء از Peabody هیئت منصفه.

به عنوان بخشی از خود را استناد به هیئت منصفه گفت: "جورج Mpanga را شنیده اید جورج پادکست? قابل توجه و دستگیری تعامل خلاق با استعمار و سیاه اطلس آگاهی خود زندگی پس از مرگ تولید می شود. از طریق پورتال از شعر و دکلمه و موسیقی و نظری, داستان, Mpanga یا جورج شاعر تصور افق های جدید از امکان و هل مرزهای زبان و کلمه-بازی به کاوش مسائل از تروما صمیمیت و کار و هنر و خلاقیت تعلق و دلبستگی و معنا در اقیانوس اطلس جهان است."

کامل استنادی زیر را می توان یافت.

جورج شاعر می گوید: "برای برنده شدن در یک Peabody احساس بودن مفتخر داستان سرایی خانواده سلطنتی. پادکست ما الهام گرفته شده بود نوابغ از زمینه های مختلف که خود نیز مفتخر شده است در اینجا آن را یک نقطه عطف در زندگی حرفه ای من است که من هرگز از خواب رسیدن تا به زودی. به نمایندگی از جامعه من, من سپاسگزار برای این شناخت ما از حقیقت است."

Benbrick می گوید: "این شناخت از Peabody داوران دارای اهمیت ویژه ای نه تنها با توجه به جایزه تاریخ و نامی از فارغ التحصیلان از برندگان گذشته است که آن را به رسمیت شناخته شده و از سال 1941 اما به دلیل آن ارائه می دهد یک کانون توجه بین المللی برای کمک به برجسته کردن اهمیت جورج نوشتن."

Jason Phipps راه اندازی ویرایشگر برای پادکست ها در بی بی سی برای تلفن های موبایل می گوید: "تبدیل شدن به اولین پادکست در خارج از ایالات متحده را به نفع خود پی بادی است که یک نقطه عطف بزرگ برای شما شنیده ام جورج پادکست? و در تکامل پادکست به عنوان یک رسانه با قدرت به داستان است که طنین انداز آموزش و سرگرمی در سراسر مرزهای بین المللی. پادکست شروع به عنوان یک مردمی تبادل نظر و همکاری و این ستایش است شهادت به جورج شاعر و Benbrick فوق العاده ای خلاقیت و اصالت است. من می دانم که من پیوست توسط دیگران که پشتیبانی از پادکست در Radio 1Xtra رادیو 4 به عنوان به خوبی به عنوان تیم من در تبریک جورج شاعر و Benbrick در این دستاورد درخشان."

بسیار تحسین شنیده اید جورج پادکست? همچنین به تازگی برنده بهترین پادکست در جوایز NME, پادکست از این سال در رادیو و تلویزیون مطبوعات جوایز انجمن به علاوه هفت جایزه در سال 2019 انگلیسی, پادکست جوایز.

Peabody جوایز تأسیس شد و در سال 1941 به عنوان صنعت رادیو معادل جایزه پولیتزر در حال گسترش در سال 1948 شامل تلویزیون و در سال 2001 شامل رسانه های آنلاین. اولین پادکست اهدا شود Peabody شد سریال در سال 2014 و دیگر برندگان شامل خلافت (2018), S-شهر (2017) و در تاریکی (2016) اما تا به حال وجود داشته است هیچ پادکست برندگان خارج از ما.

این فکری پادکست ویژگی های ترکیبی از داستان سرایی و موسیقی و داستان قدرتمند برای کشف موضوعات و مسائل در بریتانیا و فراتر از آن. این کاوش تم ها مانند آموزش و پرورش برای جوانان محروم, تاریخ سیاه و سفید آمریکایی موسیقی جورج رابطه شخصی با اوگاندا و بریتانیا به علاوه تجربه خود را در حال رشد در لندن شورا و مستغلات.

دو فصل اول از شما شنیده ام جورج پادکست در حال حاضر در دسترس برای گوش دادن به در بی بی سی برای تلفن های موبایل با سوم فصل آینده بعد از این سال است.

شنیده جورج پادکست? تولید شده توسط Benbrick و جورج شاعر راه اندازی شده توسط Jason Phipps و دیلن هاسکینس برای تلفن های موبایل.

کمدی-درام Fleabag همچنین برنده جایزه پی بادی در بخش سرگرمی.

شنیده جورج پادکست? در دسترس است برای گوش دادن به در بی بی سی برای تلفن های موبایل در حال حاضر. هر دو سری از Fleabag در دسترس هستند در BBC iPlayer.

RN

Peabody هیئت منصفه' پر استناد

جورج Mpanga را شنیده اید جورج پادکست? قابل توجه و دستگیری تعامل خلاق با استعمار و سیاه اطلس آگاهی خود زندگی پس از مرگ تولید می شود. از طریق پورتال از شعر و دکلمه و موسیقی و نظری, داستان, Mpanga یا جورج شاعر تصور افق های جدید از امکان و هل مرزهای زبان و کلمه-بازی به کاوش مسائل از تروما صمیمیت و کار و هنر و خلاقیت تعلق و دلبستگی و معنا در اقیانوس اطلس جهان.

حساس در آن با توجه به درگیری ها و تضادهای داخلی سیاه و سفید زندگی می کند و نفسانی را در خود برآمده از احساسی و عاطفی با خواسته ها و شرایط از سیاهی این پادکست نوآورانه و خاطره انگیز را در خود انتقادی تعامل با اطلس فکری و سیاست و تاریخ و مبارزات آزادی. از یک طرف آن را برش لبه در آن بسیج و عملکرد از بیان خلاق و برش در آن انتقادات اروپایی امپراتوری ناسیونالیسم و نژادپرستی از سوی دیگر است.

صوتی و خلاق فرهنگ و تاریخ سیاه و سفید از مردم در غرب آفریقا انگلستان کارائیب و ایالات متحده شکل بحرانی خیالی که جورج شاعر سازه های غنی و تحریک آمیز 21st-century سیاه اطلس کیهان فرهنگی هنری فکری مسهل و عاطفی و سیاسی و تخیل است. برای استفاده خلاقانه از شعر و کلام و نثر برای ساخت سیاه جهان و به بررسی مسائل بزرگ و کوچک تاریخی و معاصر صمیمی و شخصی شنیده اید جورج پادکست? برنده یک Peabody



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب