DOI نشانه های توافق با وزارت کشاورزی برای افزایش سرمایه گذاری در زیرساخت های فدرال و قبیله ای سرزمین

وزارت امور داخلی (DOI) جعلی جدید با همکاری وزارت کشاورزی ایالات متحده (USDA) با امضای ملی برنامهای توافق میان

توسط NEWSCENTERALS در 8 تیر 1399

وزارت امور داخلی (DOI) جعلی جدید با همکاری وزارت کشاورزی ایالات متحده (USDA) با امضای ملی برنامهای توافق میان ایالات متحده وزارت کشاورزی توسعه روستایی برنامه های کنفرانس ملی دولت حفظ تاریخی افسران و شورای مشورتی در حفظ تاریخی برای تعیین توالی بخش 106 (USDA-RD NPA).

"تحت رهبری رئیس جمهور تهمت و کشاورزی, منشی, Perdue USDA متعهد است به عنوان یک شریک قوی برای جوامع روستایی در ساختمان قوی تر و موفق تر آتی زیرا ما می دانیم که زمانی که روستایی امریکا رشد همه امریکا رشد گفت:" معاون وزیر کشاورزی توسعه روستایی بت نام تجاری. "این توافق را ایجاد یک تجربه بدون درز برای روستایی رهبران به دنبال دسترسی USDA برنامه های ضروری برای زیرساخت های روستایی ساخت."

"داشتن اداره امور هند به عنوان بخشی از وزارت کشاورزی ایالات متحده ملی برنامهای توافق تا حد زیادی افزایش خواهد قبایل توانایی مالی خود را به بخش 106 انطباق برای وزارت کشاورزی روستایی توسعه زیرساخت های سرمایه گذاری است که عبور از زمین های خود گفت:" دستیار وزیر امور هند تارا Sweeney. "این NPA پشتیبانی و تشویق در نظر گرفتن اثرات به اموال تاریخی و فرهنگی منابع اولیه در برنامه ریزی پروژه محافظت قبیله ای روند مشاوره و منافع قبیله ای متقاضیان واجد شرایط برای کشاورزی روستایی در برنامه های توسعه."

USDA-RD NPA (PDF 685 KB) استفاده می شود توسط وزارت کشاورزی توسعه روستایی مطابق با بخش 106 ملی حفظ تاریخی عمل (⭐the alarm co⭐) زمانی که سرمایه گذاری در آب و برق فاضلاب و مخابرات پروژه های در فدرال مدیریت اراضی از جمله فدرال هند رزرو. جوامع قبیله ای تا حد زیادی بهره مند شوند از جمله توسعه و DOI مفتخر به همکاری با وزارت کشاورزی توسعه روستایی در کمک به آنها خود را برآورده بخش 106 انطباق با الزامات. در علاوه بر این به بخش 106 مورد نیاز تمام کشاورزی توسعه روستایی متقاضیان باید تحت بررسی های زیست محیطی مراحل قبل از ساخت و ساز می تواند آغاز خواهد شد.

این NPA نیز به شرح زیر رئيس جمهور تهمت اجرایی سفارش 13821 "ساده و تسریع درخواست برای قرار دادن پهنای باند و امکانات در مناطق روستایی آمریکا" مورخ 8 ژانویه 2018. پیوستن به NPA همچنین جمع وزیر امور داخلی دیوید برنارد اولویت اطلاع رسانی زمین-استفاده از فرآیندهای برنامه ریزی به خصوص برای استفاده عمومی و دسترسی; کاهش اداری و نظارتی بار; حمایت از قبایل تعیین سرنوشت خود حکومت و حاکمیت و پرورش همکاری برای رسیدن به یک متعادل نظارت و استفاده از این کشور به سرزمین های عمومی است.

این NPA فراهم می کند یک راه برای کشاورزی توسعه روستایی به سرمایه گذاری در زیرساخت های توسعه در جوامع روستایی توسط وزارت کشاورزی ایالات متحده اجازه می دهد توسعه روستایی به اجباری بودجه برای فدرال انجام قبل از تکمیل بخش 106 روند پروژه های در فدرال مالکیت و کنترل زمین. انجام یک پروژه فعالیت یا برنامه بودجه مجاز دارای مجوز یا تایید شده توسط یک آژانس فدرال است که می تواند یک تا پنج سال یا بیشتر برای تکمیل.

با NPA روستایی, متقاضیان, از جمله قبایل که به دشواری به دست آوردن منابع برای انجام و تکمیل بخش 106 بررسی فرآیند از جمله تجزیه و تحلیل پروژه جایگزین می تواند اعتماد به نفس است که کشاورزی توسعه روستایی وام های کم بهره و کمک های مالی در دسترس خواهد بود برای کمک به آنها را با بخش 106 انطباق ایجاد پروژه یقین برای طرفداران.

بخش 106 نیاز به آژانس های فدرال را به حساب اثرات تعهدات خود را در خواص تاریخی و فرهنگی منابع و ارائه به شورای مشورتی در حفظ تاریخی (ACHP) با یک فرصت مناسب به نظر. آژانس های فدرال نیز نیاز به مشورت با استفاده از بخش 106 چهار مرحله با دولت حفظ تاریخی دفاتر (SHPOs) قبیله ای تاریخی حفظ و نگهداری دفاتر (THPOs), قبایل هند (از جمله بومیان آلاسکا) و بومی هاوایی سازمان (NHOs).

USDA-RD NPA فقط مربوط به وزارت کشاورزی توسعه روستایی انطباق با بخش 106 و انجام نمی انطباق با سایر فدرال تاریخی حفظ قوانین مانند باستان شناسی منابع قانون حفاظت و مادری آمریکایی گور حفاظت از مهاجرین و عمل می کنند.

در مارس 2017, رئيس جمهور, Donald J. Trump تاسیس سازمانی نیروی کار در بخش کشاورزی و روستایی رفاه برای شناسایی قانونی نظارتی و سیاست تغییرات است که می تواند ترویج کشاورزی و رفاه در جوامع روستایی. در ژانویه 2018, منشی, Perdue ارائه نیروی کار را یافته به رئیس جمهور مغلوب ساختن پیشی جستن. این یافته ها شامل 31 پیشنهادات به چین دولت فدرال با دولت های محلی و قبیله ای دولت را به استفاده از فرصت هایی که وجود دارد در روستایی امریکا است. افزایش سرمایه گذاری در زیرساخت های روستایی است یک توصیه کلیدی از نیروی کار. برای مشاهده این گزارش در تمامیت آن لطفا برای مشاهده گزارش به رئیس جمهور ایالات متحده از نیروی کار در بخش کشاورزی و روستایی رفاه (PDF 5.4 MB) است.

کشاورزی توسعه روستایی فراهم می کند و وام و کمک های مالی برای کمک به گسترش فرصت های اقتصادی و ایجاد شغل در مناطق روستایی است. این کمک و پشتیبانی از بهبود زیرساخت ها; توسعه کسب و کار; مسکن; امکانات جامعه مانند مدارس عمومی ایمنی و بهداشت; و با سرعت بالا دسترسی به اینترنت در مناطق روستایی است. برای اطلاعات بیشتر www.rd.usda.gov.

آخرین مطالب