دو محلی, پزشکی, مامان و رهبری جامعه در بهداشت و تغذیه در سراسر COVID بحران

دو پزشکی محلی مادران در بوینتون بیچ پیشرو جامعه در سلامتی و تغذیه از طریق COVID-19 بحران است. "من شروع به Cov

توسط NEWSCENTERALS در 30 خرداد 1399

دو پزشکی محلی مادران در بوینتون بیچ پیشرو جامعه در سلامتی و تغذیه از طریق COVID-19 بحران است.

"من شروع به CovidFit Facebook صفحه در طول قرنطینه برای ایجاد انگیزه در خودم و دیگران با در خانه تمرینات شخصی دستاوردهای دستور العمل های سالم و دیگر اقامت در خانه, نکات" گفت: آنی Harring, یک پزشک از داروخانه و دستیار استاد داروسازی در نخل در ساحل اقیانوس اطلس دانشگاه.

آنی شروع صفحه با چند نفر از دوستان نزدیک و خانواده از جمله همسر و دختر در, ذهن, اما آن را به سرعت رشد در اندازه و اخیرا به تصویب 1,400 اعضای. پست های جدید اضافه شده روزانه با اعضای های خود را در تمرینات خود, خانواده, تناسب اندام روال دستور العمل های سالم و تناسب اندام چالش است. اعضای شرکت در 30 روز تخته چالش های burpee چالش با ارسال یک عکس از تمرین خود را با چالش های, و بیشتر.

در حال حاضر چالش های تناسب اندام در حال انگیزه. CovidFit با همکاری دکتر Daxa پاتل صاحب به زودی باز باهیا کاسه و یک Ob/Gyn تمرین در جنوب فلوریدا برای بیش از 20 سال است. "به عنوان یک پزشک, من به دنبال سالم مفهوم است که برای همه تجدید نظر شود. باهیا کاسه منو ارائه می دهد گزینه های که در حال مغذی و خوشمزه گلوتن و لبنیات رایگان. کاسه و مخلوط با ارائه طعم های شگفت انگیز و بارهای از انرژی است که ترویج شیوه زندگی سالم" گفت: Daxa.

در ایالات متحده, acai با انواع توت ها در دسترس هستند به عنوان یک کل میوه, اما به عنوان یک پوره. Acai با کاسه ضخیم مانند چرب و پر کردن مانند غلات و میوه ها و عسل را اضافه و آن را خورده و با یک قاشق.

CovidFit اعضا و شرکت کنندگان در مسابقه در حال حاضر شانس خود را برای برنده شدن رایگان acai با کاسه از باهیا کاسه. "Acai با کاسه خوشمزه و مغذی پس از تمرین و یا در هر زمان میان وعده. اضافه کردن میوه های تازه و سالم در گزینه های اجازه می دهد تا برای تنوع و سلیقه فردی تنظیمات" گفت: آنی.

"ایجاد تغییرات مثبت مانند ترکیب تناسب اندام و خوب خوردن مهم تر است در حال حاضر از همیشه با توجه به COVID-19 بیماری همه گیر. این افزایش ایمنی سالم و کاهش استرس-چیزی است که ما می تواند به نفع همه از میان این بار تلاش" گفت: Daxa یک Wellington مقیم و مادر دو.

این صفحه فقط برای کسانی که با تجربه با تندرستی و زندگی سالم است. "سلام! من فقط می خواهم همه شما را به می دانم که من اعمال تقریبا روزانه پس از پیوستن به این گروه است. من همچنین یاد گرفتم که چگونه موثر این است که در سطح استرس. با تشکر از شما" ارسال شده یک عضو.

ارائه به جامعه با سلامتی و acai با پشتیبانی در طول COVID-19 همه گیر نیست و تنها دستاورد این گروه می بالد. CovidFit پیراهن طراحی شده توسط آنی زاده مطرح شده به اندازه کافی پول از درآمد حاصل از اهدای بیش از $1000 به بهترین پا جلو بنیاد یک سازمان با یک COVID-19 صندوق امداد برای پرورش کودکان است.

هر کسی مجاز به پیوستن به این گروه است. وجود دارد بدون نیاز شرکت و یا هزینه.

###



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب