Coronavirus آخرین: فرانسه می گوید همه گیر 'تحت کنترل'

یک دولت فرانسه دانشمند اعلام کرده است که COVID-19 "در حال حاضر تحت کنترل" در کشور بود که یکی از بدترین آمار در

توسط NEWSCENTERALS در 16 خرداد 1399

یک دولت فرانسه دانشمند اعلام کرده است که COVID-19 "در حال حاضر تحت کنترل" در کشور بود که یکی از بدترین آمار در اروپا است. جمهوری چک خواهد بازگشایی ترین مرزها. دنبال DW برای آخرین.

  • یک مقام رسمی می گوید این بیماری همه گیر است که "تحت کنترل" به عنوان اروپا همچنان به بازگشایی مرز
  • آفریقای جنوبی رکورد بزرگترین افزایش روزانه عفونت
  • هند دیده می شود یک روز افزایش روزانه موارد برای سومین روز متوالی
  • بیش از 6.6 میلیون نفر در حال حاضر آلوده شده است با COVID-19 جهان و برخی از 391,000 درگذشت

تمامی زمان ها در زمان هماهنگ جهانی (UTC/GMT)

09:43 اتحادیه اروپا نیروی پلیس Police اعلام کرده جدید, جرم, مرکز مبارزه با جرایم مالی انتظار می رود در اتحادیه اروپا در پی بیماری همه گیر کوروناویروس.

پول شویی و کلاهبرداری در حال پیش بینی برای افزایش به دلیل رکود اقتصادی ناشی از این بیماری همه گیر کوروناویروس.

نیز وجود دارد که نگرانی ها در مورد مجرمان با سوء استفاده از یارانه های دولتی راه اندازی برای حمایت از کسانی که تحت تاثیر این بیماری همه گیر.

08:18 سر از فرانسه دولت علمی شورای مشورتی اعلام کرده است که این بیماری همه گیر است که "تحت کنترل" در کشور است که دیده می شود یکی از بالاترین مرگ, شمارش در اروپا است.

"این ویروس هنوز هم در حال گردش در مناطق خاص در خاص و ... اما از آن است که گردش به آرامی" immunologist Jean-Francois Delfraissy گفت: رسانه های فرانسه.

"ما می توانیم منطقی می گویند این ویروس را تحت کنترل است," او گفت:. فرانسه در حال حاضر حدود 1000 فعال موارد در مقایسه با 80,000 در اوایل ماه مارس. به طور کلی وجود دارد که بیش از 151,000 موارد تایید شده و بیش از 29 ، 000 نفر کشته شده اند.

08:00 مسلمانان در جاکارتا برگزار شد, خود را برای اولین بار جمعی در نماز جمعه به مساجد بازگشایی در اندونزی پایتخت برای اولین بار در نه هفته است. مکان های عبادت تنها مجاز به باز کردن در نصف ظرفیت برای اطمینان اجتماعی فاصله.

خطبه کوتاه بودند هیچ قیاس اجازه داده شد و نمازگزاران مورد نیاز بود را به خود نماز تشک و استفاده از دست عفونی.

اندونزی گزارش شده 28,818 مورد تأیید و 1,721 مرگ و میر با رئیس جمهور Joko Widodo گفت: اقتصاد در مسیر برگشت و کشور امن است از ویروس.

07:36 جدید تولید آلمان سفارشات خود را دیدم بدترین تا کنون سقوط در هاويه یک رکورد 25.8 درصد از ماه قبل است.

این شاخص که نشان دهنده آینده فعالیت های صنعتی در آلمان دیدم "بزرگترین سقوط از آغاز به داده های سری در سال 1991" فدرال آمار آژانس Destatis گفت.

آوریل خواندن پایین بود 36.6 درصد نسبت به رقم سال گذشته. یک ماه-در-ماه رها از 15 ٪ در ماه مارس این سال بوده است گذشته منفی ضبط.

"سقوط در سفارشات صنعتی بدتر دوباره در خط با انتظارات در ماه آوریل" وزارت اقتصاد در برلین گفت. به عنوان یک توضیح آن گفت: محدودیت در برابر تاج همه گیر شده بود در محل از طریق همه از مارس.

اما شل شدن تدریجی محدودیت های اعمال شده در حال حاضر در حال وقوع در آلمان به معنای "بدترین صنعتی رکود باید پشت سر ما میگوید.

07:33 آلمان در خانواده وزیر Franziska Giffey اعلام کرده است که او می خواهد مدارس و کودکستان ها را به طور کامل بازگشایی به صورت عادی پس از تعطیلات تابستان. او گفت قصد دارد در محل هستند با این فرض که نرخ ابتلا به عفونت پایدار باقی خواهد ماند.

"و البته لازم است که کارکنان را برای ارائه" Giffey گفت: رسانه های آلمان. او همچنین گفت: پس از اصلاح بهداشت و اقدامات امنیتی در محل هستند و اجتماعی فاصله 1.5 متر دیگر خواهد بود لازم است در مدارس.

"البته این در جهت منافع کودکان," او گفت:. "کودکان نیاز کودکان است. ما باید فشار با مراحل نسبت به بازگشایی اما در همان زمان باقی می ماند مسئول است."

07:09 به جمهوری چک رسما اعلام کرد که بازگشایی مرزهای خود با اتریش و آلمان و مجارستان در ظهر امروز و پس از چک رسانه ها گزارش دادند که این امر به زودی اتفاق می افتد در روز پنج شنبه.

"افرادی که بازدید از این کشورها نمی نیاز به هر گونه coronavirus آزمون قرنطینه" نخست وزیر Andrej بابیان گفت: در یک کنفرانس مطبوعاتی. "ما در حال حاضر لغو محدودیت در بازدید از اسلواکی در روز پنج شنبه" او در توییتر تایید کرد.

مجارستان به طور مستقیم و نه مرز جمهوری چک اما بابیان در حال حاضر قضات خطر کوچک است. بازدید کنندگان از کشورهای که در آن همه گیر است که هنوز هم گسترده خواهد شد و نیاز به ارائه یک منفی COVID-19 آزمون و یا قرنطینه در هنگام ورود.

این حرکت به عنوان آخرین گام در اتحادیه اروپا با هدف به دوباره باز کردن به عنوان بسیاری از مرزها به عنوان ممکن است در ماه ژوئن 15.

07:08 آلمانی مجلس و اپیدمیولوژی کارل لاوترباخ به اشتراک گذاشته است جزئیات منتشر نشده از یک مطالعه است که نشان می دهد که یک فرد نوع خون تاثیر می گذارد و خطر به طور جدی تحت تاثیر قرار توسط coronavirus.

"بسیار (!) نتیجه گیری شگفت انگیز اما نشان داده شده در یک قوی مطالعه," او نوشت. "خون نوع A تا 50 درصد خطر بالاتر از COVID-19 داشتن یک اثر جدی. دو خطر گروه خونی O. گروه خون B در میان می آید."

06:22 آلمان گزارش کرده است 507 موارد جدید از coronavirus آوردن تعداد موارد تایید شده به 183,271. برخی از 32 نفر کشته در 24 ساعت گذشته با تعداد کل مرده در 8,613.

مقامات در آلمان هستند با احتیاط مشاهده آمار و ارقام و همچنین از همه مهم R شماره. بسیاری از این کشور با احتیاط بازگشایی با بسیاری از کسب و کار و محل بازگشت به حالت عادی اجتماعی فاصله مقررات و صورت-ماسک مورد نیاز در محل.

R تعداد برآورد شد 0.57 روز پنج شنبه از 0.71 روز چهارشنبه.

06:20 هند ثبت نام بیش از 9,800 موارد جدیدی از کروناویروس در 24 ساعت گذشته در یکی دیگر از تک روز افزایش موارد جدید. وزارت بهداشت گفت: تعداد کل جدید مورد تأیید رسیده است 226,770 با 6,348 مرگ و میر. برخی از 273 نفر کشته شده اند در چند هفته گذشته.

افزایش عفونت ممکن است متصل به کارگران ترک شهرها و بازگشت به مناطق روستایی و بیش به از دست دادن شغل و تعلیق در طول مستند.

هند نارندرا نخست وزیر هند تایید خواهد کمک 15 میلیون دلار (€13.19 میلیون) بین المللی واکسن داد پس از یک واکسن جهانی اجلاس سران در روز پنج شنبه.

03:53 برزیل coronavirus مرگ و میر عبور 34,000 دادن آن سومین شمارش در جهان.

با کلی مرگ و میر 34,021 برزیل نیز پیشی گرفته است و ایتالیا به آمار و ارقام در حال حاضر دروغ گفتن پشت تنها ایالات متحده و انگلستان.

این کشور در روز پنج شنبه ثبت یک رکورد 1,473 فتح کرد گرفته شد مرگ و میر در 24 ساعت.

تعداد کل موارد پس از آغاز شیوع این بیماری در 614,94. کارشناسان می گویند که با توجه به تحت تست در برزیل, ارقام واقعی می تواند بسیار بالاتر است.

03:23 فیجی اعلام کرده است خود را COVID-19 رایگان پس از بهبود از آن گذشته شناخته شده آلوده بیمار است. دقیق جداسازی اقدامات و کنترل مرز هستند با اعتبار کمک به حفظ و افزایش عفونت در کشور جزیره ای در خلیج.

02:45 توکیو 2020 عضو هیئت اجرایی گفته است که سازمان نیاز به نظارت coronavirus وضعیت تا بهار آینده به تصمیم می گیرید که آیا برای برگزاری بازی های المپیک تابستانی سال آینده, Kyodo اخبار گزارش.

این بازی به تعویق افتاد و از این سال به دلیل بیماری همه گیر کوروناویروس.

01:43 مکزیک گزارش شده است رکورد پرش روزانه تعداد coronavirus عفونت با 4,442 موارد جدید ثبت شده.

روزانه مرگ و میر در 816.

رئیس جمهور آندرس مانوئل لوپز Obrador کشور را به آرام باقی می ماند به عنوان چهره های جدید بیرون آمد.

"اجازه دهید وجود دارد نمی توان روان اجازه دهید وجود دارد و نمی شود ترس" لوپز Obrador گفت: در حالی که همچنین متهم رسانه ها از stoking ترس.

به گفته کارشناسان تایید و گنجاندن مرگ و میر رفتن تا آنجا که 25 روز یکی از عوامل پشت رکورد افزایش است.

این کشور گزارش کرده است در مجموع به 105,680 موارد و 12,545 مرگ و میر.

01:25 آرژانتین یافته اجباری coronavirus مستند در سرمایه بوئنوس آیرس و دیگر مناطق با بالا موارد عفونت.

رئیس جمهور آلبرتو فرناندز اعلام کرد روز پنج شنبه پس از این کشور گزارش داد بیش از 20 ، 000 موارد تایید شده در آخرین شمارش.

این مستند در محل قرار داده شد و در ماه مارس به پایان می رسد در ماه ژوئن 7.

بقیه کشور را ببینید یک مرحله از "اجباری و پیشگیری اجتماعی فاصله."

آرژانتین گزارش 929 مورد جدید از عفونت در روز پنج شنبه یکی از بالاترین روزانه شمارش پس از وقوع آغاز شد.

در مجموع 608 مرگ و میر گزارش شده است.

00:42 آفریقای جنوبی شاهد بزرگترین افزایش روزانه عفونت با 3,267 موارد ثبت شده در 24 ساعت.

پنجاه و شش جدید مرگ و میر گزارش شده از مصرف کل تلفات به 848.

این کشور بیشتر تحت تاثیر این بیماری همه گیر کوروناویروس در کشورهای جنوب صحرای آفریقا با مجموع 40,792 موارد عفونت است.

آفریقای جنوبی قرار داده بود زیر یکی از ترین در جهان محدود coronavirus مستندات در ماه مارس است.

ممنوعیت تحمیل شد فروش الکل و سیگار. این کشور به تدریج کاسته coronavirus اقدامات را به سطح سوم از پنج درجه محدودیت.

رئیس جمهور سیریل Ramaphosa دولت در ابتدا شاهد حمایت مهمی برای اقدامات خود را, اما پس از هفته ها از آسیب به یک حال کوچک شدن اقتصاد وجود دارد در حال حاضر انتقاد.

یک دادگاه در اوایل این هفته تلقی برخی از قوانین حاکم بر سطوح سه و چهار از مستند "خلاف قانون اساسی و نامعتبر است".

دولت روز پنجشنبه گفت که این امر تجدید نظر این حکم.

00:25 یک مطالعه منتشر شده در مجله اروپایی قلب می گوید که COVID-19 بيمار مبتلا به فشار خون بالا هستند دو بار به عنوان به احتمال زیاد به مرگ از کسانی که بدون شرط.

در این مطالعه محققان از چین و ایرلند بررسی coronavirus بیماران بستری در Huoshenshan بیمارستان در ووهان بین 5 فوریه و مارس 15.

حدود 30 درصد 850 بیماران تا به حال سابقه فشار خون بالا.

برخی از 4 درصد از این بیماران فوت کرده در مقایسه با بیش از یک درصد از 2,027 دفاع کرد گرفته شد بیماران بدون فشار خون بالا.

برای بیماران در بیمارستان که متوقف شده بود مصرف دارو برای فشار خون بالا خطر مرگ را دو برابر دوباره محققان اشاره کرد.

00:00 گرفتن در روز پنجشنبه تحولات در اینجا — Coronavirus آخرین: پاکستان و هند گزارش رکورد روزانه سنبله در موارد جدید مرگ و میر,

در گزارش این بیماری همه گیر کوروناویروس مگر اینکه در غیر این صورت مشخص DW با استفاده از آمار و ارقام ارائه شده توسط دانشگاه جانز هاپکینز (JHU) Coronavirus مرکز منابع در ایالات متحده است. JHU به روز رسانی آمار و ارقام در زمان واقعی تلفیقی از داده های سازمان بهداشت جهانی دولت ها و دولت های ملی و دیگر منابع رسمی همه آنها در سیستم های خود را برای گردآوری اطلاعات است.

آلمان ملی آمار گردآوری شده توسط آن آژانس بهداشت عمومی موسسه کخ رابرت (RKI). این ارقام بستگی دارد انتقال داده ها از دولت و در سطوح محلی و به روز شده در اطراف یک بار در روز است که می تواند منجر به انحراف از JHU.

هر شب در سال 1830 UTC, DW ویراستاران ارسال یک انتخاب از روز را سخت خبر و با کیفیت از ویژگی های روزنامه نگاری. ثبت نام برای دریافت آن به طور مستقیم در اینجا.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب