این Anheuser-Busch بنیاد مرتکب بیش از 500 ، 000 دلار برای حمایت از مدل مزارع در اعطای زمین دانشگاه

این Anheuser-Busch بنیاد اعلام کرد آن است که ارتکاب $530,000 به پشتیبانی از مدل مزارع در چهار اعطای زمین دانشگ

توسط NEWSCENTERALS در 20 تیر 1399

این Anheuser-Busch بنیاد اعلام کرد آن است که ارتکاب $530,000 به پشتیبانی از مدل مزارع در چهار اعطای زمین دانشگاه های سراسر کشور با تمرکز اصلی بر روی افزایش پایداری زیست محیطی. دانشگاه آیداهو ایالتی داکوتای شمالی دانشگاه ایالتی مونتانا دانشگاه و دانشگاه آرکانزاس سیستم بخش کشاورزی را همه دریافت کمک های مالی برای تحقیقات است که با تمرکز بر گسترش نوآورانه فعالیت های کشاورزی پایدار.

این دانشگاه در حال ایجاد مدل مزارع برای تست کلید سوالات تحقیق در مورد سلامت خاک آبیاری بهره وری و دیگر شیوه های احیا کننده اجازه می دهد تحقیقات و فرصت های یادگیری است که می تواند منجر به پیشرفت ملموس در تلاش برای کشاورزی پایدار. حمایت از این برنامه ها پیشرفت Anheuser-Busch را 2025 اهداف پایداری با ترویج تست و به اشتراک گذاری پایدار و شیوه های احیا کننده در آبجو کلید رشد مناطق. با تمرکز بر نظارت آب چرخش, پوشش, برداشت, خاک ورزی, خاک های بهداشتی و دیگر کشاورزی بهترین عمل Anheuser-Busch خواهد بود قادر به استفاده از این تحقیقات به تاثیر مثبت نه تنها کشاورزان در این مناطق اما کسانی که در اطراف کشور است.

"این کار از اعطای زمین دانشگاه مهم است که ما در مجموع به دنبال راه هایی برای ایجاد کشاورزی پایدار و سودآور" گفت: لایحه Bradley, معاون رئيس جمهور از جامعه در امور Anheuser-Busch. "ما تعهد شرکت به کشاورزان دهانه نسل و آن را هیجان انگیز برای کار با آن است که نشان دهنده نسل بعدی. این Anheuser-Busch بنیاد مفتخر است به کار در کنار این دانشگاهها هستند که ستون فقرات کشاورزی و حمایت از ما تولید کنندگان و ما از آنها برای خود دیرینه تلاش برای کمک به کشاورزی محلی جوامع رشد است."

این کمک های مالی خواهد شد تمرکز در زمینه های زیر:

  • دانشگاه آیداهو: U I-رهبری تلاش برای ساخت کشور بزرگترین تحقیقات مزرعه های لبنی, آیداهو, کافه شامل آب پایدار و سلامت خاک تظاهرات مزرعه که دریافت خواهد کرد $200,000 برای تحقیقات چرخش پوشش محصولات کشاورزی و دام ادغام در سایت های متعدد از جمله Anheuser-Busch-متعلق به مکان.
  • دانشگاه ایالتی داکوتای شمالی: داکوتای شمالی, جو, شورای, در همکاری با دانشگاه ایالتی داکوتای شمالی را دریافت $150,000 سهم خود را به سلامت خاک و کشاورزی تحقیق و توسعه (به اشتراک گذاری) مزرعه پروژه به منظور بهبود سلامت خاک و تولید پایدار است. در این پژوهش تمرکز خواهد شد در تناسب و تاثیر پوشش محصولات زیر جو در محلی دور.
  • Montana State University: Anheuser-Busch ادامه خواهد داد و تعهد خود را با ایالتی مونتانا و اهدا 50.000 دلار برای تحقیقات بیشتر در مقدار آب و انرژی ذخیره شده را با استفاده از انرژی کم محلولپاشی (LESA) محور در جو در حالی که حفظ عملکرد و کیفیت.
  • دانشگاه آرکانزاس سیستم بخش کشاورزی: دانشگاه دریافت خواهد کرد $130,000 برای ایجاد یک کشف مزرعه برای تست های مختلف آبیاری استراتژی است که کمک به کشاورزان برنج تبدیل شدن به کارآمد تر و به سند بهبود مستمر نسبت به پایداری از جمله سودآوری و متان کاهش انتشار آلاینده ها.

"این همکاری با Anheuser-Busch بنیاد را تقویت می کند ارزیابی و تظاهرات احیا کننده فعالیت های کشاورزی در جنوب آیداهو و فراتر از آن" گفت: Michael P. oss leisure دانشگاه آیداهو دانشکده کشاورزی و زندگی علوم دین. "آموخته از این تحقیقات به نفع ما تولید کنندگان و همکاران در سراسر منطقه و ما سپاسگزار برای همکاری است."

"ما هیجان زده هستیم که شامل جو در خاک ما تحقیقات بهداشت" گفت: ابی فتیله, فرمت, سلامت خاک متخصص از دانشگاه ایالتی داکوتای شمالی. "از طریق حمایت از این تحقیقات هر دو داکوتای شمالی جو شورا و Anheuser-Busch در حال نشان دادن خود را اولویت بندی پایداری و هوشمند کشاورزی و ما سپاسگزار برای آن پشتیبانی می کند."

آیداهو و مونتانا در حال بالا دو جو تولید متحده در ایالات متحده Arkansas شماره یک تولید کننده برنج است. این مواد هر دو کلید به دم با کیفیت بالا آبجو. این Anheuser-Busch بنیاد هدیه به این دانشگاه کمک خواهد کرد که ایجاد طولانی مدت منابع آموزشی و تحقیقاتی برای تولید کنندگان در سراسر کشور به اجرای شیوه های پایدار.

"ما سپاسگزار برای حمایت Anheuser-Busch ارائه برای کشف مزارع یک برنامه است که ماموریت پایداری" گفت: علامت کوکران, معاون رییس جمهور-کشاورزی برای دانشگاه آرکانزاس سیستم بخش کشاورزی. "گرانت ما را قادر به گسترش کار ما در حال حاضر در حال انجام به منظور بهبود راندمان مصرف آب در برنج و صرفه جویی در منابع است که بسیار حیاتی برای دولت ما و کشاورزان است."

هر اهدا خواهد شد به صورت جداگانه و هماهنگ با دانشگاه ها در نقاط مختلف از این سال است.

"این Anheuser-Busch بنیاد جایزه به ما کمک خواهد کرد در ادامه مفصل خصوصی تحقیقات عمومی مشارکت برای بهبود عملکرد و پایداری جو تولید کنندگان" گفت: Darrin رئیس مراکز تحقیقاتی بخش سر مونتانا کشاورزی آزمایش در ایستگاه Montana State University. "ما مفتخریم به ادامه تعهد ما به تولید مونتانا و با برجسته کشور آبجو به تاثیر مثبت را بر کشاورزان در کشور ما و منطقه است."

در مورد ANHEUSER-BUSCH بنیاد

در سال 1975 تاسیس این Anheuser-Busch بنیاد تمرکز بر حمایت از سازمان هایی که کمک به افراد و جوامع رشد. در کنار Anheuser-Busch شرکت های Anheuser-Busch بنیاد کمک به بی شماری از سازمان های جامعه در سراسر کشور در حمایت از کسانی که در نیاز. بیش از 30 سال گذشته Anheuser-Busch و پایه و اساس آن را اهدا بیش از 600 میلیون دلار به سازمان های خیریه از جمله کسانی است که حمایت از آموزش محیط زیست, توسعه پایدار, توسعه اقتصادی حمایت نظامی و حوادث/امداد. برای اطلاعات بیشتر www.anheuser-busch.com.

در مورد ANHEUSER-BUSCH

برای بیش از 165 سال Anheuser-Busch انجام داد یک میراث دم مزه, با کیفیت بالا, آبجو که باید راضی مصرف کنندگان آبجو برای نسل های. امروز ما خود را و راه اندازی بیش از 100 امکانات از جمله کارخانه های لبنی عمده مراکز توزیع کشاورزی امکانات و بسته بندی گیاهان و بیش از 18,000 همکاران در سراسر ایالات متحده است. ما به چند از امریکا قابل تشخیص مارک آبجو از جمله Budweiser, جوانه, نور, Michelob فوق العاده و Stella Artois و همچنین به عنوان یک تعداد زیادی از مارک های منطقه ای که ارائه مصرف کنندگان آبجو با انتخاب بهترین مزه, هنر و صنعت آبجو در صنعت. از نوشیدن مسئول برنامه ها و اورژانس نوشیدن آب کمک های مالی به صنعت پیشرو پایداری تلاش ما هدایت ما تعهد تزلزل ناپذیر به حمایت از جوامع تماس با ما صفحه اصلی. برای اطلاعات بیشتر www.anheuser-busch.com



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن