Air France-KLM را 2019 CSR گزارش

Air France-KLM گروه ارائه آن مسئولیت اجتماعی شرکت ها گزارش که برجسته نتایج تعهدات و اقدامات اجرا شده برای آن پ

توسط NEWSCENTERALS در 15 خرداد 1399

Air France-KLM گروه ارائه آن مسئولیت اجتماعی شرکت ها گزارش که برجسته نتایج تعهدات و اقدامات اجرا شده برای آن پایدار گذار. در سال 2019, Air France-KLM بار دیگر رهبر در آن بخش در داو جونز شاخص پایداری.

هوایی فرانسه متعهد به سفر مسئول

به عنوان بخشی از آن افق 2030 برنامه Air France خود را بلند پروازانه هدف کاهش تولید گازهای گلخانه ای CO2 به ازای هر مسافر-کیلومتر 50 درصد تا سال 2030 - در مقایسه با سال 2005 - با تشکر از معرفی نسل جدید هواپیما به ناوگان خود, نوآوری از نظر محیط زیست-خلبانی و تدریجی استفاده از سوخت زیستی. این گزینه های استراتژیک پشتیبانی می شوند به ویژه با همکاری با Solar Impulse بنیاد که سرعت بخشیدن به محیط زیست نسبت به انتقال پایدار حمل و نقل هوایی. در ضمن پویا ایجاد شده توسط Air France گروه فعالیت های نقش عمده ای در زندگی اجتماعی و اقتصادی از مناطق که در آن این عمل به ویژه از طریق حمایت از کسب و کارهای محلی, گردشگری, برنامه همبستگی و حمایت از تنوع است.

آن Rigail گفت: "بحران کنونی بر ارزش نقش ما به عنوان یک شرکت هواپیمایی و تعهد حرفه ای و همبستگی تمام Air France کارکنان. ما باید پرواز شهروندان از چهار گوشه جهان در بازگشت به خانه به عنوان به خوبی به عنوان ضروری پزشکی و لوازم بهداشتی. ما همچنین انجام اقدامات همبستگی در حمایت از مراقبت کارگران و کسانی که بیشترین نیاز. من می خواهم برای تشکر از همه Air France کارکنان برای خود نمونه و فداکاری است. ما مستقر استثنایی منابع برای دیدار با تعهدات ما. بهداشت و ایمنی از مشتریان و کارکنان بیشترین اولویت ما. زمانی که این بحران بیش از ما خواهد بود مصمم تر از همیشه به پیشگامان توسعه پایدار در صنعت حمل و نقل هوایی به نوآوری و اختراع دوباره خودمان را به یک بار دیگر اتصال مردم, اقتصاد و فرهنگ است."

کلید CSR اقدامات

برای اطلاعات بیشتر به airfranceklm.com



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب