حرفه ای حسادت ؟ پلیس کاوشگر که آیا وکیل که شات قاضی خانواده کشته رقیب وکیل

محققان در حال تلاش برای تعیین اینکه آیا ضد فمینیستی وکیل که گفته شات نیوجرسی قاضی فدرال خانواده دست در شبیه مر

توسط NEWSCENTERALS در 1 مرداد 1399

محققان در حال تلاش برای تعیین اینکه آیا ضد فمینیستی وکیل که گفته شات نیوجرسی قاضی فدرال خانواده دست در شبیه مرگ یک رقیب وکیل یک هفته قبل است.

در یکی از خود را آنلاین اتوها "مردان حقوق" وکیل Roy دن Hollander روشن ساخته است که او مقصر ایالات متحده در منطقه قاضی استر Salas برای سرقت از او را پیروزی حقوقی که به جای ادعا شد توسط فعال کالیفرنیا وکیل مارک Angelucci.

دن Hollander نام نمی Angelucci در صفرا پر از خاطرات اما اجرای قانون منابع گفت: روزانه وحش که در مقالات ذکر Angelucci داشت و در یا در اطراف خودرو که در آن دن Hollander کشته های خود را در روز دوشنبه.

علاوه بر این رئیس سازمان که Angelucci متعلق به نشان داد که دن Hollander سرنگون شد از چند سال پیش به دلیل "او یک مهره است."

سان برناردینو شهرستان کلانتر دفتر بود که بررسی Angelucci را قتل است و در حال حاضر با اشاره به تمام سوالات به اف بی آی در نیوجرسی که کاوش عکسبرداری از Salas' شوهر و پسر.

به عنوان روزانه وحش برای اولین بار به گزارش دن Hollander مشکوک است, از زنگ, از زنگ در Salas خانه در یکشنبه شب لباس پوشیدن و به عنوان یک فدرال اکسپرس تحویل شخص و تیراندازی و او 20 ساله پسر. پسر درگذشت.

دن Hollander, 72, حال کمک به ارمغان بیاورد یک طرح دعوی در دادگاه به چالش کشیدن نظامی ایالات متحده را مرد-تنها پیش نویس ثبت نام—که به پایان رسید تا در Salas' دادگاه در سال 2015.

در 1,700-صفحه آنلاین "کتاب" دن Hollander شکایت کرده است که Salas در زمان بیش از حد طولانی به حکومت در پرونده خود در آورده به نمایندگی از 17 سال که گفت او باید مجاز به ثبت نام.

"مقایسه سه سال از حرکات به اخراج در Salas دادگاه به این پرونده در ایالات متحده دادگاه منطقه جنوبی تگزاس دقیقا همین موضوع پیش نویس ثبت نام اساسنامه نقض برابر حفاظت از بند قانون اساسی," او نوشت.

"که پرونده منتقل شده است به تگزاس توسط دادگاه کالیفرنیا. تنها تفاوت در تگزاس مورد بود که دو بچه بودند شاکیان و سفید 70 ساله شد قاضی. پس از حدود یک سال و نیم تگزاس مورد نقل مکان کرد و به دور دوم—خلاصه قضاوت. ما اما هنوز در اولین ورود بیش از مبارزه با DOJ چهارم حرکت به اخراج. فقط باور نکردنی در حال حاضر ما باید به ضربه زدن بر دیوان عالی ایالات متحده را درب, اما بانوی unluck گیر ما با اوباما منصوب."

وکیل در تگزاس مورد بود Angelucci. و در ماه فوریه او عناوین ساخته شده که تگزاس قاضی دست او را به یک پیروزی بزرگ اعلام کرد این مرد پیش نویس تبعیض علیه مردان است.

پنج ماه بعد Angelucci مرده بود—داغستان در خانه اش در کرستلین کالیفرنیا. سان برناردینو شهرستان کلانتر دفتر تا به حال ساخته شده هیچ دستگیری در مورد زمان دن Hollander تاریک آستان Salas صفحه اصلی.

محققان در نیویورک با اشاره به شباهت بین حملات و فعالانه به دنبال هر یک از دیگر ممکن است لینک کلیک کنید.

"آن است که بیش از حد از یک تصادف" یک محقق گفت: روزانه وحش در روز سه شنبه.

Angelucci, 52, موسس ائتلاف ملی برای مردان Los Angeles فصل و تا به حال به نظر می رسد در بحث مستند قرص قرمز در مورد مردان فعالان حقوق. هر دو او و دن Hollander درگیر شده بود در انواع مشابه از چالش های قانونی در طول سال هر چند Angelucci تا به حال موفقیت های بیشتر و او را در یک شرکت حقوقی راه اندازی شده توسط این ائتلاف است.

هری دولا شدن سر از مردان ائتلاف گفت: CBS وابسته کیلو کالری است که زمانی که او شنیده ام از دن Hollander را به اتهام دخالت در Salas جرم او "بلافاصله دیدم یک لینک" به Angelucci قتل.

"اما من می خواهم به رئال, روشن, او یک NCFM عضو. چرا او ؟ چون من به او انداخت پنج یا شش سال پیش چون او یک مهره کار" دولا گفت:, و اضافه کرد که دن Hollander حذف شده بود از ائتلاف مدیره برای تهدید او.

پس از دن Hollander کمین Salas', خانواده, محققان می گویند او سوار به Catskill در شمال ایالت نیویورک و خود را در سر شات با .380 والتر تپانچه. او تا به حال با او بسته فدرال اکسپرس خطاب به قاضی ظاهرا یک سرپا نگه داشتن او در نظر گرفته شده برای استفاده به صورت چهره به چهره با او را در زیرزمین زمانی که او نشان داد و باز آتش.

خود را آنلاین نوشته نشان می دهد که در آن زمان او خودش را کشته بود, Den Hollander بود در حال حاضر رو به یک حکم اعدام: او تشخیص داده شده بود با اواخر مرحله ملانوم.

اگر شما یا یک دوست در حال مبارزه با افکار خودکشی لطفا به ملی پیشگیری از خودکشی نجات در 1-800-273-TALK (8255) و یا تماس با بحران خط متن از طریق پیام کوتاه به صحبت 741741.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن