نظر: فوق العاده بار تماس به صورت فوق العاده ای اتحادیه اروپا اقدامات

اتحادیه اروپا امضا کرده است در تاریخی طرح بهبود در سرعت پیچ و تاب با استانداردهای خود را. آن را نشانه ای از هم

توسط NEWSCENTERALS در 31 تیر 1399

اتحادیه اروپا امضا کرده است در تاریخی طرح بهبود در سرعت پیچ و تاب با استانداردهای خود را. آن را نشانه ای از همبستگی تغییر خواهد کرد که این بلوک برای همیشه می گوید: DW را Bernd Riegert.

مذاکرات در ماراتن سران اتحادیه اروپا شد دشوار است. در پایان هر چند آنها منجر به یک اعتبار قرارداد. و این چیزی است که مهم است. در واقع بودجه مذاکرات شد سریع روشن در مقایسه با دیگر تلاش برای رسیدن به یک مصالحه در اتحادیه اروپا ، وجود دارد تنها سه ماه بین ارائه پیش نویس طرح بهبود و صبح روز سه شنبه قطعنامه.

کوتاه مدت باید استفاده نمی شود به آرامی اما این معامله واقعا تاریخی است. برای اولین بار اتحادیه اروپا است که مصرف مشترک بدهی به نرم اقتصادی در کشورهای عضو است. تنها چند ماه پیش وجوه متقابل و بدهی اتحادیه بودند غیر قابل تصور است. در حال حاضر آنها امکان پذیر است. آلمان درباره چهره از صرفه اردوگاه به پرتاب وزن خود را پشت سر رئیس جمهور فرانسه امانوئل پاکسازی مفهوم یک واحد بودجه و سیاست مالی حاکمیت این مرحله تاریخی ممکن است. این U-نوبه خود است که شاید آنگلا مرکل صدراعظم آلمان را بزرگترین دستاورد در اروپا است.

ادامه مطلب: Coronavirus: همبستگی اروپایی در یک قیمت می آید

اثرات این بیماری همه گیر را مجبور به 27 عضو به کار با هم در یک راه آنها هرگز نمی توانست تصور تا همین اواخر. افزایش بدهی هم استقبال شده است و اندازه گیری آن را به عنوان مکان های کوچک بار در بودجه های ملی امروز. آن است که وام امن در برابر نسل های آینده است. ما باید به روشنی در مورد آن و صادقانه با مردم است. آنها را مجبور به انتخاب کنید تا تب برای این بدهی یک روز. از سوی دیگر این بهبود بسته در حال حاضر می تواند خود را امن کارآموزی و یا کار خود را.

بار آنها در حال تغییر است در اتحادیه اروپا

سریع موفقیت اجلاس اتحاد جهان نشان داده است که اتحادیه اروپا قادر به عمل هنگامی که این مهم با وجود همه تفاوت ها و اختلافات. اتحادیه اروپا فراهم می کند منحصر به فرد محافظ چتر. هیچ جا در آمریکا و آسیا و یا آفریقا فراموش ملی متحده بهره مندی از یک فراملی طرح محرک اقتصادی.

حتی اگر "صرفه پنج" ترجیح می دهد کمتر و دریافت کنندگان ترجیح داده اند بیشتر همبستگی غالب در پایان. €1.8 تریلیون دلار ($2.1 تریلیون دلار) بسته نشان دهنده یک توزیع مجدد ثروت از دارا به کرد. این نشست اتحادیه اروپا — یک موفقیت بزرگ در آلمان ریاست جمهوری را به عنوان یک نقطه عطف در تاریخ اتحادیه اروپا.

تنها عیب عدم استفاده از اهرم مالی برای مهار لهستان و مجارستان که در مواجهه با اتحادیه اروپا اقدامات قانونی. مکانیسم ارتباط پرداخت وجوه به انطباق با قانون بیش از حد نرم است. اما این قیمت به پرداخت هزینه برای به خطر انداختن کلی سازش. راه حل برای این مشکل از لهستان و مجارستان callously بهره برداری از همبستگی و دیگران را به صبر. نشست بروکسل نمی تواند پل شکاف.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن