خلبانان ایرفرانس آماده بازگشت به کابین خلبان

هوایی فرانسه مکان های ایمنی پرواز در قلب فرهنگ سازمانی آن است. با از سرگیری تدریجی از عملیات ما است که باید به

توسط NEWSCENTERALS در 10 خرداد 1399

هوایی فرانسه مکان های ایمنی پرواز در قلب فرهنگ سازمانی آن است. با از سرگیری تدریجی از عملیات ما است که باید به حدود 15 درصد از معمول ما ظرفیت تا پایان ماه ژوئن ما مشتاقانه آماده به استقبال مشتریان ما پشت در هیئت مدیره در حالی که به شدت احترام فعلی بهداشت و اقدامات ایمنی. از 4000 هوایی فرانسه خلبانان 2,300 خواهد شد در کنترل این هواپیما در حال حاضر در خدمت. به تاریخ و 75 از 224 هواپیما را تشکیل می دهند که ناوگان هوایی فرانسه در حال حاضر عامل.

خلبانان ایرفرانس آماده بازگشت به کابین خلبان

برای خلبانان که قادر به پرواز در طول Covid-19 بحران هوایی فرانسه راه اندازی عمده کابین خلبان ادغام مجدد طرح برای تضمین بالاترین سطح ایمنی در هیئت مدیره خود را پرواز. هدف از این بازگشت تدریجی به کابین خلبان است که برای حفظ مهارت های مجرب ما خلبانان در بالاترین سطح ممکن است.

در میان چیزهای دیگر این شامل آموزش در یکی از هوایی فرانسه 16 شبیه سازی برای همه خلبانان که پرواز نیست به تازگی ارائه یک کیت های آموزشی خاص دوره های آموزشی و حمایت شخصی تحت نظارت توسط یکی از 470 مدرسان در طول این دوره انتقالی. این شبیه ساز re-جلسات آموزش فعال کردن روش به مرور علاوه بر خلبانان' بررسی های شخصی کار - مهارت های تعمیر و نگهداری, چک لیست خاص شبکه مقررات ،

حتی برای ایمنی بیشتر سطح, هوایی فرانسه, بالا بردن استانداردهای خود را با معرفی اضافی 2.5 به 3.5 ساعت simulator جلسه علاوه بر چهار اجباری سالانه جلسات. و هواپیمایی رفتن و حتی بیشتر افزایش عدد فرود و آف های مورد نیاز بیش از یک دوره 90 روزه از سه تا پنج.

ژان فرناندز EVP عملیات پرواز هوا در فرانسه اظهار داشت: "در این استثنایی زمینه که در آن بسیاری از هواپیماهای ما هنوز مبتنی ما حفظ یک پیوند دائمی با تمام خلبانان ما. ما می دانیم که مشتریان ما اولویت ایمنی پرواز و برای ما این است که کاملا ضروری است. ما آماده هستند و همه چیز در حال انجام است به اطمینان حاصل شود ما بازگشت به سرویس در بهترین شرایط ممکن و به تضمین هر یک سفر بی خطر. خلبانان ما پرشور در مورد آنچه انجام می دهند در مشتریان ما است."

خلبانان : آماده برای خاموش !



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن