Air Liquide نشانه جدید قرارداد طولانی مدت با پیشرو تولید فولاد NLMK در روسیه

Air Liquide و NLMK پیشرو در تولید فولاد در روسیه را وارد یک جدید در همکاری های دراز مدت. تحت توافق Air Liquide

توسط NEWSCENTERALS در 30 تیر 1399

Air Liquide و NLMK پیشرو در تولید فولاد در روسیه را وارد یک جدید در همکاری های دراز مدت. تحت توافق Air Liquide خواهد شد سرمایه گذاری در حدود 100 میلیون یورو در گل سرسبد سایت NLMK در لیپتسک ترکیبی از سه پروژه که شامل ساخت و ساز از دولت از هنر واحد جداسازی هوا (ASU) کسب هیدروژن موجود واحد برای کارخانه فولاد و واحد برای نادر گازهای تولید. این پروژه نیز فراهم می کند پایه ای برای رشد Air Liquide صنعتی تجاری فعالیت در یکی از بزرگترین صنعتی تاجر بازار در منطقه مسکو. اعمال نفوذ در شیوه های جدید کار تیم قادر به نهایی کردن این همکاری جدید دیجیتالی در طول قفل پایین با توجه به Covid-19 بحران همه گیر.

Air Liquide را طراحی ساخت و راه اندازی یک جدید واحد جداسازی هوا ارائه بالاترین استانداردهای صنعت ایمنی و بهره وری و قابلیت اطمینان. این واحد با ظرفیت تولید 1000 تن اکسیژن در هر روز خواهد بود ساخته شده در لیپتسک سایت برای افزایش تولید فولاد گل سرسبد سایت NLMK. Lipetsk سایت است که در میان پنج رقابتی ترین سایت در جهان به صورت اسلب و نورد گرم کویل تولید می باشد. بر اساس آخرین بهره وری انرژی فن آوری های جدید Air Liquide واحد خواهد شد کمک به افزایش هزینه رقابت از سایت. راه اندازی واحد است که انتظار می رود در سال 2023. تحت مشارکت Air Liquide را نیز در ماه های آینده تمام دارایی برای تولید هیدروژن و گازهای نادر در NLMK سایت.

این قرارداد نهایی دیجیتالی در میان Covid بحران برجسته توانایی این دو شرکت به جلو حرکت کند با وجود این محیط زیست است. این همکاری دراز مدت با NLMK تقویت Air Liquide موقعیت در روسیه و نشان می دهد این شرکت استراتژی توسعه صنعتی عمده سایت. در این پروژه فراهم می کند حرکت برای رشد در یکی از بزرگترین صنعتی تاجر بازار در منطقه مسکو به نمایندگی از 30 درصد از کشور و منابع قابل اعتماد از گازهای نادر برای Air Liquide مشتریان در سراسر جهان.

فرانسوا Jackowمعاون اجرایی رئیس جمهور و عضو Air Liquide گروه اجرایی کمیته گفت:

"ما خوشحال هستیم که برای تبدیل شدن به یک شریک طولانی مدت از شرکت پیشرو NLMK. این قرارداد نشان می دهد رشد صنایع بزرگ کسب و کار در سایت های صنعتی و همچنین به عنوان قدرت یکپارچه ما مدل را قادر می سازد که توسعه صنعتی و تجاری فعالیت در این چگالی بالا در منطقه بازار. Air Liquide نیز کمک می کند از طریق آن فن و دانش و راه حل های نوآورانه نسبت به بهبود بهره وری انرژی NLMK گل سرسبد سایت. این یک بتن تصویر چگونه Air Liquide می تواند کمک به یک مسئول مدرن صنعت".

Air Liquide در روسیه

Air Liquide تاسیس شد در روسیه در سال 1989 و در درجه اول درگیر در فروش گاز صنعتی و تجهیزات برای تولید. در سال 2005 OOO Air Liquide های تابعه برای تولید و فروش انواع گازهای صنعتی تاسیس شد. امروز این شرکت 17 سایت های صنعتی در مناطق کلیدی. بیش از 600 کارمند عرضه محصولات و خدمات به بیش از 1500 مشتریان.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب