نظر: درمان امریکا از قبل موجود شرایط

دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن نهفته است در طول coronavirus بحران آنقدر فاحش است که آن را وسوسه انگیز به سرزنش ا

توسط NEWSCENTERALS در 28 اردیبهشت 1399

دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن نهفته است در طول coronavirus بحران آنقدر فاحش است که آن را وسوسه انگیز به سرزنش او برای تلفات در زندگی و اقتصاد است. اما ساختاری آسیب پذیری بازگشت 40 سال می نویسد ملیندا جرثقیل.

"ساختاری آسیب پذیری" صدای خشک بنابراین اجازه دهید قرار دادن چهره بر روی آنها: این خانواده ها در اتومبیل های خود را در انتظار در یک بانک مواد غذایی خط که امتداد مایل است. این است که بیکار مادر که بیوه نظامی بازنشستگی بیش از حد ناچیز به خوراک سه فرزند. این برانکارد حامل محروم کافی دنده محافظ از آنجا که وجود دارد نه به اندازه کافی برای رفتن به اطراف.

این چهره قابل مشاهده هستند در حال حاضر به عنوان coronavirus بحران کشش آنها را به کانون توجه است. اما خود را در وضعیت جدید است. نویسندگان بی شماری را خواستار توجه به مشکلات ساختاری مانند خودنمایی نابرابری برنده طول می کشد تمام سرمایه داری و پول-خفه سیاست است. سیاستمداران متعدد — از جمله اخیر دموکراتیک نامزدها برای رئیس جمهور مشخص شده اند راه حل. من در اینجا تمرکز بر روی فقط یک موضوع: وضعیت مخاطره آمیز از طبقه متوسط است که ناشی از یک برنامه از مالیات کاهش مقررات زدایی و کاهش رفاه است که توزیع مجدد نه سود که تعلق در بالای هرم اجتماعی و نه خطرات مواجه شده آن پایین پایین.

خوانده شده جدیدترین پوشش در سراسر جهان همه گیر coronavirus

آلمان به عنوان یک مدل نقش?

آنچه باید انجام شود این است که هیچ راز — حداقل به این خاطر که کشورهای دیگر در حال انجام آن است. به عنوان یک روزنامه نگار جوان در سال 1993 من ماه را صرف تحقیق در آلمان "اقتصاد بازار اجتماعی" برای آمریکا مستند تلویزیونی توسط پولیتزر-نویسنده برنده جایزه Hedrick اسمیت. من هرگز فراموش نخواهم کرد که آمریکا تیم تولید انجام دو را به عنوان Berthold Leibinger افسانه ای, مدیر عامل شرکت, آلمانی, کار ابزار ساز Trumpf توضیح داد که چرا یک مدل است که ممکن است در نگاه سوسیالیستی به بسیاری از آمریکایی ها ساخته شده حس خوب کسب و کار: هر دو اجتماعی و سازمانی انعطاف پذیری پیشرفته بودند, او گفت:, توسط مراقبت های بهداشتی جهانی و توسط سیستم های مانند "Mitbestimmung" که به کارگران می گویند در تصمیم گیری در مدیریت; "Kurzarbeit," است که تضمین می کند کارگران باقی می ماند در یک شرکت حقوق و دستمزد حتی در یک رکود; و "Duale Ausbildung" برنامه های آموزش فنی و حرفه ای و دوره های کارآموزی.

DW's Melinda Crane

دویچه وله ملیندا جرثقیل

این مستند بود تحت عنوان چالش به امریکا. به این نتیجه رسیدند که ما می توانند یاد بگیرند از این تعهد به حفظ ثبات اجتماعی. زمان پخش فیلم چالش به نظر می رسد مسئله: آلمان در حال سقوط به اعماق پس از الحاق به رکود است. آن نیست تا زمانی که بحران مالی سال 2008 که "Kurzarbeit" یک بار دیگر به خود جلب کرد trans-Atlantic توجه به عنوان وسیله ای برای ثبات اجتماعی تاثیر نوسانات اقتصادی.

اختلاف بین آمریکا و آلمان سرمایه داری است و نه محصول اجتناب ناپذیر تفاوت های فرهنگی, اما سیاسی انتخاب کند. آمریکا روایت تاریخی — از Puritans' "شهر بر روی تپه" [اشاره به یک جامعه است که دیگران را به نگاه کردن به — اد.] به فرانکلین D. روزولت "اقتصادی لایحه حقوق" — که می تواند در خدمت به عنوان پایه و اساس برای یک منحصر به فرد آمریکایی اقتصاد بازار اجتماعی. این روایات, اما, اند تحریف و instrumentalized در خدمت یک دستور کار نئولیبرال که به سود منافع قدرتمند.

مقابله با چالش

آیا این آخرین "چالش برای آمریکا" احیای حس ثبات اجتماعی به عنوان یک مشترک خوب است ؟ پاسخ بستگی به این دارد که آیا انگیزه ای برای تغییر می توانید فراتر از قطبش. به یاد داشته باشید "بله ما می توانیم؟" این شوکی که به صدا در طول بحران مالی در سال 2008 باعث شد انتخابات از باراک اوباما که تحت فشار قرار دادند از طریق کلید اصلاحات سیاسی. اما بسیاری از این شده است بازگشت تمام یا بخشی از. دست کم با توجه به حزبی رسانه ای مانند فاکس نیوز قطبش تبدیل به یک سیاه چاله که چلچله هر ابتکار سیاسی نزدیک می شود.

Coronavirus بحران نشان می دهد نه تنها ساختاری نابرابری بین آمریکا و آلمان سیستم بلکه مربوط به تفاوت در سطح اعتماد. در حالی که گسترده اکثریت آلمانی ها از تصویب دولت خود پاسخ تعصب رنگ های آمریکایی' نمایش در تقریبا در هر جنبه ای از این بیماری همه گیر و چگونه آن را به کار گرفته با مجموع صفر تفکر جرقه خشم در مورد کمک های فدرال برای رفتن به نالایق گیرندگان.

چنین نگرش منعکس کننده یک دور باطل است که تضعیف ما دموکراسی از درون: به عنوان دولت خلوت و مردم دیگر احساس خود را تثبیت ارزش خود را در زندگی اعتماد به نفس خود را در آن کاسته. اما برای ایستادن معروف کنایه توسط رونالد ریگان بر سر آن: دولت مشکل نیست و باید آن را بخشی از راه حل است.

آمریکا می داند چه باید انجام شود. می توانید آن را اتفاق می افتد ؟

هر شب DW می فرستد یک انتخاب روز اخبار و ویژگی های. ثبت نام در اینجا.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن