نایک غوطه دادن ش کم سپاسگزار مرده

جلو و مرکز در نایک غوطه دادن ش کم مرده سپاسگزار است که این گروه دوست داشتنی ترین نماد رقص خرس که برای اولین با

توسط NEWSCENTERALS در 26 تیر 1399

جلو و مرکز در نایک غوطه دادن ش کم مرده سپاسگزار است که این گروه دوست داشتنی ترین نماد رقص خرس که برای اولین بار به نظر می رسد در پشت جلد این گروه 1973 LP "تاریخچه مرده سپاسگزار Volume 1 (خرس انتخاب)." مجموعه در سه colorways کفش شوخی امکانات خرس الهام گرفته از جزئیات مانند یک faux خز و چرم جیر فوقانی یک چیز ساییده Nike Swoosh تقلید خرس' قلاده و یک تصویر از خرس بر روی زبان. (یکی دیگر از یاد Grateful Dead, لوگو, سرقت چهره خود, جمجمه, چاپ شده است در قسمت زیرین sockliner.)

جامعه سرشار از پیوند میان سر مرده است و حتی بیشتر با تشکر از دعوت به گروه و سرگرم کننده تله سفیران. در حالی که خرس ممکن است تحت تاثیر موسیقی خود را مرد پشت خرس — مبهم یک مهندس صدا با نام مستعار خرس که کمک به توسعه این گروه دیوار از سیستم صوتی و همچنین به عنوان نماد کارتون — قطعا انجام داد و کار خود را به ارمغان آورد توجهی تاثیر مرده سپاسگزار میراث بسیار شبیه نایک SB بنیانگذار شنی Bodecker تاثیر در غوطه دادن و اسکیت فرهنگ است.

"به عنوان گروه نیکوکار خرس بود فوق العاده بزرگ بخشی از مرده سپاسگزار توانایی تبدیل شدن به کسی که آنها می گوید:" دیوید Lemieux گروه را بایگان و میراث manager. "آنها نوازندگان با استعداد اما آنها نمی خواهد که تا به حال به آزادی مالی برای صرفنظر کردن شغل حرکت به لس آنجلس و عمل به مدت 14 ساعت در روز است. این گروه نمی خواهد تبدیل شدن به آنچه در آن است امروز بدون خرس نوآوری و مشارکت. همان به شدت روح مستقل از Bodecker کمک به ایجاد که اصالت در اسکیت جامعه است."

نارنجی colorway [تصویر نیست] از نایک غوطه دادن ش کم Grateful Dead منتشر شده در FTC. زرد colorway منتشر شده در SNKRS و در انتخاب اسکیت مغازه ها در حالی که سبز colorway منتشر شده در همان روز و در انتخاب اسکیت مغازه ها.

برای دانلود hi-res تصاویر اینجا را کلیک کنید.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب