FirstPathway توسعه جامعه اعطا 55 میلیون دلار در بازار اعتبار مالیاتی

Milwaukee, WI (چهارشنبه 15 ژوئیه سال 2020) – ایالات متحده آمریکا وزارت خزانه داری را در جامعه توسعه موسسات مال

توسط NEWSCENTERALS در 26 تیر 1399

Milwaukee, WI (چهارشنبه 15 ژوئیه سال 2020) – ایالات متحده آمریکا وزارت خزانه داری را در جامعه توسعه موسسات مالی (CDFI) صندوق امروز اعلام کرد که آن را اعطا FirstPathway توسعه جامعه, LLC (FPCD) 55 میلیون دلار در بازارهای جدید اعتبار مالیاتی (NMTCs). این چهارمین NMTC جایزه که FPCD دریافت کرده و پس از دریافت سه قبلی جوایز با زمان مجموع جوایز در حال حاضر در 140 میلیون دلار در طول چهار سال گذشته است. کنترل نهاد برای FPCD است FirstPathway همکاران که در عمل منطقه ای EB-5 مراکز مستقر در شیکاگو و میلواکی.

FPCD متعهد به بهبود شرایط اشتغال و کاهش نابرابری درآمد در مناطق با نرخ بیکاری بالا در ایلینوی و ویسکانسین. FPCD خواهد با استفاده از آن NMTC تخصیص به صندوق های تولیدی و صنعتی و کسب و کارهای کوچک کسب و کار مراکز رشد به منظور ایجاد و یا حفظ شغل در محله با مناطق با نرخ بیکاری بالا.

"ما عمیقا درک CDFI صندوق ادامه داد: حمایت و به رسمیت شناختن کار ما در ایجاد مشاغل با درآمد بالا برای افراد با بیش از یک دیپلم دبیرستان در جوامع در حال مبارزه با نسل فقر و بیکاری بالا است. شغل ما وام گیرندگان ایجاد ارائه راه حل های واقعی به این مسائل است. به عنوان ملت ما چنگ زدن با جاده های طولانی برای بازیابی پشتیبانی در دسترس کار رشد خواهد بود به ویژه مهم کار گفت:" رابرت کرافت مدیر عامل و رئیس FirstPathway همکاران.

ایجاد شده توسط کنگره در دسامبر سال 2000 بازارهای جدید اعتبار مالیاتی اجازه فرد و شرکت ها مالیات دهندگان برای دریافت وام و اعتبار در برابر مالیات بر درآمد فدرال برای ساخت, سرمایه گذاری سهام بر واجد شرایط کم درآمد جامعه سرمایه گذاری است. اعتبار ارائه شده به سرمایه گذار در مجموع 39 درصد از هزینه های سرمایه گذاری و مدعی است که بیش از یک دوره هفت ساله. برای هر دلار سرمایه گذاری توسط دولت فدرال این NMTC برنامه تولید بیش از 8 دلار در سرمایه گذاری های خصوصی.

این برنامه آدرس یکی از مهم ترین موانع توسعه اقتصادی که کم درآمد جوامع صورت: عدم دسترسی به سرمایه گذاری های خصوصی سرمایه است. بودجه نیز کمک می کند تا حفظ و ایجاد شغل در حالی که آوردن امکانات جامعه و کسب و کار جدید به محله ای که به شدت به آنها نیاز دارید. 76 سازمان دریافت $3.5 میلیارد دلار در جوایز زیر 2019 NMTC دور شد و از یک استخر از 206 متقاضیان که درخواست نزدیک به 15 میلیارد دلار است.
        
از سال 2008 FirstPathway همکاران کمک کرده است صدها نفر از سرمایه گذاران مهاجر از طریق اشتغال بر اساس اولویت پنجم (EB-5) ویزای مهاجرت دسته مرکز منطقه ای برنامه بالا بردن نزدیک به 1 میلیارد دلار در EB5 سرمایه برای ایجاد کار شرکت.

برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید: دن Wycklendt, COO, (414) 431-0742 یا djw@firstpathway.com

# # #
 



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب