Alstom برای تست اتوماتیک شانت لوکوموتیو در هلند

ATO مزایای اصلی: ظرفیت افزایش هزینه و کاهش مصرف انرژی کاهش تحرک سبزتربرای اولین بار گوا سطح 4 اتوماسیون با شان

توسط NEWSCENTERALS در 25 تیر 1399
  • ATO مزایای اصلی: ظرفیت افزایش هزینه و کاهش مصرف انرژی کاهش تحرک سبزتر
  • برای اولین بار گوا سطح 4 اتوماسیون با شانت قطار در هلند
  • افزایش انعطاف پذیری عملیات مسافری و حمل و نقل اپراتورها

Alstom امضاء کرده است به توافق با هلندی زیرساخت اپراتور ProRail برای عملکرد اتوماتیک قطار بهره برداری (ATO) آزمون در شانت لوکوموتیو در 2021. آزمون را هدف بالاترین درجه اتوماسیون (GoA4[1]) در یک شانت حیاط. هدف این است که نشان دهد که چگونه به استفاده از به طور کامل خودکار قطار می تواند بهینه سازی راه آهن عملیات برای اطمینان و مقرون به صرفه و تحرک پایدار در برابر رشد تقاضا در شانت عملیات.

Alstom خواهد تجهیز دیزل-هیدرولیک شانت لوکوموتیو متعلق به Lineas, بزرگترین خصوصی حمل و نقل ریلی اپراتور در اروپا با کنترل اتوماتیک و تکنولوژی هوشمند تشخیص مانع و محیط زیست به رسمیت شناختن. کلاسیک وظایف مانند شروع و متوقف کردن هل دادن واگن کنترل کشش و ترمز و مدیریت شرایط اضطراری خواهد بود به طور کامل خودکار آموزش کارکنان باقی مانده روی برای اطمینان از ایمنی پروتکل در طول آزمون.

"این پروژه هموار کردن راه برای به طور کامل digitalised راه آهن. این آزمون کمک خواهد کرد که اروپا سیستم راه آهن بهره مندی از افزایش ظرفیت کاهش مصرف انرژی و هزینه در حالی که ارائه بالاتر انعطاف پذیری عملیاتی و بهبود دقت. این آزمون به طور کامل در خط با Alstoms استراتژی را به ارزش افزوده به مشتریان خود به صورت هوشمند و سبز تحرک گفت:" برنارد Belvaux, Alstom مدیر عامل بنلوکس.

Alstom نشان داده است که مزایای استفاده از ATO به خصوص در سیستم های مترو در سراسر جهان است. تجربه نشان می دهد که اتوماسیون منجر به افزایش ظرفیت, هزینه, کاهش, صرفه جویی انرژی و انعطاف پذیری عملیات. خودکار قطار قادر به اجرا و نزدیک به هم به عنوان واکنش انسان بار دیگر نظر به طور موثر افزایش ظرفیت شبکه. قطار نیز در عمل بیشتر یکنواخت منجر به استفاده موثر از انرژی است. گوا محدوده از سطح 1 با مشتقات جزئی عملیات توسط یک راننده تا 4 سطح که در آن قطار است که به طور کامل مستقل است. اتوماسیون در راه آهن راه را برای اپراتورها به حداکثر رساندن بهره وری از شبکه های خود را بدون ساخت گران تغییرات به زیرساخت ها است.

در پایان 2018, Alstom انجام شده موفق ATO آزمون در گوا سطح 2 با ProRail و حمل و نقل لوکوموتیو متعلق به راه آهن روتردام تغذیه (RRF) در Betuweroute یک دو مسیر حمل و نقل راه آهن در حال اجرا از بندر روتردام به آلمان است.

با این آخرین آزمون در هلند Prorail و Lineas نشان می دهد تمایل خود را برای معرفی خودکار قطار در هلند و کمک به توسعه مدرن سیستم های راه آهن در کشور است.

[1] گوا سطح 4 است که بالاترین استاندارد اتوماسیون در راه آهن. مستلزم آن به طور کامل خودکار شروع و توقف بهره برداری از درب و رسیدگی به شرایط اضطراری و بدون دخالت مستقیم در هر-آموزش کارکنان.
 



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب