امریکن اکسپرس مراحل آن حمایت به شرکتهای کوچک و متوسط در هنگ کنگ با یک تازه بهبود یافته امریکن اکسپرس® طلا کارت کسب و کار

امریکن اکسپرس پله تا به حمایت خود از کوچک تا متوسط (Sme) در هنگ کنگ با یک ارتقا از امریکن اکسپرس طلا کارت کسب

توسط NEWSCENTERALS در 8 مرداد 1399

امریکن اکسپرس پله تا به حمایت خود از کوچک تا متوسط (Sme) در هنگ کنگ با یک ارتقا از امریکن اکسپرس طلا کارت کسب و کار. محصول جدید سبب کسب و کار برای دریافت بیشتر از هزینه های خود را لذت بردن از بهتر انعطاف پذیری مالی و کنترل خود را تجاری راه حل های پرداخت کمک به آنها را به ماندن متمرکز بر توسعه کسب و کار خود را.

هزینه های کسب و کار ساخته شده است و حتی بیشتر پاداش

با ارتقاء کسب و کار طلا Cardmembers هم اکنون می توانید کسب درآمد 2.5 پاداش عضویت® امتیاز برای هر HK$1 صرف شده در محلی معاملات و 3 عضویت پاداش امتیاز برای هر HK$1 صرف شده در معاملات ارز خارجی[1]. یک آرایه وسیعی از مزایا و پاداش – از جمله بیانیه اعتبارات نقدی کوپن, کسب و کار, وعده های غذایی آسیا مایل و بیشتر در دسترس هستند برای رستگاری.

بدون تاریخ انقضاء و هیچ حداکثر امتیاز را به دست آورده و شرکت ها می تواند بیشتر از هزینه های کسب و کار و در نتیجه لذت بیشتر مالی بهره وری.

رایان Norine معاون رئیس جمهور و مدیر کل جهانی, تجاری, خدمات, دلار هنگ کنگ و تایوان امریکن اکسپرس گفت: "بیش از همیشه cashflow حیاتی برای کسب و کارهای کوچک. ما شنیده نگرانی های خود را و به روز رسانی امریکن اکسپرس طلا کارت کسب و کار برای کمک به شرکتهای کوچک و متوسط در هنگ کنگ اقامت رقابتی در این 'new normal', توسط, آنها را قادر به حفظ سالم cashflow در حالی که نگه داشتن کسب و کار خود رفتن."

افزایش انعطاف پذیری مالی بهره وری و کنترل

امریکن اکسپرس طلا کارت های کسب و کار ارائه می دهد Cardmembers دسترسی به اعتبار به 51 اعتبار-روز رایگان[2] و همچنین به هیچ عنوان از پیش تنظیم حد هزینه[3] به شرکتهای کوچک و متوسط اضافه شده قدرت خرید و انعطاف پذیری مالی به رشد کسب و کار خود را. این کارت همچنین می آید با امریکن اکسپرس' تجاری راه حل پرداخت که باعث هزینه های کسب و کار و ارائه افزایش دید و کنترل هزینه های خود را.

پالایشگاه حرکت محدود است یک خرده فروش تجارت الکترونیکی در مد و امریکن اکسپرس کسب و کار طلا Cardmember. مدیر آن خانم قانون مشترک "قوی ترین پشتیبانی است که این محصول را فراهم می کند برای شرکتهای کوچک و متوسط مانند ما تقویت cashflow. این قابلیت از پیش تنظیم حد هزینه های اجازه داده است ما را به مدیریت های مختلف هزینه های عملیاتی در سهولت. هنگامی که با استفاده از این کارت برای تامین پرداخت نه تنها ما لذت بردن از اعتبار دوره بلکه کسب عضویت پاداش امتیاز برای پاداش اضافی. در ضمن من به خصوص با قدردانی از امریکن اکسپرس' کارآمد و قابل اعتماد و دلسوز خدمات مشتری که واقعا استثنایی و باید اجازه دهید ما وقف ما تمرکز بر رشد کسب و کار است."

بهبود خوش آمدید پیشنهاد

جدید Cardmembers ممکن است کسب درآمد از 450.000 پاداش عضویت® امتیاز پس از صرف HK$60,000 در سه ماه اول[4] از جمله یک جایزه خوش آمدید 300000 امتیاز و محلی صرف پاداش 150 ، 000 امتیاز. این خواهد بود به اندازه کافی برای از گرو در اوردن 30,000 Asia Miles[5] و یا HK$1,500 بیانیه اعتباری.

سایر امتیازات و مزایای که امریکن اکسپرس کسب و کار طلا Cardmembers می توانید لذت بردن از:

  • تا به US$350 تبلیغاتی اعتباری[6] در Amazon Web Services (AWS)
  • پس انداز و ارائه می دهد برای Cardmembers از طریق امریکن اکسپرس را انتخاب® برنامه[7] به عنوان به خوبی به عنوان دیگر مزایای پوشش سرگرمی, خرید و بیشتر
  • تعریف کسب و کار بیمه های پایه و تکمیلی Cardmembers[8]
  • افزایش امنیت با حفاظت از تقلب
  • آنلاین ابزار مدیریت حساب و سه ماهه گزارش مدیریت بهتر هزینه های مدیریت و کنترل

امریکن اکسپرس طلا کارت کسب و کار هزینه سالانه HK$980 با یک پیشنهاد از سال اول هزینه سالانه چشم پوشی در حال حاضر در دسترس است[9]. اطلاعات بیشتر در مورد این محصول: https://acq-hk.americanexpress.com/sbsgold

آوردن ارزش بیشتر به کسب و کار در هنگ کنگ است که بخشی از جریان #AmexBacksHK کمپین که امریکن اکسپرس راه اندازی کرده است برای کمک به مشتریان دریافت بیشتر از عضویت خود و امریکن اکسپرس را ادامه خواهد داد برای ارائه به مشتریان استثنایی, خدمات, در حالی که ایجاد ارزش بیشتر برای بازگشت محلی مصرف کنندگان و کسب و کار.

در مورد امریکن اکسپرس جهانی خدمات بازرگانی

از طریق ما جهانی تجاری بخش خدمات امریکن اکسپرس ارائه می دهد پشتوانه قوی و پشتیبانی است که کمک می کند تا شرکت از تمام اندازه ها به دست آوردن مالی, پس انداز, کنترل و بهره وری. ما با ارائه مجموعه ای از پرداخت وام محصولات راه حل های برای سفر و کسب و کار روزمره صرف مرزی پرداخت ارز جهانی راه حل های تامین مالی کسب و کار. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد تجاری جهانی خدمات بازدید business.americanexpress.com/hk.

منبع: امریکن اکسپرس شرکت

موقعیت: چین (سرزمین اصلی چین و تایوان و هنگ کنگ)

[1] American Express, کسب و کار طلا Cardmembers به طور خودکار ثبت نام به عضویت پاداش طلا کسب و کار برنامه. مشمول ضوابط و شرایط از امریکن اکسپرس عضویت در برنامه پاداش.

[2] اعتباری واقعی دوره متفاوت خواهد بود بر اساس تاریخ از اتهامات و چرخه صدور صورت حساب قطع کردن تاریخ.

[3] هیچ از پیش تنظیم حد هزینه های معنا نیست نامحدود صرف اتهام تایید شده بر اساس Cardmember را سابقه پرداخت اعتبار سوابق هزینه های طرح با امریکن اکسپرس و Cardmember کنونی منابع مالی است.

[4] به محاسبه در ارز محلی است. خوش آمدید ارائه شرایط و ضوابط اعمال می شود.

[5] آسیا مایل رستگاری هزینه اعمال می شود.

[6] شرایط و ضوابط اعمال می شود. بیشتر بدانید: https://go.aws/3bTSlMG

[7] شرایط و ضوابط اعمال می شود. بیشتر بدانید: https://amex.co/2EbY7hy

[8] طرح بیمه تحت Chubb بیمه Hong Kong Limited, امریکن اکسپرس, International, Inc. نه عمل به عنوان یک عامل و یا امانتی برای شما و امریکن اکسپرس International, Inc. ممکن است در عمل از طرف ارائه دهنده بیمه به عنوان مجاز توسط قانون. استثنائات و محدودیت ها اعمال می شود.

[9] شرایط و ضوابط اعمال می شود.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب