یکی دیگر از ساختگی واکسن حمله از RFK جونیور

در سراسر جهان میلیاردها نفر از مردم با نگرانی در انتظار یک COVID-19 واکسن امیدوار است که زمانی که آنها در یک چ

توسط NEWSCENTERALS در 2 مرداد 1399

در سراسر جهان میلیاردها نفر از مردم با نگرانی در انتظار یک COVID-19 واکسن امیدوار است که زمانی که آنها در یک چیز عادی خواهد بود دوباره.

اما نیز وجود دارد میلیون ها نفر که فکر می کنم متفاوت است. نظرسنجی ها در تعدادی از کشورها نشان می دهد که درصد قابل توجهی از مردم نمی خواهند واکسن و یا حداقل مطمئن نیستید در مورد مصرف آن. در آمریکا این رقم است که به عنوان بالا به عنوان 50 درصد است. عمده دلیل با توجه به نظرسنجی است که برخی از مردم ترس از عوارض جانبی احتمالی.

آن را امن فرض کنیم آن نیست چشم انداز اندکی التهاب در اطراف نقطه تزریق که اذیت آنها و نه موقت سفتی در بازوی خود را—تنها مدرن واکسن عوارض جانبی که در آن وجود دارد که یک اجماع در درون جامعه علمی است.

بدون, مستقیم تا واکسن شک و تردید—اغلب شخصیت های به اصطلاح ضد vaxxers—در ایالات متحده و خارج از کشور که مشکل در اینجا. و در حال حاضر رابرت اف کندی جونیور شاید بدنام ترین از این دسته است که در تلاش برای ترساندن مردم توسط hyping به تازگی اطلاعات منتشر شده در بروز سرطان و واکسیناسیون HPV در استرالیا.

که در خود و برای خود نیست, تکان دهنده با توجه به سابقه است. اما او و مسخره از داده ها و ترکیبات بزرگتر واکسن شک و تردید در میان جهانی از همه گیر آب و هوا که در آن واکسن ایمان—نه ایمان اما باور—می تواند ثابت کند ضروری به reining در مرگ و رنج است.

مقاله اخیر با کندی با استناد به استرالیا داده می گوید: دختران وجود دارد مبتلا به سرطان دهانه رحم و مرگ—به عنوان یک نتیجه از داشتن شده است واکسینه با واکسن گارداسیل. این می تواند همان اثر را به عنوان دیده می شد با واکسن خوراکی فلج اطفال شاید تنها مستند مورد جایی که ضعیف ("،") virus از یک واکسن شد تلخ و واقعا باعث بیماری آن را طراحی شده برای محافظت در برابر ؟

نوچ.

گارداسیل ساخته شده است در یک راه کاملا متفاوت. بی اثر است که به آن می گویند حاوی هیچ مواد ژنتیکی از ویروس. کندی sensationalist ادعا می کنند که این واکسن می تواند باعث سرطان تلاش برای شکار در مردم نگرانی های ساخت سوء استفاده از آمار.

گارداسیل معرفی شد در استرالیا 13 سال پیش در ابتدا داده می شود تنها برای دختران است. زنانی که در حال حاضر 25 یا 30 سال هستند به احتمال زیاد به واکسینه شده اند در حالی که زنان تقریبا به طور قطع نمی شد. کندی می گوید که اطلاعات از موسسه استرالیا از سلامت و رفاه یک سازمان دولتی نشان می دهد که میزان ابتلا به سرطان دهانه رحم افزایش یافته است و 16 درصد در 25 ساله و 28 درصد در 30 ساله. این پایه و اساس است برای این ادعا که گارداسیل باعث سرطان می شود.

اما رسیدن به این نتیجه گیری بر اساس این اعداد بسیار مشکل ساز است. برای یک چیز, هیچ روشن بازه زمانی. هنگامی که نرخ شروع به افزایش? بلافاصله پس از اولین دختر واکسن ؟ خواهد بود که پوچ است. در آن طول می کشد هر چیزی از 10 تا 30 سال برای عفونت با این ویروس منجر به سرطان است. اگر گارداسیل شد به نحوی مرتبط با افزایش نرخ ابتلا به سرطان دهانه رحم اثر هنوز نمی تواند قابل مشاهده است.

نیز وجود دارد این سوال که تعداد ما نگاه کنید. تعداد موارد ؟ تعداد موارد در مقایسه با جمعیت استرالیا? اگر ما نگاهی به تعداد موارد جدید تقسیم بر جمعیت در معرض خطر سرطان گردن رحم (به 'نفت خام نرخ') در سال 1998 آن را 7.0 هر 100 000. تا سال 2016 آن افتاده بود به 6.2.

باید این کاهش پس از آن توان به گارداسیل? این نتیجه گیری خیلی زود است. وجود دارد بیش از حد بسیاری از عوامل پیچیده. نسخه جدیدتر از گارداسیل طراحی شده است برای محافظت در برابر نه نوع ویروس HPV: آنهایی که به احتمال زیاد به علت سرطان گردن رحم و همچنین سرطان مقعد فرج تناسلی و گلو. برای پاسخ قطعی به این پرسش که چگونه موثر گارداسیل در توقف سرطان ما را به صبر چند سال. در ضمن مطالعات نشان داده اند که شواهد قوی واکسیناسیون—از جمله در استرالیا—کاهش عفونت HPV و زگیل تناسلی.

شاید مهم ترین اگر گارداسیل مسئول افزایش در نرخ ابتلا به سرطان دهانه رحم, این به نظر می رسد باید در کشورهای دیگر بیش از حد. HPV واکسن شده اند به طور گسترده ای در سراسر جهان معرفی. یک صد کشور در حال حاضر معرفی یکی از سه HPV واکسن های موجود در بازار است. نمی بنابراین ما انتظار افزایش نرخ سرطان گردن رحم در کشورهای دیگر به خصوص آنهایی که (مثل استرالیا) با نرخ بالای واکسیناسیون?

ما می دانیم که هیچ نشان داده است که این چنین است.

در نهایت کندی می گوید: سرطان دهانه رحم افزایش نرخ در زنان جوان که ظاهرا واکسینه شده اند در حالی که سرطان دهانه رحم مرتبط با مرگ و مير (واکسینه نشده) زنان مسن تر کاهش یافته است. اما مقايسه ميزان بروز در یک گروه با میزان مرگ و میر در دیگر نامشروع و سوء استفاده از آمار.

بنابراین اعداد گزارش شده توسط موسسه استرالیا از سلامت و رفاه را نشان نمی دهد که گارداسیل علت سرطان دهانه رحم. آیا این به این معنی واکسن است که هیچ عوارض جانبی? نه لزوما. 

شده اند وجود دارد گزارش از تعدادی از کشورها (از جمله دانمارک کلمبیا و ژاپن) از دختران مبتلا به انواع علائم عجیب و غریب پس از واکسیناسیون HPV. شده است وجود دارد گسترده محرومیت از هر گونه ارتباط بین این علائم و واکسن. برخی از محققان اشاره کرده اند که ثبات در علائم و نسبت به آنها سخت به تشخیص بیماری های خود ایمنی. تحقیقات بیشتری مورد نیاز است اما امکان auto-واکنشهای سیستم ایمنی در برخی از گروه های خاص هنوز نمی توان رد کرد.

هنوز این ادعا که گارداسیل علل سرطان دهانه رحم به طور کامل غیر قابل توجیه fearmongering. اما فقط به عنوان یک آینده COVID-19 واکسن ما نباید با توجه به وجود یک واکسن به عنوان راه حل نهایی برای یک مشکل که در آن سیاست به عنوان آنجا که سلامت مردم در خطر است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب