چگونه پلیس استفاده قتل Akai Gurley به گودال سیاه و آمریکایی چینی در برابر یک دیگر

From یک دیدگاه در مرگ Akai Gurley بود یک داستان آشنا. در نوامبر. 20, 2014 در حالی که قدم زدن در یک تاریک پله ب

توسط NEWSCENTERALS در 25 خرداد 1399

From یک دیدگاه در مرگ Akai Gurley بود یک داستان آشنا. در نوامبر. 20, 2014 در حالی که قدم زدن در یک تاریک پله با یک همراه و همدم در بروکلین صورتی خانه پروژه های غیر مسلح 28 ساله مرد سیاه پوست به ضرب گلوله کشته شد توسط یک اداره پلیس شهر نیویورک افسر. هر چند آمبولانس نامیده می شدند به صحنه Gurley زنده نمی ماندند. در یک لحظه که در آن جورج فلوید قتل را برانگیخته در سراسر کشور (و جهانی) تظاهرات علیه نژادپرستی پلیس خشونت Gurley داستان بازتاب به عنوان یک مطالعه موردی از تعصب و خشونت های بسیاری در حال حاضر مقابله با, و به دنبال به طور سیستماتیک از بین بردن.

اما به عنوان یک تیره پله در آيات و روايات ، Gurley حماسه پیچیده بود توسط دو نفر از عوامل مرتبط است که آن را تبدیل به یک منحصر به فرد flashpoint در تاریخ اخیر آمریکا. اولین افسر کشته Gurley شد پیتر لیانگ یک زن 27 ساله چینی-آمریکایی که می خواهم در این کار برای کمتر از 18 سال و کسانی که چنین استدلال میکرد که فاجعه بود یک تصادف رخ داده است که طی یک روال "عمودی گشت" است که در آن افسران اتمام ساختمان از پشت بام به طبقه همکف. و دوم او تحت تعقیب در شش فقره از جمله قتل نفس در درجه دوم و با عنوان جرم جنایی قتل غفلت—و او نادر NYPD عضو به صورت هزینه برای عکسبرداری مرگ یک فرد سیاه و سفید.

اکران در 17 ژوئن به عنوان بخشی از این سال را به سازمان دیده بان حقوق بشر, جشنواره, مدیر اورسولا لیانگ را (بدون ارتباط) مستند است از-دو-طرف پرتره از تفرقه و بیداد گرفت که از این جنایت با دوستان و بستگان Gurley پیشرو تظاهرات در برابر لیانگ و به نفع یک معنی محکومیت و حکم و آسیایی-آمریکایی جامعه محوری به دفاع از خود ادعا او یک "قربانی" که سزاوار به مجموعه ای رایگان. که درگیری مسائل مطرح شده است که باقی می ماند در خط مقدم فرهنگ آمریکایی امروز: پلیس' پاسخگویی برای اقداماتی که منجر به گناه سیاه و میر; به تحمل مفروضات و آموزش افسران که آنها را وادار به پاسخ دادن به چنین شرایطی مرگبار مد و توانایی عمومی فعالیت به منظور بالا بردن آگاهی اجتماعی و تبدیل آن پارادایم.

کافی است برای گفتن یک پله تاریک صحبت می کند به طور مستقیم به اینجا و در حال حاضر حتی آن را به عنوان جزئیات متمایز گذشته نمونه ای از اصطکاک بین جوامع اقلیت و ادارات پلیس که نظارت بر آنها. برای Gurley مادر سیلویا و عمه Hertencia (شناخته شده به عنوان عمه T) موضوع بود برش و خشک نمونه از NYPD یک بار دیگر با استفاده از ادمکش زور علیه یک مرد سیاه پوست به دلیل رنگ پوست خود و غریزی ترس را در آنها القا. آسیایی, آمریکایی, اما, بازدید آن متفاوت است. به آنها Gurley مرگ بود به طرز وحشیانه ای اشتباه تاسف اما لیانگ خود نیز قربانی یک سفارتخانه در ساختار قدرت بود که singling او را برای یک جرم و جنایت است که بسیاری دیگر از افسر پلیس نیز متعهد با هیچ عواقب. با توجه به اینکه نظر و همچنین اعتقاد خود را که Liang, در هر قانونی خود دفاع بود و صرفا tensed و به طور تصادفی شلیک هفت تیر خود را پس از مبهوت در یک بیمار روشن محیط آنها به خیابان ها ریختند حمایت خود را exoneration.

که لیانگ کشته Gurley در شک و تردید هرگز. و با توجه به شرایطی از جمله این واقعیت است که کشنده گلوله ricocheted کردن یک دیوار قبل از قابل توجه Gurley—آن را معقول و منطقی به فرض که او نرفته بود که شب به دنبال بدتر کشتن یک فرد است. این تصور که با ماوس بیش از یک تیره پله است که Gurley مرگ بود واقعا محصول جانبی از یک نیروی پلیس فرهنگ ریشه دوانده با نگرش نژادپرستانه و آموزش اقدامات است. متاسفانه هر چند مدیر لیانگ به سختی خرج می کند و هر زمان که مربوط به زاویه. به جای او نخست نگرانی ساده تر: مستند خشم و غم و اندوه احساس در هر دو طرف از این مورد که منجر به سازماندهی تظاهرات توده های سیاه و سفید و چینی-آمریکایی ها که عاشقانه و متقاعد کننده خود را ابراز مربوطه احساسات آزار و اذیت و به حاشیه رانده است.

پایین پله تاریک's ثروت در لحظه فیلم با کمک یک میزبان عالی رسمی لمس مانند ارائه نمایشگاه از طریق رادیو پخش مجموعه به مناظر از شهرستان های جنوب شرق نیویورک بروکلین و محله چینی ها محله و دوباره پخش دادگاه شهادت بیش از عکس از stenographers' نوشته شده متن. مدیر لیانگ قطاری از خشم و تنفر از نیویورک سیاه و سفید و چینی-آمریکایی جمعیت که در اینجا برای پیدا کردن خود را در تقابل و حتی به عنوان برخی از فعالان سخن گفتن آنها باید از ایران در برابر یک سیستم است که چاله اقلیت در برابر هر یک از دیگر در حالی که حفاظت از خود را (سفید) ، زمانی که لیانگ شد اولین نیویورک پلیس به جرم یک وظیفه مرگ در 14 سال چینی-آمریکایی متقاعد شد که او تا به حال شده است به طور خاص به دلیل ملیت. و هنگامی که او پس از آن اجازه دهید قلاب با حکم پنج سال آزادی مشروط و 800 ساعت خدمت به جامعه سیاه آمریکایی ها از آن زمان به عنوان یک نشانه آن است که زندگی خود را مهم نیست به خصوص در مقایسه با کسانی که از افسران پلیس.

پایین پله تاریک پژواک آن داستان دودویی روایت پویا اما در نهایت در هزینه پرداختن به اصلی اساسی موضوع در دست است. در حالی که بسیاری از چینی ها-فعالان آمریکایی را تکان دهنده در مورد خود را روز به روز بدرفتاری آنها هرگز ارائه قانع کننده دفاع از Liang, گذشته از این استدلال که با توجه به آسیایی خود را میراث او برای چیزی که افسران نیست. که بدون شک درست است. هنوز هم به این معنا نیست—به عنوان لیانگ حامیان ادعا—که او باید راه رفتن برای یک جرم و جنایت است که او inarguably متعهد است. بلکه آنچه در آن نشان می دهد این است که تمام افسران پلیس باید—و باید—برگزار می شود در قبال خود رفتار خشونت آمیز صرف نظر از قومیت خود را. واقعی بی عدالتی در قلب این داستان این است که تا چند افسر پلیس سفید را مجبور به پاسخ برای عملیات مخرب خود را—یک واقعیت نشان از بی شمار حوادث دیگر در سراسر کشور از مایکل براون و اریک گارنر به Breonna تیلور و جورج فلوید.

نه به طور کامل حساب با بزرگتر که مشکل پایین تیره پله می آید در سراسر به عنوان هر دو به موقع و تا حدودی ناتوان از دیدن این جنگل درختان است. در حالی که آن را incisively کست آن مواد به عنوان معرض یک پلیس موسسه حفاظت از خود را با تقسیم جوامع اقلیت آن نتواند آن فرصت را به مدافع برای تغییر در این کشور به شدت نیاز دارد و در حال حاضر -- به دلیل فلوید تیلور و دیگران—تلاش برای تحقق بخشیدن به: تعمیرات اساسی از اجرای قانون و نظام حقوقی است که اجازه می دهد تا پلیس دور با قتل مردم سیاه و سفید.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن