نویسنده لیندا Seay را به شدت تحسین رمان با عنوان "معجزه ما پس از نیمه شب" یک کار قوی از هنر

"همانطور که ما دعا منتشر ایمان صحبت کلام خدا تنها ما شاهد ما پسر داریوش' بهبود معجزه آسا پس از یک تصادف وحشتنا

توسط NEWSCENTERALS در 1 مرداد 1399

"همانطور که ما دعا منتشر ایمان صحبت کلام خدا تنها ما شاهد ما پسر داریوش' بهبود معجزه آسا پس از یک تصادف وحشتناک, در اکتبر 3, 2013. ما دریافت تماس از پلیس زن در 12:57 صبح" می خواند آمازون شرح این قلبی و معنوی نشاط بخشی, کتاب.
 
لری کریگ که یک همسایه و دوست نویسنده به کتاب کامل پنج از پنج ستاره امتیاز در آمازون و اظهار نظر:
 
"لیندا Seay & شوهرش آقای جان مهربان هستند مفید و کامل از ایمان است. آنها این نوع از افرادی که فقط به شما احساس نشاط به اطراف است. لیندا نماز جنگجو! هنگامی که او دعا می کند برای شما و شما احساس می کنید آن را از بالای سر خود را به کف پای خود را. من خوش شانس به او تماس بگیرید همسایه و دوست و مربی و خواهر در مسیح است.
 
"لیندا نوشته شده است یک کتاب قدرتمند. این داستان از زمان چند سال پیش زمانی که او موفق به دریافت یک تماس است که همه والدین می ترسند. او جوانترین پسر در یک تصادف رانندگی وحشتناک در چارلستون. همه چیز امیدوار کننده نگاه اما او و خانواده اش همیشه ایمان خود را. او پسر یک پیاده روی معجزه و این کتاب این است که شهادت او. من معتقدم هر کسی که بار خوانده شده آن را پر برکت می شود."
 
آمازون کاربر C. Gadsen نیز ترک یک بررسی مثبت است که در آن او در ستایش این کتاب گفته که:
 
"این کتاب بزرگ است که در خدمت به عنوان یک گواهی نامه به قدرت ایمان و نماز. آن را فراهم می کند کتاب مقدس به عنوان نمونه به منظور تقویت اصول است که ما نیاز به در آغوش در زندگی روزمره ما است. نویسنده کلمات را به من منتقل شد تا محکومیت به عنوان من تصور خودم رو که وضعیت نا امید کننده ظاهر. نه تنها این کتاب یک قطعه الهام بخش آن نیز یک نقشه راه به راهنمای شما را از طریق بار سخت است."
 
افراط در این تصویر زیبا خدا از راه مرموز در هیبت الهام بخش ادبیات از لیندا Seay با سفارش یک کتاب جلد کاغذی یا kindle نسخه از این کتاب در آمازون در اینجا:

https://www.amazon.com/Miracle-After-Midnight-Linda-Seay/dp/1645590844/
 
 
ما معجزه بعد از نیمه شب
نویسنده | لیندا گیل Seay
ناشر | میثاق کتاب
| تاریخ انتشار 17 ژوئن 2019
نوع | معنویت / خاطرات
ISBN-13 | 978-1645590842
شومیز قیمت | $11.99
 
 
بیوگرافی نویسنده
 
لیندا بازنشسته ثبت نام دندان (ارائه درمان و مراقبت های پیشگیرانه به نظامی روی Camp Lejeune, NC). تدریس زنان مدرسه یکشنبه 8 سال برگزار شد و مطالعه کتاب مقدس در خانه سالمندان محلی برای 7 سال است. لیندا یکی از 5 نماز رهبران در کلیسا نماز خط دعا و اعلام وعده های خدا. لیندا همراه با شوهرش به عنوان رهبران ازدواج وزارت برای بیش از 15 سال است. لیندا همراه با شوهرش به عنوان آماده سازی–غنی سازی خبره تسهیل کار با ازدواج و زوج های درگیر که با استفاده از ارزیابی برای کمک به زوج های تقویت روابط خود هستند.
 
لیندا کار به عنوان یک آماده سازی – غنی سازی مربی قطار و گواهی دیگران با برگزاری کارگاه های آموزشی (از جمله کارگاه های آموزشی مجازی) برای تبدیل شدن به خبره آماده سازی-غنی سازی تسهیل قادر به کار با ازدواج و درگیر زوج برای کمک به آنها در تقویت روابط خود هستند. لیندا یک کاردانی علمی کاربردی, ساحلی, کارولین کالج (1977); لیسانس علوم دین, آزادی دانشگاه (2012); و استاد هنر در خدمات انسانی: ازدواج و خانواده, Liberty University (2013). لیندا و همسرش, جان, فعال هستند و وفادار اعضای کلیسای خود را بدون محدودیت مسیحی مرکز جدید برن, NC. آنها افتخار پدر و مادر چهار فرزند بزرگسالان و هفت نوه.
 



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب