Fivestars تقویت تیم مدیریت اجرایی با Fintech و عملیات جانباز استخدام, Ralph L. لئونگ و داود پادشاه

Fivestars یکی از امریکا بزرگترین محلی پلت فرم تجارت امروز اعلام کرد که علاوه بر دو کلید به اعضای آن تیم اجرایی

توسط NEWSCENTERALS در 15 خرداد 1399

Fivestars یکی از امریکا بزرگترین محلی پلت فرم تجارت امروز اعلام کرد که علاوه بر دو کلید به اعضای آن تیم اجرایی برای کمک به شرکت مقیاس آن all-in-one پرداخت و پلت فرم بازاریابی برای کسب و کارهای کوچک محلی.

Ralph L. لئونگ می پیوندد Fivestars به عنوان رئیس امور مالی نظارت بر تمام جنبه های این شرکت امور مالی و حسابداری عملکرد و همچنین به عنوان برنامه های کاربردی کسب و کار و عملیات آن و امکانات. در این نقش لئونگ خواهد اهرم خود را از 20 سال تجربه علاوه سراسر استراتژیک, سرمایه گذاری, سرمایه گذاری بانکی و استراتژی شرکت های بزرگ در مقیاس Fivestars' ارائه و بهینه سازی این شرکت در برابر منابع درآمد و رشد اهداف است.

قبل از Fivestars لئونگ شد رئیس امور مالی در Jyve شرکت فن آوری-فعال بازار کار است که قدرت یک مقیاس نیروی کار برای مصرف کننده بزرگ کالا مارک. در اوایل در حرفه خود لئونگ ارشد فن آوری و fintech بانکدار سرمایه گذاری در Morgan Stanley که در آن او توصیه جهانی 500 شرکت در ماموریت حیاتی طرح های استراتژیک مانند IPOs, M&A و سرمایه را افزایش می دهد, از جمله همکاری نزدیک با رهبری ارشد در Alibaba Group, BlackRock, IntercontinentalExchange و ویزا. در طول این دوره از کار خود را لئونگ با موفقیت کمک شرکت های مقیاس تبدیل و خروج; تکمیل بیش از 50 استراتژیک معاملات برای بیش از $90 میلیارد دلار از M&A ارزش مطرح شده و بیش از 60 میلیارد دلار سرمایه است.

"Fivestars' پرداخت یکپارچه و راه حل بازاریابی تجار را قادر می سازد به تعامل با آن رشد شبکه ای از بیش از 60 میلیون مصرف کننده و به طور خودکار خود را کسب مشتری و حفظ فعالیت های است که در نهایت درایو کسب و کار خود را" لئونگ گفت. "هدف من این است که برای سرعت بخشیدن به پوسته پوسته شدن این فعالیت ها در شبکه ما. Fivestars حق دارد محصول فن آوری های نوآورانه و چاشنی و پرشور تیم برای کمک به میلیون ها نفر از کسب و کارهای محلی و افزایش فروش و واقعا رشد است."

دیوید کینگ می پیوندد به عنوان معاون رئیس جمهور از عملیات پس از چهار سال در Cass سیستم های اطلاعاتی به عنوان معاون رئیس جمهور و مدیر کل. بیش از 20 سال گذشته پادشاه شده است مسئول نظارت بر عملیاتی رشد است و یک رکورد برای پوسته پوسته شدن تماس با مرکز عملیات و مدیریت تیم با تا 4500 اعضای تیم واقع در سراسر چندین بار مناطق و کشورها است. در Fivestars شاه نظارت شرکت اصلی مشتری رو و پشتیبانی از توابع و اعمال نفوذ خود کمربند سبز شش سیگما روش برای ایجاد تکرارپذیر و مقیاس پذیر برای بهینه سازی فرآیندهای مشتریان تجربه.

پادشاه اظهارات "من بسیار هیجان زده هستم برای پیوستن به چنین شدت چرخاند شرکت متمرکز بر ارائه ارزش از طریق هر تعامل برای کوچک و متوسط کسب و کار در راه است که اجازه خواهد داد که آنها را به موفقیت در امروز همیشه در حال تغییر محیط کسب و کار."

"کسب و کارهای محلی نیز ضروری به ما ملی سلامت به عنوان همیشه قبل شده است اما بحرانزده از چند جبهه قبل از حتی COVID-19. پرداخت یکی از کسانی که در زمینه های کلیدی که در آن موسسات بزرگ خامه ای هزاران دلار درآمد راست کردن و بالا و بدون ارائه هر گونه ارزش به تاجر در بازگشت گفت:" Fivestars' مدیر اجرایی ویکتور هو. "ما در حال کوه در می رم از این پارادایم تبدیل پرداخت به یک مکانیزم برای کسب و کارهای محلی برای به دست آوردن کنترل بر پایگاه های مشتری بدون هزینه آنها اضافی سکه. در حال حاضر با رالف و دیوید را عمیق تجربه ما می تواند سرعت بخشیدن ما تاثیر فراتر از هر چیزی قبل از. حتی بیشتر از استعداد قابل توجهی که رالف و دیوید را من سپاسگزار برای به دست آوردن دو هم تیمی های جدید خود که یک قلب واقعی برای خدمات و در حال اخراج کردن برای مبارزه با خیابان اصلی امریکا است. فصل پیش فوق العاده هیجان انگیز است."

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد پیوستن به Fivestars تیم بازدید https://www.fivestars.com/about-us/.

در مورد Fivestars
Fivestars است که امریکا یکی از بزرگترین محلی سیستم عامل تجارت الکترونیک رانندگی بیش از 3 میلیارد دلار از تجارت و 100 میلیون تراکنش در سال است. تاسیس در سال 2010 توسط سابق مک کینزی تحلیلگران ویکتور هو و مت دکا این شرکت ماموریت برای کمک به کسب و کارهای محلی به نوبه خود هر معامله به یک رابطه. این شرکت ارائه می دهد یک رابط پرداخت و وفاداری مشتری پلت فرم را قادر می سازد کسب و کارهای محلی به افزایش حفظ مشتری رانندگی فروش.

برای اطلاعات بیشتر: www.fivestars.com.
 



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب