Roslynn برایانت وزیر مسیحی و نویسنده با فروتنی ارائه کتاب خود با عنوان "افزایش نجومی"

"افزایش نجومی" است روشنگری حساب حکمت پادشاه جزایر موجود در جامعه 3 که در آن او می گوید: "برای همه چیز وجود دار

توسط NEWSCENTERALS در 25 تیر 1399

"افزایش نجومی" است روشنگری حساب حکمت پادشاه جزایر موجود در جامعه 3 که در آن او می گوید: "برای همه چیز وجود دارد که یک فصل در یک زمان برای هر هدف تحت بهشت است." این کار معنی دار برجسته فصول مختلف در زندگی مانند زمان جدایی و درمان شکستن و ساختمان, پیروزی و تراژدی فراموش کردن و به یاد آوردن, به دست آوردن و از دست دادن برای حفظ سکوت و به صحبت می کنند و مخالفت و صلح است. آن را نیز می دهد راهنمایی در مورد چگونه به ایجاد حال و روز شخصی برنامه به طوری که ما می تواند به حداکثر رساندن این فصل در زندگی خود ما. علاوه بر این نویسنده سهام صمیمی شهادت از تجارب خود در این فصول مختلف در زندگی است که اکو تجربه است که بسیاری از ما چهره امروز.
 
"شما ممکن است شنیده عبارت 'من با داشتن زمان زندگی من! این به این معنی است که در فرد چشم او است که با داشتن بهترین زمان تا کنون تجربه کرده است. اما ما می دانیم که این لحظات نمی آیند و اغلب آنها نمی بسیار طولانی گذشته. اگر ما به رشد در زندگی ما نمی توانیم صبر کنید برای این موقت لحظات شادی رخ می دهد اما ما برای رسیدن به یک محل است که مهم نیست که چه زمان آن است که در زندگی ما, ما درک می کنیم که چیزی وجود دارد به دست آورد. دانستن این, ما به شما اجازه هیچ فصل هدر رفته هیچ زمان رفتن بدون گرفتن آنچه در آن ارائه کرده است. بار وجود دارد که از آن آسان است برای دیدن برکت قبل از ما و در زمان های دیگر به برکت باید دنبال شود. اما ما مشخص شود که مهم نیست که چه چیزی خوب است که بیرون آمدن از این است." (Roslynn برایانت)
 
این کتاب شخصی است قلب لمس کردن و تبدیل. آن را تشویق و الهام بخش شما برای به حداکثر رساندن هر فصل از زندگی خود را.
 
مشاهده وب سایت نویسنده در www.roslynnbryantministry.com
 
شما می توانید یک کپی از "حداکثر رساندن فصل" در آمازون با استفاده از لینک زیر:
https://www.amazon.com/dp/1951775813/

 
حداکثر رساندن فصل
نویسنده | Roslynn برایانت
| تاریخ انتشار ژوئیه 10 سال 2020
نوع | دین و مذهب / معنویت (Persian)
ناشر | Readersmagnet LLC
ISBN | 978-1951775810
قیمت | $4.80

کتاب آینده آزادی
نویسنده مسیحی Roslynn برایانت یک نسخه آتی در ماه اوت از این کتاب با عنوان "سه کلید به رابطه ما با خدا است."
 
بیوگرافی نویسنده
 
Roslynn برایانت یک وزیر مقرر است که کمک پدرش کشیش Thomas F. برایانت جونیور در جدید بث-ال کلیسای باپتیست در نیویورک است. از سال 1996 او را موعظه و بشارتی کار منتقل شده قلب بسیاری از. او همچنین تدریس به عنوان استاد ریاضیات در Bauder کالج در گرجستان برای یازده سال. او در حال حاضر آموزش به عنوان مدرس ریاضیات در کالج در نیویورک است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن