Verizon شبکه سرمایه گذاری در راه خود را به 22 ایالت جوامع

Verizon امن موافقت نامه از 22 جوامع در نیویورک است که اجازه خواهد داد که این شرکت به سرمایه گذاری به شدت در آن

توسط NEWSCENTERALS در 5 خرداد 1399

Verizon امن موافقت نامه از 22 جوامع در نیویورک است که اجازه خواهد داد که این شرکت به سرمایه گذاری به شدت در آن شبکه 4G LTE و ساخت آن نسل بعدی شبکه های بی سیم. شهرهای Auburn, Binghamton, کورنینگ پوگکیپسی, شنکتدی, Syracuse سفید دشت و یونکرز شهرهای Camillus, سیسرو دروازه Irondequoit Manlius, Niskayuna, سوئد, روستاهای, گذرگاه طاقدار, Minoa ناپل ققنوس پورت دیکنسون و وبستر و شهرستان ایری که همه تایید توافق با Verizon اجازه می دهد تا شرکت برای شروع به کارگیری جدید زیرساخت های لازم برای حمایت از افزایش ظرفیت 4G LTE و ساختمان از نسل بعدی فناوری بی سیم – همه بدون هیچ هزینه به مالیات دهندگان.

در جهان امروز سریع و قابل اعتماد خدمات بی سیم تبدیل شده است و بخشی حیاتی از زندگی روزمره—برای کسب و کار و مصرف کنندگان به طور یکسان. به عنوان فن آوری تلفن همراه تبدیل شده است و بیشتر به طور گسترده ای در دسترس و مقرون به صرفه مصرف کنندگان خود را با استفاده از دستگاه های هوشمند بیش از همیشه قبل از. ایمیل, ویدئو چت, ارسال به شبکه های اجتماعی و جریان موسیقی در خانه و یا بر روی بروید و مدیریت عملیات کسب و کار بر روی دستگاه های هوشمند از تقریبا در هر نقطه همه بخشی از موبایل امروز جامعه است. توسعه مداوم از فن آوری های جدید که وابسته به پهنای باند تلفن همراه از جمله شهر هوشمند برنامه های کاربردی امنیت عمومی همکاری پزشکی از راه دور در آموزش و پرورش بخشی از سریع و همیشه در حال گسترش و تکامل خدمات به مردم است.

Accenture پیدا کرده است که 5G و کوچک همراه استقرار را ارائه فوق العاده ای مزایای اقتصادی است. به طور خاص, Accenture تخمین می زند که اپراتورهای بی سیم سرمایه گذاری خواهد کرد تا آنجا که $275 میلیارد در سراسر کشور بیش از هفت سال ایجاد سه میلیون شغل و اضافه کردن حدود 500 میلیارد دلار به تولید ناخالص داخلی ایالات متحده از طریق مستقیم و غیر مستقیم مزایای بالقوه است. در نیویورک 5G استقرار در یک شهرستان مانند شهر نیویورک ممکن است ایجاد بیش از 78,000 شغل و افزایش تولید ناخالص داخلی بیش از $12.7 میلیارد و جامعه مانند سیراکیوز ممکن است ایجاد بیش از 1300 شغل و افزایش تولید ناخالص داخلی بیش از 200 میلیون دلار.

شهردار بن والش اشاره کرده است به 5G به عنوان یک قطعه مهم از سیراکیوز موج-یک استراتژی برای رشد فراگیر در اقتصاد جدید. این شبکه 5G را سیراکیوز جذاب تر محل برای کسب و کار و فن آوری شروع یو پی اس. "ما به طور جدی با Verizon به آماده سازی شهرستان برای رقابت در اقتصاد جدید" گفت: سیراکیوز شهردار بن والش. "ما در حال افتخار به عنوان ایالت نیویورک گل سرسبد شهر هوشمند. کار در دستورالعمل تاسیس شده توسط FCC ما و کار با Verizon به منظور توسعه یک مدل موفق موافقت نامه ها و تاسیسات در سیراکیوز."

شهردار گری مک کارتی هوشمند شهرستان ابتکار به شهر شنکتدی قرار به عنوان یک پتانسیل رهبر جهانی در شهرداری پایداری و نوآوری است. "جدید سلول های کوچک و فیبر هستند کلید به بهبود مداوم از شبکه های 4G و نشان دهنده زمینه های مورد نیاز برای برنامه ریزی 5G استقرار" گفت: مک کارتی. "ما مشتاقانه منتظر ادامه کار با Verizon به عنوان آنها خود را افزایش شبکه های بی سیم در شهر ما به عنوان ما برای ساخت یک دقیق تر و امن تر و پایدار تر شنکتدی برای قرن 21".

در همکاری با ورایزون شهر ایرندقویت اتحاد پیشگام سرمایه گذاری در ارتباطات زیرساخت است که تضمین شغل خوب و دولت از هنر و تکنولوژی است که اجازه خواهد داد که شهر به رقابتی جدید فرفره اقتصاد است. "ایرندقویت مفتخر است که در آن راه منجر خواهد شد به عنوان یکی از اولین جوامع در شمال ایالت نیویورک برای کمک به رانندگی اقتصادی و مصرف کننده مزایای گفت:" ایرندقویت سرپرست دیوید Seeley.

یکی دیگر از مثال عالی از یک مشترک شریک شهر یونان که به رسمیت شناخته شده نیاز به آمادگی این شهر برای نسل بعدی شبکه و کار با Verizon به روز رسانی این شهر موجود اجازه سیاست برای تمام حامل برای جذب سرمایه گذاری های جدید برای مصرف کنندگان و اولین پاسخ دهندگان.

"Verizon شده است یک شریک قوی برای شهر ما" گفت: یونان شهر سرپرست لایحه Reilich. "من خوشحالم برای دیدن Verizon در حال گسترش شبکه های بی سیم خود در یونان و نگاه به جلو به ادامه سرمایه گذاری در شهر ما."

در تامین امنیت MLAs و همکاری از این جوامع Verizon دارای نشانه قصد خود را برای سرمایه گذاری صدها میلیون دلار به این محلات را به آن نسل بعدی سرویس های بی سیم به بازار است. این شرکت همچنان به توسعه برنامه های خود و امید به بحث و گفتگو با دیگر شهرداری در این منطقه در حال بررسی در دسترس ساخت برنامه.

"ما هیجان زده هستیم که این نیویورک جوامع دیده می شود مزایای که قوی شبکه های بی سیم می تواند به ساکنان خود را و اولین پاسخ" گفت: Anthony Lewis, Verizon معاون رئیس جمهور به نیویورک منطقه است. "ما سرمایه گذاری در زیرساخت های محلی تضمین شغل خوب و دولت از هنر فن آوری های بی سیم. این جوامع باید به رسمیت شناخته اقتصادی و مصرف کننده مزایای بی سیم سرمایه گذاری و رقابت".

Verizon در ادامه به سرمایه گذاری دولت در زیرساخت های ساختمان حفظ و افزایش آن بی سیم و شبکه های بی سیم در سراسر نیویورک.

-------

"5G چگونه می تواند کمک به شهرداری های پر جنب و جوش تبدیل هوشمند شهرستانها" اکسنچر استراتژی Jan 12, 2017, https://newsroom.accenture.com/content/1101/files/Accenture_5G-Municipalities-Become-Smart-Cities.pdf آخرین دیده 1/29/2020.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن