Barstool ورزشی 'خونریزی پول' Top ویرایشگر Flips در نویسندگان

بarstool ورزشی طنز مردان, ورزش و زندگی وبلاگ است "خونریزی پول" با توجه به یک ایمیل ارسال می شود در طول تعطیلات

توسط NEWSCENTERALS در 19 اردیبهشت 1399

بarstool ورزشی طنز مردان, ورزش و زندگی وبلاگ است "خونریزی پول" با توجه به یک ایمیل ارسال می شود در طول تعطیلات آخر هفته خود را editor-in-chief, کیت markovich را. بحث خروجی بنیانگذار دیو Khazaal همچنین اعتراف کرد در ماه گذشته که سایت "از دست دادن میلیون ها دلار در تبلیغات" به لطف مداوم جهانی همه گیر.

ایمیل و پس از آن پیام های متنی ارسال توسط markovich را در او به نام یک وبلاگ نویس "فوق العاده عقب مانده"—خوانده شد با صدای بلند در طول ستیز گرم ارز در روز دوشنبه با چهار میزبان SiriusXM radio show Barstool شیکاگو.

این kerfuffle آغاز شد و در طول تعطیلات آخر هفته هنگامی که مایک "Barstool کارل" Sterk ارسال یک ایمیل پیگیری به markovich را پرسیدن که آیا او اجازه داده می شود به وبلاگ در مورد GrubHub که تبلیغ در Barstool. (Markovich را پاسخ نمی دهند به ایمیل قبلی ارسال دو روز قبل.) یک عکس ارسال شده در Facebook در روز جمعه توسط صاحب شیکاگو کامیون مواد غذایی نشان داد که تحویل برنامه ربوده $666.09 در هزینه ها و کمیسیون ها از $1,042.63 ارزش سفارشات کامیون های دریافت شده در ماه گذشته و پس از Sterk رسیده به ویرایشگر خود را دوباره.

هر چند Barstool بارها اعالن در مورد آزادی خلاق خود را به کارکنان داده می شود یک پست وبلاگ است که می تواند به عنوان بحرانی مالی خود را شریک خاموش بود-محدودیت markovich را پاسخ داد. یک سری از تا حدودی نامشخص glib پیام فرستاده شد و عقب قبل از markovich را نوشت طولانی پاسخ.

"Are you fucking kidding me?" ایمیل شروع شد. "در تمام جدیت و برای آینده مراجع: اگر ما عمده تبلیغ به طوری شما از آن آگاه هستید و به طوری که شما در واقع نام آن را در خط موضوع و سپس نوشتن یک ایمیل است که شما می دانید که آنها در حال تبلیغ."

او ادامه داد: "ما دو ماه به یک بیماری همه گیر و دوم رکود بزرگ است و ما در حال خونریزی پول به عنوان یک شرکت است. ما نیاز به دلار به ماندن در کسب و کار و آشنایی با حقوق و دستمزد. این یک زباله از وقت با ارزش برای پاسخ به نقطه ای که من فکر می کردم ممکن است خطر توبیخ با ما مدیر عامل [اریکا Nardini] برای صرف زمان لعنتی پاسخ به آن است."

Sterk به عقب گرفته شد توسط markovich را تن که او به عنوان خصمانه و توهین آمیز است. او پیامک markovich را بخواهید اگر آنها می تواند به بحث در مورد مشکل. این جفت ارز با ارسال هر یک از دیگر پیام های متعدد در شنبه اما Sterk تنها به نقل دو از markovich را در طول پخش.

در پاسخ به Sterk درخواست به بحث markovich را نوشت: "من شما را شگفت زده می خواهم دنبال کنید تا پس از من سیلی زد شما مانند یک عوضی!" بعد او پرسید Sterk: "و کدام یک از شما دوباره ؟ همه شیکاگو meatheads نوع ترکیب با هم برای من به جز فوق العاده عقب افتاده یک دیو ['White Sox دیو' Williams]." زمانی که نشان داده شده است این پیام توسط Sterk ویلیامز بود تا خشم او "را درآورد ضربه او" تا به حال markovich را گفت: همین را به او گفت. "من تا به حال بخار بیرون آمدن از گوش من." اد "Barstool ادی" Farrer افزود: "آن را خارج از خط."

تمام چهار رادیو میزبان ناراحت بودند با markovich را عدم حرفه ای و تحقیرآمیز پاسخ به آنچه که آنها در نظر گرفته شده کاملا مناسب محل سوال است. پس از مصرف یک روز برای خنک کردن آنها در مجموع تصمیم گرفت به درخواست markovich را به تماس برای نشان می دهد.

در ابتدا تردید markovich را به انجام این کار فکر این شوخی بود. او کوتاه آمد و برای بیش از نیم ساعت آنها درهم آن را و طبع گرفت.

"این است که جلوی راه شما این رفتار گفت:" markovich را که بارها و بارها اصرار داشت که تمامیت خود را از متون و ایمیل در نظر گرفته شده بودند به عنوان طعنه و خوشخو مسخرگی. میزبان مقابله که آنها تا به حال تجربه مشابه رفتار از او در گذشته و ادعا کرد او شهرت برای صحبت کردن به کارکنان. فاقد یک رابطه خارج از محل کار آنها تا به حال هیچ صورت به فرض markovich را داشت شوخی میکرد. به عنوان یک عمل متقابل, markovich را ایثار و از خود راضی تنور موجود در متون و ایمیل ها بسیار شبیه به شخصیت او گردد بیش از 11 سال کار در گروه نرم افزاری سپاهان: یک "smug, سراخ کون," او گفت:. ایده این است که هر کسی ممکن است هر روز بین این داستانی ساخت که او "در زندگی واقعی" enrages او markovich را اصرار داشت.

بیشتر editor-in-chief ادعا آن باید روشن شده است به گروه نرم افزاری سپاهان شیکاگو میزبان بود که او نه جدی چرا که از خط در این ایمیل که در آن او تاکید کرد, چگونه ارزش خود را در زمان است. "زمان من است و نه با ارزش. هر کسی که مرا می شناسد می داند که من فکر نمی کنم وقت من با ارزش است" markovich را اظهار داشت.

خواسته به درمان در شیوه ای حرفه ای رفتن به جلو markovich را به ضرب گلوله به فریاد می زدند: "این لعنتی Barstool. من نمی تظاهر به حرفه ای است."

Markovich را بازگشت به نشان می دهد در روز سه شنبه. میزبان به نظر می رسید به طور کامل تحت تأثیر سردبیر اعتراضات اما می خواستم به خود را همکار و مستقیم برتر به نفع شک.

برای عذرخواهی markovich را برای ایمیل و اذعان کرد که جوک می توانست اشتباه گرفته است. "که کلمه" او با اشاره به لکه دار کردن او به نام ویلیامز "که من حتی نمی با استفاده از است ، من تعجب من از آن استفاده می شود در یک شوخی است. که چگونه بیش از حد بالا من بود که, که, که افتضاح در بخشی از من."

در هیچ زمان و در طول یا پخش را markovich را انکار کند که این سایت در واقع از دست دادن پول. رسیده از نظر markovich را گفت: سوال از درآمد از دست رفته بیش از حد بود که "یک شوخی طعنه آمیز است که بخشی از آنچه که من فکر می کردم به وضوح بزرگتر طعنه آمیز, شوخی های به سرگرم کننده از یک کارگر شرکت خصوصی," او گفت: از طریق ایمیل. "من هیچ ایده چه منابع مالی ما در حال حاضر و یا هرگز. به معنای واقعی کلمه صفر ایده."

اما markovich را ظاهرا نمی یاد یا دریافت نمی شرکت گسترده ایمیل ارسال توسط Khazaal در ماه آوریل که به طور خاص ذکر "میلیون ها نفر" در ضرر و زیان است. در مارس 6 انبار مرکزی پادکست دیو Khazaal و مایکل "بزرگ" مک کارتی—سابق سیتی گروپ VP که از دست رفته کار خود را از یک دهه پیش زمانی که مشخص شد که او نوشت: ناشناس آلوده با انزال وبلاگ در سمت—در مورد ایمیل در هوا. "ما در حال از دست دادن میلیون ها دلار در تبلیغات" گفت: Khazaal. (قبل از همه گیر یک تکه بزرگ از Barstool درآمد آمد از تبلیغات دیجیتال و محتوای صوتی.)

در ایمیل Khazaal که تفننی است در برخی از نور COVID-19 truthering ستایش خود شرکت و کارکنان در گذشته و زمان خیریه تلاش, اما تاکید کرد که خود را اولین اولویت در حال حاضر باید در آینده با جدید سود جریان درآمد. "هدف از این ایمیل نیست به مردم را نگران از دست دادن شغل خود" ایمیل—خواندن توسط مک کارتی با پوزخند—اعلام کرد. "من فقط می خوام فعال و یاد مردم به صرف زمان فکر کردن در مورد چگونه ما می توانیم پول خودمان را بنابراین ما جلوگیری از مجبور بودن به سخت گیری ما نمی خواهید به."

سپس Khazaal روشن است که "سخت گیری" او امیدوار بود به صورت به معنای "خلاص شدن از مردم است." در حالی که زیان های اقتصادی بودند غیر قابل اجتناب در هر Khazaal به طور ایده آل در کل نگهداری می شود می تواند به 5 میلیون دلار. معلوم نیست اگر Barstool بنیانگذار مانند دیگر رسانه های مدیران شرکت ارائه کرده است به بریده بریده حقوق و دستمزد خود را به منظور احتمالا دفع اخراج کاهش دستمزد و furloughs که اجرا شده اند در سراسر چشم انداز های دیجیتال. خواسته Daily Beast که آیا او و یا دیگر سطح بالا Barstool کارکنان در نظر گرفتن کوتاه کردن مو و یا اگر اخراج شد قریب الوقوع Khazaal فرستاده: "من می دانم که شما در حال dickface."

Khazaal کیف پول منقبض شده است در طول سه ماه گذشته بیش از حد.

پن ملی بازی های به دست آورد و 36 درصد سهم از گروه نرم افزاری سپاهان در Jan. 29. در مقابله Barstool بود به ارزش $450 میلیون. کسانی که متعلق به سهام در گروه نرم افزاری سپاهان از جمله Khazaal دریافت $135 میلیون و 28 میلیون در پن سهام در وال استریت ژورنال. با قمار بسته در سراسر کشور پن ارزش بازار قطعه قطعه شده نصف. توسط محاسبات خود Khazaal دهکدهای از دست داد بیش از نیمی از حدود 100 میلیون دلار ارزش خالص. هنوز "don't cry for me Argentina," او گفت: در 27 آوریل.

با ورزش در وقفه برای آینده قابل پیش بینی Khazaal به جعل یک راه برای ایجاد محتوا: روز معاملاتی.

پس مارس 16, او دارای یک دوربین در دفتر خود چلسی آپارتمان و زندگی جریان اولیه خود را تاخت و تاز بازار است. این Periscope پخش اغلب گذشته برای ساعت هر روز هفته و عملکرد انفرادی امکانات extemporaneous انقباض تک گویی از Khazaal کروشه توسط امتداد طولانی از سکوت. نشان می دهد جذب اسپانسر و برخی از live-جریان انباشته اند و بیش از 200 ، 000 بیننده است.

شروع با 5 میلیون دلار سرمایه گذاری او لقب خود را "دیوی روز معامله گر" است و با توجه به عدم وجود شرکت نام: دیوی روز معامله گر جهانی است. پس از هفت هفته را صرف خیره در او E-ترمینال تجاری و گهگاه فریاد به دوربین 4 p. m. روز چهارشنبه Khazaal بود frittered دور حدود $900,000.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن