bp و Enagás پیوستن به نیروهای برای ترویج کاهش کربن حمل و نقل سوخت در اسپانیا

نفت bp اسپانیا و اسپانیایی گاز شبکه اپراتور Enagás وارد یک توافق به طور مشترک کشف فرصت های تجاری برای ترویج به

توسط NEWSCENTERALS در 17 تیر 1399

نفت bp اسپانیا و اسپانیایی گاز شبکه اپراتور Enagás وارد یک توافق به طور مشترک کشف فرصت های تجاری برای ترویج به کارگیری از پایین کربن حمل و نقل سوخت در کشور اسپانیا است.

توافق با تمرکز بر سه حوزه اصلی: زیرساخت ها و تامین گاز طبیعی مایع (LNG) و گاز طبیعی فشرده (CNG) برای حمل و نقل; تولید و توسعه انرژی های تجدید گاز در بازار و حمایت از پروژه های نوآوری. آن را امضا الکترونیکی امروز توسط لوئیس آیرس رئیس bp روغن اسپانیا و مرکلینو Oreja مدیر اجرایی Enagás.

Enagás را توسعه LNG و CNG تامین زیرساخت ها از جمله نقاط از فروش برای استقرار در bp-اداره ایستگاه های خدمات و دیگر شخص ثالث امکانات تحت نام تجاری bp با هدف ترویج استفاده از این پایین تر تزریق سوخت در بخش خودرو.

Enagás و فشار خون نیز توافق کردند که به طور مشترک ترویج استفاده از انرژی های تجدید گاز (یا بیوگاز) به دست آمده از تجزیه بی هوازی فاضلاب و دیگر های زباله زیست محیطی. پس از تصفیه biomethane تولید می شود – تجدید پذیر, محلی و انبار کردنی منبع انرژی است که در نتیجه در کاهش میزان انتشار کربن خالص از سوخت معمولی و گاز طبیعی است. می توان آن را حمل و نقل از طریق گاز موجود زیرساخت ها است.

bp به biomethane تولید شده توسط Enagás, راه اندازی, BioEnGas و کسب و کار همکاری خواهد کرد برای ایجاد یک بازار ملی برای خرید و فروش این محصول است. آنها همچنین نگاهی به شناسایی فرصت های جدید برای مصرف از جمله پتانسیل عرضه بیوگاز و biomethane به پالایشگاه bp در Castellón و همچنین توسعه سبز هیدروژن تولید می باشد.

علاوه بر این شرکت ها نیز به دنبال فرصت های به طور مشترک حمایت از کارآفرینی و شرکت های بزرگ جسارت پروژه ها در زمینه نوآوری و انرژی و انتقال و تحرک پایدار.

در حمایت از 2050 جاه طلبی

در ماه فوریه bp مدیر عامل برنارد Looney اعلام کرد bp جدید جاه طلبی برای تبدیل شدن به یک شبکه صفر با شرکت تا سال 2050 یا زودتر و به کمک جهان به خالص صفر است. این جاه طلبی است که با حمایت ده هدف که شامل گرفتن به خالص صفر در سراسر bp عملیات مطلق اساس و نصف کربن شدت از محصولات bp به فروش می رساند هر دو تا سال 2050 یا دیر و همچنین افزایش نسبت سرمایه گذاری خود را به غیر از نفت و گاز کسب و کار در طول زمان است.

در راستای تعهد خود را برای رسیدن به کربن بی طرفی تا سال 2050, Enagás متعهد به توسعه انرژی های تجدید گازهای سبز هیدروژن و biomethane – به عنوان راه حل کلیدی برای decarbonisation از دشوار به electrify بخش و برای استفاده از گاز طبیعی به عنوان جایگزینی پایدار در حمل و نقل.

در کرتگنا گیاه Enagás در حال توسعه اولین پروژه آزمایشی برای تزریق سبز هیدروژن به گاز شبکه در اسپانیا با هدف کاهش کارخانه کربن.

در این سال در میان آن recognitions در ESG (محیط زیست, اجتماعی و حکومت) زمینه این شرکت شده است از جمله در 'لیست' از CDP تغییر آب و هوا با کمترین امتیاز از آن بخش در شاخص است. بعلاوه Enagás شناخته شده به عنوان رهبر جهان در آن بخش در داو جونز شاخص پایداری که در آن گنجانده شده است که برای 12 سال متوالی.

-----

در مورد bp اسپانیا

  • bp عمل کرده است در اسپانیا پس از سال 1954. امروز آن را به یک شبکه خرده فروشی بیش از 750 ایستگاه های خدمات و یکی از اصلی ترین شرکت های انرژی در کشور با حدود 900 کارکنان. بازدید www.bp.com.es.

در مورد Enagás

  • Enagás اسپانیایی شرکت انرژی که صاحب و عمل ملت را گاز شبکه. با بیش از 50 سال تجربه آن را تایید شده است به عنوان یک مستقل انتقال سیستم اپراتور (TSO) توسط اتحادیه اروپا و در عمل در هشت کشور جهان است. آن را بیش از 12000 کیلومتر از خطوط لوله گاز و هشت regasification گیاهان. بازدید www.enagas.es.


tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن