چگونه برای تمیز کردن ماشین ظرفشویی (که شما باید انجام دهید به صورت ماهانه توسط راه)

بیایید ol' "چرا من باید برای تمیز کردن دستگاه طراحی شده برای تمیز کردن همه چیز ؟" دری وری سخن گفتن از راه راست

توسط NEWSCENTERALS در 3 تیر 1399

بیایید ol' "چرا من باید برای تمیز کردن دستگاه طراحی شده برای تمیز کردن همه چیز ؟" دری وری سخن گفتن از راه راست سریع ، بله, شما, ماشین ظرفشویی, پاک, ظروف, اما, هیچ, خود, ماشین ظرفشویی, پاک خود را اگر شما گرفته نشده زمان برای تمیز کردن آن در گذشته چهار یا پنج هفته در هر صورت.

ماهانه ماشین ظرفشویی تمیز کردن سرگرم کننده ؟ نه واقعا. اما اگر شما همیشه بوی واقعا خاکی ماشین ظرفشویی — و هنگامی که شما ببینید کثافت پایین وجود دارد در فیلتر شما را به طور منظم تمیز کردن ماشین ظرفشویی بخشی از خود رژیم اکراه یا نه.

برای تمیز کردن ماشین ظرفشویی, برای اولین بار خالی آن را. مانند به طور کامل را از قفسه های بیش از حد و پاک کردن آن با آب و صابون و آنها را کنار گذاشته است.

سپس از آن زمان به پایین در آن وجود دارد و تمیز کردن آن فیلتر. اگر شما هنوز هم خود را دستی, مشورت, آن, اما, ماشین ظرفشویی, تمیز کردن فیلتر واقعا علم موشک نیست. فیلتر واقع خواهد شد در پایین واحد و به احتمال زیاد دو به راحتی حذف قطعه یک قطعه ای از تخت مش (یا پلاستیکی با چند کوچک سوراخ) و دیگر یک سیلندر با یک حتی ظریف مش.

این قطعه کردن و پاک کردن آنها را با آب و صابون یک پارچه تمیز و یک قلم مو با نیمه برس اگر نیاز بود. مطمئن شوید که به تمام چرک و کثافت و فلان چیز از این فیلتر اجزای یک فرایند است که چند دقیقه طول بکشد اگر شما به مدت طولانی نادیده گرفته شده آن است.

Scotch-Brite پیشرفته صابون کنترل Dishwand برس

حالا که قلم مو و دیگر پارچه تمیز آغشته به آب و صابون (یا سرکه و یا خفیف همه منظوره پاک کننده) و تمیز کردن داخل فیلتر حفره گرفتن به عنوان بسیاری gunk به عنوان شما می توانید. (ممکن است می خواهم به پوشیدن دستکش برای این بخش.)

بعدی پاک کردن تمام سطوح در داخل ماشین ظرفشویی با آب و صابون و یا مورد نظر خود تمیز کننده با استفاده از یک پارچه جدید. در حال حاضر قرار دادن قفسه پشت در قرار داده و یک لیوان را با یک فنجان سرکه سفید (آیا استفاده از سرکه مردم...) در سخت بازپرسی کردن از بالا و سپس اجرای یک فیلم کوتاه چرخه. هنگامی که آن را انجام داده دوباره محو کردن اتاق.

در حال حاضر نم نم نیم فنجان یا پس از جوش شیرین در اطراف پایین ماشین ظرفشویی و اجرای همان چرخه. سپس ترک لوازم خانگی باز و اجازه دهید آن را به طور کامل خشک شده است.

وجود خود را در ماشین ظرفشویی تمیز است! آیا این نوع از خورد ؟ بله. بنابراین گوش دادن توان بهتر در مورد تمیز کردن بشقاب و ظروف و وسایل آشپزی و قبل از قرار دادن این مسائل در آن وجود دارد و می دانیم که زمان بعدی شما باید بسیار کمتر و کمتر کثیف کار در آن است. اگر شما می خواهید به نگه داشتن چیزهای پاک و خودتان خرید برخی از زمان در حال حاضر و پس از آن در نظر بگیرید در حال اجرا یک ماشین ظرفشویی تمیز کننده مانند لمی درخشش (که آنچه ما با استفاده از وجود اینکه بسیاری از خارج وجود دارد) چرخه یک بار در هفته یا بیشتر. پس از از بین بردن تمام غذاهای شما فقط پاپ غلاف و اجرای یک چرخه.

لمی درخشش طبیعی, ماشین ظرفشویی, تمیز کننده

Scouted انتخاب محصولات به طور مستقل و قیمت ها منعکس کننده آنچه در دسترس بود در زمان انتشار. ثبت نام برای خبرنامه ما برای حتی بیشتر توصیه. فراموش نکنید که برای بررسی از ما کوپن سایت برای پیدا کردن معاملات از Wayfair, هدف, Kohls, و بیشتر. اگر شما خرید چیزی از پست های ما, ما ممکن است کسب یک کمیسیون کوچک.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب