بی بی سی دو را Springwatch اعلام مهمان مجریان, Steve Backshall, Ellie, Harrison, Gordon بوچانان و مگان McCubbin

به عنوان Springwatch بازگشت به بی بی سی دو برای یک سری خاص از زنده برنامه های کریس alex guerrero, جیلیان برک و

توسط NEWSCENTERALS در 25 اردیبهشت 1399

به عنوان Springwatch بازگشت به بی بی سی دو برای یک سری خاص از زنده برنامه های کریس alex guerrero, جیلیان برک و Iolo ویلیامز خواهد پیوست توسط مهمان, مجریان, Steve Backshall, Ellie, Harrison, Gordon بوچانان و مگان McCubbin از خانه خود تکه های سراسر کشور.

حیات وحش مجری Steve Backshall خواهد شد پیوستن به تیم خود را از صفحه اصلی پچ تیمز بوم Ellie هریسون از او کاتسوولد پایه و حیات وحش فیلمبرداری گوردون بوکانان را پوشش طبیعت داستان از اسکاتلند.

علاوه بر حیات وحش مجری تلویزیون و جانور شناس مگان McCubbin پیوستن او گام به پدر کریس alex guerrero کسی که با او شده است خود منزوی در جنگل. مگان به اشتراک گذاری شیفتگی خود را با علوم دامی و مشاهدات خود را در مورد چگونگی این بهار است که در حال توسعه برای ما حیات وحش است.

این سری را جشن می گیرند هر دو حیات وحش و علم داستان که ویترین تنوع انگلستان زیستگاه ها و گونه ها خواهد شد و از ویژگی های یک تعداد از قبل ضبط شده و فیلم های گرفته شده فقط قبل از دولت محدودیت در حرکت است. بیشتر مطالب اخیر است که مطابق با رسمی ارشاد در خود فاصله.

Steve Backshall می گوید: "Springwatch یک بار برای کل کشور به گرد هم می آیند و وصل به ما وحشی جهان در آن بسیار بهتر است. آن را یک فرصت برای دیدن راز زندگی ما انگلیسی حیوانات و جشن بزرگ و با شکوه بوم طبیعی است که باعث می شود ما روستا بسیار ویژه. این شده است یک بهار شبیه هیچ دیگر اما چگونه آن را تحت تاثیر قرار ما حیات وحش و مکان ؟ این است که یک بار در طول عمر فرصت برای پیدا کردن."

Ellie هریسون می گوید: "این بهار شاید مانند هر دیگر ما در حال تبدیل به طبیعت ما را به خوبی. من کاملا خوشحال به پیوستن به Springwatch تیم در این سال و واقعا به دنبال حمل و نقل به اشتراک گذاری عجایب حیات وحش ما از خود من پچ در Cotswolds."

گوردون Buchanan می گوید: "یک حرکت نزولی از من globetrotting کار به عنوان یک حیات وحش فیلمساز این است که من شاهد یک بهار را در تمامیت آن برای بیش از 15 سال است. اما در حال حاضر نیز در اینجا در اسکاتلند شگفتی طبیعت شده است کلید من حواس پرتی در این زمان به چالش کشیدن - همیشه جذاب و بی وقفه انجام شده است. من بسیار هیجان زده می شود بخشی از Springwatch 2020 خواهد شد و همه من می توانم به یک تکه بزرگ از اسکاتلند به خانه های مردم از خیره کننده Loch Lomond و Trossachs پارک ملی."

مگان McCubbin می گوید: "در این زمان به چالش کشیدن خود و انزوا و ما باید خودمان را درگیر شدن با حیات وحش در جوامع ما مانند قبل از هرگز. این استثنایی است, سال برای Springwatch و بریتانیا برای حیات وحش, بنابراین من فوق العاده هیجان زده می شود بخشی از تیم آوردن آخرین علوم و داستان به صفحه نمایش خود را."

Springwatch خواهد شد بازگشت به بی بی سی برای دو تا سه هفته از شنبه 26 مارس در 8.

این سری است که توسط بی بی سی Studios با همکاری دانشگاه آزاد و راه اندازی شد برای بی بی سی توسط جک لیورپول, سر, راه اندازی, علوم و تاریخ طبیعی. از آن خواهد شد اجرایی تولید شده توسط رزماری ادواردز برای استودیو.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب