Maas خواستار گفت و گو باز' با چین

وزیر خارجه آلمان با سفر به نظر می آیند پیش از دیدار با همتایان اروپایی در بلوک چین استراتژی است. تحولات اخیر د

توسط NEWSCENTERALS در 9 خرداد 1399

وزیر خارجه آلمان با سفر به نظر می آیند پیش از دیدار با همتایان اروپایی در بلوک چین استراتژی است. تحولات اخیر در هنگ کنگ در حال حاضر یک "تست اتحادیه اروپا را از جاه طلبی های سیاسی."

وزیر امور خارجه آلمان Heiko Maas تا تبلیغ باز گفت و گو با چین پیش از یک کنفرانس بین اتحادیه اروپا و وزیران خارجه در روز جمعه.

Maas به خبرنگاران گفت که بهترین راه برای نفوذ چین در هنگ کنگ اختلاف بود برای اتحادیه اروپا به موضع ایران در پاسخ آن و برای حفظ گفت و گو با پکن است.

"من فکر می کنم در گذشته نشان داده است که آن را بالاتر از همه مهم است که یک گفت و گو با چین که در آن اتحادیه اروپا بسیار cohesively به ارمغان می آورد هر دو آن مسائل و اصول به جلو و سپس ما را ببینید که در آن این گفت و گو آگهی" او گفت:.

Maas همچنین گفت که هنگ کنگ را به درجه بالایی از خودمختاری "نباید تضعیف شود." بر خلاف ایالات متحده آمریکا و اتحادیه اروپا هنوز برنامه ریزی هر گونه تحریم در چین است.

رهبران تنظیم شده به بحث در مورد یک استراتژی دراز مدت نسبت به چین در یک ویدئو کنفرانس در روز جمعه در برابر پس زمینه از تحولات اخیر و خیره کننده تنش ها در هنگ کنگ.

در نامه خود از دعوت خارجه اتحادیه اروپا کمیسر جوزپ Borrell توصیف چین رویکرد به دلار هنگ کنگ به عنوان یک "تست اتحادیه اروپا جاه طلبی های ژئوپلتیک."

چین تایید بحث برانگیز قانون تامین پنج شنبه گذشته که منتقدان می گویند در نقض حقوق مدنی در شهرستان دولت.

این قانون با هدف سرکوب تظاهرات که باید لرزاند این شهرستان در سال گذشته با ممنوعیت "هر عمل یا فعالیت" که به مخاطره می اندازد چین امنیت ملی از جمله براندازی, تجزیه طلبی و تروریسم است.

آنچه در دستور کار

این جلسه تا به حال در ابتدا برنامه ریزی شده است به تمرکز بر روی چین بدون در نظر گرفتن حوادث در هنگ کنگ در دو جلسات آینده با پکن در این سال است. یکی از این جلسات قرار است به اتفاق در لایپزیگ در ماه سپتامبر خواهد شد و دیدن این توافقنامه از سرمایه گذاری حمایت قرارداد.

گذشته از هنگ کنگ وزیران نیز انتظار می رود به بحث در مورد چین به تعهدات توافق شده در مارس 2019 این کشور و رویکرد نسبت به سرمایه گذاران بین المللی. اتحادیه اروپا معتقد است که چین "تغییر قوانین در وسط یک بازی" است و نه ترویج یک "سطح زمین" از نظر پایبندی به حاکمیت قانون است.

آنلاین کنفرانس مطبوعاتی انتظار می رود را در 1 p. m. به وقت CET (ساعت 11 صبح UTC).

lc/rt (یمن)

هر شب در سال 1830 UTC, DW ویراستاران ارسال یک انتخاب از روز را سخت خبر و با کیفیت از ویژگی های روزنامه نگاری. ثبت نام برای دریافت آن به طور مستقیم در اینجا.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن