چراغ آژانس کتاب دارای هدفمند کتابفروشی پلت فرم برای هر نوع کتاب

Beacon کتاب های آژانس بین المللی کتاب تجزیه و تحلیل تبلیغات و تحقیقات شرکت طول می کشد افتخار از آن هدفمند کتاب

توسط NEWSCENTERALS در 15 اردیبهشت 1399

Beacon کتاب های آژانس بین المللی کتاب تجزیه و تحلیل تبلیغات و تحقیقات شرکت طول می کشد افتخار از آن هدفمند کتاب پلت فرم فروش—بزرگترین خیابان در جهان آنلاین به منظور افزایش فروش کتاب اجازه می دهد میلیون ها نفر از خریداران که در حال حاضر علاقه مند در برخی از کتاب ژانرهای به خرید هر دو نسخه سخت و نسخه های الکترونیکی. این اسیر مخاطبان هستند در گذشته اثبات شده و تست شده به خریداران برخی از کتاب ژانرهای یا دسته بندی.
 
نویسندگان می توانید اطلاعات بیشتر در مورد این پلت فرم و استفاده از آن را با مراجعه به چراغ کتاب وب سایت آژانس: www.beaconbooksagency.com/marketing-services/.
 
در مورد چراغ آژانس کتاب
 
تاسیس شده در سال 2012 توسط یک گروه از آثار ادبی و کتاب عوامل با سال حرفه ای صنعت تجربه چراغ آژانس کتاب (BBA) یکی از بزرگترین بینالمللی کتاب شرکت های تبلیغاتی لیزر متمرکز در مقرون به صرفه کتاب بازاریابی جایگزین است.
 
با تیم ما از کتاب عوامل مبلغینی کتاب-به-screen عوامل و متخصصان بازاریابی شما مطمئن باشید که کتاب خود را در دست خوب است از اولین گام برای هر هدف شما می خواهید برای رسیدن به.
 
ما متعهد است که شما باید یک تیم از کارشناسان که اطمینان خواهد داد که کتاب خود را در مبارزات انتخاباتی و یا پلت فرم است که تراز وسط قرار دارد با چشم انداز از کار خود را. تصدیق کرد که بسیاری از نویسندگان نا امید شده اند با خود را به طور کلی نشر تجربه ما می خواهیم برای پیدا کردن پلت فرم خود را برای موفقیت و پشتیبانی است که مناسب نیازهای خود را.
 
به مدت هشت سال در حال حاضر, BBA به عنوان یک خواستگاری مجرا برای خود نویسنده منتشر شده و ادبی عوامل ناشران سنتی, هالیوود, عوامل, کتابفروشی, صاحبان, کتابخانه, کتاب, توزیع و همچنین به عنوان فردی خریداران.
 
ما با استفاده از یک جایگزین پلت فرم است که یکی از یک نوع—هزينه-ابزار موثر است که اجازه می دهد تا نویسندگان به ارائه آثار خود را به صنعت اثرگذارندهها که علاقه زیادی در خود کتاب نوع, دسته, و یا موضوع.
 
Beacon کتاب سازمان که مقر آن در لس آنجلس, CA, ایالات متحده آمریکا با یک ماهواره در لندن ،



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن