بن استیلر ظروف تهمت وسواس با Zoolander

بن استیلر تا به حال هیچ ایده او این بود که رئیس جمهور آینده زمانی که او برداشت دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن و

توسط NEWSCENTERALS در 13 تیر 1399

بن استیلر تا به حال هیچ ایده او این بود که رئیس جمهور آینده زمانی که او برداشت دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن و Melania سریع cameo در Zoolander. اما تهمت ظاهرا هرگز را فراموش کرده در مورد آن استیلر می گوید مولی جونگ سریع ریک ویلسون و مت Wilstein در آخرین قسمت از جدید غیر طبیعی است.

استیلر به یاد می آورد که چگونه مغلوب ساختن پیشی جستن حتی از خط خارج مصاحبه و طی مبارزات انتخاباتی به بحث در مورد Zoolander 2. مغلوب ساختن پیشی جستن "شروع به رفتن به جزئیات در مورد شما می دانید... در فرهنگ مردم اهمیتی نمی دهند در مورد مدل مرد دیگر" استیلر به یاد می آورد.

نه این که استیلر است به خصوص احساس خشنودی توسط توجه است.

"همه نظریه های خود در مورد اینکه آیا یا نه [تهمت] هنوز هم می خواهد به رئیس جمهور بود اما من فکر می کنم آن را رفته است تا کنون در حال حاضر. زندگی مردم تحت تاثیر قرار. و واقعا به نظر من این خنده دار نیست. خوبه فقط مثل آن را کمی دیوانه" استیلر می گوید.

بازیگر/نویسنده/کارگردان/کمدین مورد بحث نیز کار خود را به عنوان یک مدافع برای پناهندگان آنچه در آن می خواهم به بازی مایکل کوهن در SNL آنچه که او می خواهد برای دیدن از جو بایدن اگر او برنده و چه مرزهای کمدی در سال 2020 است.

"Tropic Thunder احتمالا نمی خواهد ساخته شده اند... آن خواهد بود ناشنوا تن در حال حاضر به آن را," او می گوید.

به علاوه! ریک مالی و جورج کانوی بحث در مورد اینکه آیا Tucker Carlson اجرا خواهد شد برای رئیس جمهور (بله با اریک مغلوب ساختن پیشی جستن به عنوان یک همسر در حال اجرا); آیا یک جنایتکار جنگی است که در مورد برای تبدیل شدن به یک جدید Trumpworld ستاره (متاسفانه که بله بیش از حد); و اینکه آیا ما commander-in-chief در واقع می گه در مورد سربازان او قرار بود به پیشرو (سخت هیچ).

همانطور که جورج می گوید: مغلوب ساختن پیشی جستن "ابراز نگرانی بیشتر در مورد چگونه او درک راه رفتن پایین که سطح شیب دار در وست پوینت از او در مورد این واقعیت است که این سربازان که او به صحبت کرد که بعد می تواند به افغانستان و کشته به دلیل برخی از روس ها در حال پرداخت پول به طالبان است."

گوش دادن به جدید غیر طبیعی در اپل پادکست, Spotify و Stitcher.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب