این مدیترانه نقطه داغ است باز به آمریکایی ها دوباره

ROME—Ah جنوب اروپا در تابستان. شراب, خورشید, دریا و... همه گیر. اما اگر شما فکر می کنید شما می خواهم به خود را

توسط NEWSCENTERALS در 18 تیر 1399

ROME—Ah جنوب اروپا در تابستان. شراب, خورشید, دریا و... همه گیر.

اما اگر شما فکر می کنید شما می خواهم به خود را قربانی اروپایی گریز از این سال دوباره فکر می کنم. یکی از زیبا ترین در اروپا ساحلی سازمان ملل است خوشحال به استقبال آمریکایی ها با وجود اتحادیه اروپا ممنوعیت سفر در تمام اما 14 غیر اروپایی سازمان ملل با توجه به COVID-19 نگرانی.

شما می بخشیده شود اگر کرواسی نیست اولین کشوری که میآید به ذهن—بازی تاج و تخت هنردوستان وجود—اما این یوگسلاوی سابق دژ تنها کشور در اتحادیه اروپا استقبال آمریکایی ها و دیگر COVID-19 رانده شدگان در این فصل—و این جایی است که شایسته توریستی دلار حتی بدون این بیماری همه گیر.

روزانه وحش برای اولین بار یاد گرفتم از این سفر راه گریز از داستان ما در مورد دو ملی مجرد, ارتباط جنسی, تلاش برای دیدار با وجود بسته مرزها. چندین نوشت: به می گویند که آنها شنیده ام که کرواسی ممکن است خنثی نقطه قرار ملاقات گذاشتن. و پس از چک کردن با کرواتی دولت به طور مستقیم ما می تواند تایید کند که آمریکایی ها می توانند در سفر به کرواسی برای گردشگری در تابستان امسال بدون قرنطینه.

در یک ایمیل از دفتر نخست وزیر کرواسی به The Daily Beast, به ما گفته شد که به عنوان از 1 ژوئیه به "افرادی که نمی نگه داشتن تابعیت یک کشور اتحادیه اروپا/عضو حوزه اقتصادی اروپا و یا کشورهای مذکور و نه باید تنظیم اقامت در آن کشورها هستند و اعضای خانواده از شهروندان این کشور ممکن است وارد جمهوری کرواسی."

آنها را مجبور به قرنطینه اما باید اعلام کند آنها COVID-رایگان. سپس آنها می توانید انتخاب کنید یکی از چهار مجاز دلایل برای ورود به کشور از طریق یک فرم آنلاین. گسترده دلایل عبارتند از: کسب و کار و یا منافع اقتصادی جمهوری کرواسی; مالکیت یک شرکت یا اموال; دلایل شخصی مانند حضور در یک عروسی و مراسم تشییع جنازه و یا فارغ التحصیلی یا گردشگری است.

تنها نکته این است که بازدید کنندگان را به کتاب در پیش است.

"لازم است به ارائه یک تایید رزرو و یا پرداخت از محل اقامت یکی از امکانات خوابگاه در جمهوری کرواسی" دولت مندرج در این ایمیل به The Daily Beast. که می تواند شامل یک هتل رفت و آمد مکرر ذکر شده Airbnb, قایق بادبانی یا اردوگاه. کسانی که جایی برای اقامت رزرو خواهد بود خودداری کرد در مرز.

برای کسانی که برای عروسی و مراسم تشییع جنازه و یا فارغ التحصیلی آنها نیاز به دعوت نامه گواهی فوت و یا مراسم فارغ التحصیلی اطلاعیه. آمریکایی ها همچنین می توانید به کرواسی برای بازدیدکننده داشته است پزشکی با اثبات یک قرار ملاقات.

راضی نیست که این راه گریز واقعا وجود دارد, The Daily Beast, نیز نامیده می شود کرواتی سفارت در واشنگتن, DC که به تایید همان خبر خوبی برای مسافران خارش کمی اروپایی جذابیت.

مسافران تنها قادر خواهد بود به هیئت مدیره پرواز به کرواسی با دریافت فرم آنلاین و اثبات محل اقامت خود را—و یک بلیط بازگشت به خانه. برخی از کسانی که در حال حاضر sunning خود را در کرواتی سواحل که شده در یک سفر آنلاین فروم می گویند که آنها تا به حال برای متقاعد کردن بلیط عوامل در ایالات متحده آمریکا است که کرواسی است نه بخشی از سفر بان کی مون. شما باید اثبات محل اقامت و دریافت از کرواسی فرم آنلاین در یک پرواز.

پل Bradury زندگی می کند که در کرواسی و می نویسد: برای محبوب کل کرواسی وب سایت خبری گفت: روزانه وحش که آمریکا بازار گردشگری بسیار مهم است برای ملت. "فوق العاده تلاش های بازاریابی در سال های اخیر منجر به بسیاری از گردشگران," او گفت:, و اشاره کرد که در سال گذشته به تنهایی 720,000 آمریکایی دیدار کرواسی و حتی بدون این بیماری همه گیر.

بیشترین بازدید Dubrovnik—همچنین به عنوان شناخته شده king's Landing—تقسیم و یا خوار در ساحل دریای آدریاتیک. "آنها بزرگترین روزانه spenders و بسیار خوش آمدید" بردبری گفت: در مورد آمریکایی ها. "در تابستان گذشته برای اولین بار پرواز مستقیم بین دو کشور تاسیس شد که خطوط هوایی آمریکا متصل فیلادلفیا و Dubrovnik با خدمات در تابستان."

ترانزیت از طریق هر اتحادیه اروپا دولت باید اجازه داده شود اگر چه فرد عضو ممکن است به آمریکایی ها در فرودگاه. بسیاری از آمریکایی ها ساخته اند که این سفر باید پست شده در کرواسی توریستی وبلاگ در مورد swift نقل و انتقالات از طریق آمستردام و فرانکفورت اما بهتر است برای بررسی با هواپیمایی فردی به پیش بینی هر گونه بالقوه holdups. خطوط هوایی آمریکا مورد استفاده قرار گیرد به ارائه سریعترین پرواز مستقیم به کرواسی از خاک آمریکا اما از انتشار آن شده است و نه از سر گرفته و با توجه به COVID-19.

سفر سوراخ دیدهبانی ایجاد کردن برای wanderlusting آمریکایی است که به دلیل کرواسی است که بخشی از اتحادیه اروپا مرز شنگن منطقه که بدان معنی است که آمریکایی ها نمی خواهد بود قادر به دزدکی حرکت کردن به ایتالیا یا یونان و یا در هر نقطه دیگری در منطقه یورو -- هنگامی که آنها در کشور است. اما بعد از دیدن این همه کشور کوچک را ارائه کرده است چرا که آنها?



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن